G
Guest
Guest
Ik ben Caroline en ben nieuw hier. Ik kwam hier "toevallig" en kon niet stoppen met lezen. Geweldig...wat een kennis, tips en interessant leesvoer. Ben al paar jaar bezig met voeding als medicijn alhoewel ik hartstikke regulier werk als dialyseverpleegkundige. Juist daar zie ik wat er terecht kan komen als je alles voor zoete koek neemt en slecht voor jezelf zorgt. Maar in mijn ogen is het meestal onwetendheid maar ook een bepaalde mate van 'het doet er niet meer toe" (lees: ik doe er niet meer toe).
Is triest, heel triest. Ik eet vooral volgens het hormoonfactordieet. Geen zuivel, geen brood, geen E nummers en vooral puur en biologisch. Hier lees ik weer andere dingen. interessant! Mijn (hormonale) migraine laat me regelmatig in bed duiken en haalt me onderuit. Daar zou ik nu wel eens meer over willen weten. Ik zou er ik weet niet wat voor over hebben om daar van af te komen.
Verder ben ik al vroeg (juist door mijn kinderen) de andere kant van het verhaal te weten gekomen over vaccinaties, fluor en dat soort dingen. Gewoon door veel te lezen en juist altijd op zoek te gaan naar MIJN waarheid. Wat klopt?
Ach en zo leer je elke dag wel wat en dat is volgens mij ook de bedoeling!
Is triest, heel triest. Ik eet vooral volgens het hormoonfactordieet. Geen zuivel, geen brood, geen E nummers en vooral puur en biologisch. Hier lees ik weer andere dingen. interessant! Mijn (hormonale) migraine laat me regelmatig in bed duiken en haalt me onderuit. Daar zou ik nu wel eens meer over willen weten. Ik zou er ik weet niet wat voor over hebben om daar van af te komen.
Verder ben ik al vroeg (juist door mijn kinderen) de andere kant van het verhaal te weten gekomen over vaccinaties, fluor en dat soort dingen. Gewoon door veel te lezen en juist altijd op zoek te gaan naar MIJN waarheid. Wat klopt?
Ach en zo leer je elke dag wel wat en dat is volgens mij ook de bedoeling!