Caroline zegt hoi!

G

Guest

Guest
Ik ben Caroline en ben nieuw hier. Ik kwam hier "toevallig" en kon niet stoppen met lezen. Geweldig...wat een kennis, tips en interessant leesvoer. Ben al paar jaar bezig met voeding als medicijn alhoewel ik hartstikke regulier werk als dialyseverpleegkundige. Juist daar zie ik wat er terecht kan komen als je alles voor zoete koek neemt en slecht voor jezelf zorgt. Maar in mijn ogen is het meestal onwetendheid maar ook een bepaalde mate van 'het doet er niet meer toe" (lees: ik doe er niet meer toe).

Is triest, heel triest. Ik eet vooral volgens het hormoonfactordieet. Geen zuivel, geen brood, geen E nummers en vooral puur en biologisch. Hier lees ik weer andere dingen. interessant! Mijn (hormonale) migraine laat me regelmatig in bed duiken en haalt me onderuit. Daar zou ik nu wel eens meer over willen weten. Ik zou er ik weet niet wat voor over hebben om daar van af te komen.

Verder ben ik al vroeg (juist door mijn kinderen) de andere kant van het verhaal te weten gekomen over vaccinaties, fluor en dat soort dingen. Gewoon door veel te lezen en juist altijd op zoek te gaan naar MIJN waarheid. Wat klopt?

Ach en zo leer je elke dag wel wat en dat is volgens mij ook de bedoeling!

 
Caroline,

Welkom! Je migraine is inderdaad hormonaal en heeft te maken met zwakke bijnieren. Lees mijn ebook hierover. Ik raad je dierlijk bijnierextract aan. Er is op dit forum heel veel te vinden over de bijnieren en bijnierextract. De zoekfunctie van dit forum laat echter te wensen over, dus ga naar Google en zoek op 'bijnieren westonprice.nl' en 'bijnierextract westonprice.nl'.

Mike

 
Dag Caroline,

Ik heb op je website je verhaal over melk gelezen, lees HIER ook eens hoe wij hier bij WAP nou over melk denken.

 
Sorry...maar wat is WAP? Weston A... Price? Leuk dat je reageert, Bastiaan. Ik moet ALLES nog lezen en wil heel graag het verhaal over rauwe melk lezen!

 
WAP is Weston A. Price ja...

Als je op het woordje HIER klikt in mijn vorige post, krijg je het (een) verhaal over rauwe melk te lezen.

 
@ Caroline

Welkom op het forum.

Het verhaal op jouw forum is heel herkenbaar voor mensen met een niet goed functionerende darmstreek en overgevoeligheid voor melkproducten. Op dat vlak kan ik je heel goed volgen.

Als je op je site meldt naar dat gepasteuriseerde melk voor heel wat problemen kan zorgen, dan is er hier op grond van de bevindingen van Weston Price echt niets mis mee.

 
Caroline,

'We' zijn hier behoorlijk kritisch, dus ik wilde meteen maar even van wal steken.

Je schrijft :

- gezonde voeding is voeding met een overdaad aan een plantaardige oorsprong. Nee.

- olijfolie is de belangrijkste bron van vet. Nee.

- vlees alleen beperken tot speciale gelegenheden. Nee.

- je kunt beter helemaal geen melk drinken. Nee.

En in je stuk over vetten ben je behoorlijk voorzichtig. Bij verzadigde vetten schrijf je: gebruik deze vetten met mate. Hmmm. Ik begrijp dat er echt mensen bestaan die zich niet kunnen voorstellen dat roomboter gezonder is dan wit brood... maar met mate? Ook dat is een Nee.

WAPF legt de nadruk volledig op dierlijke producten. Als je vlees echt wilt beperken tot speciale gelegenheden, dan wel dagelijks bottenbouillon.

 
bottenbouillon klinkt luguber en oneetbaar, maar het is stiekum gewoon de soep zoals overgrootmoeder hem ook maakte ;-)

 
@Mike ik lees hier over migraine en hormonen.

Ik neem 23 mei iemand mee die erg last van migraine heeft en ik zeg steeds dat het te maken heeft met (onbewuste) stess. (bijnieren)

kun jij de link migraine en hormonen die donderdagavond extra toelichten?

 
Caroline,
Quote:
Dag Caroline,

Ik heb op je website je verhaal over melk gelezen, lees HIER ook eens hoe wij hier bij WAP nou over melk denken.

4 MAANDEN GELEDEN GEPLAATST #

Patchouli

Lid

Sorry...maar wat is WAP? Weston A... Price? Leuk dat je reageert, Bastiaan. Ik moet ALLES nog lezen en wil heel graag het verhaal over rauwe melk lezen!

Caroline,

'We' zijn hier behoorlijk kritisch, dus ik wilde meteen maar even van wal steken.

Je schrijft :

- gezonde voeding is voeding met een overdaad aan een plantaardige oorsprong. Nee.

- olijfolie is de belangrijkste bron van vet. Nee.

- vlees alleen beperken tot speciale gelegenheden. Nee.

- je kunt beter helemaal geen melk drinken. Nee.

En in je stuk over vetten ben je behoorlijk voorzichtig. Bij verzadigde vetten schrijf je: gebruik deze vetten met mate. Hmmm. Ik begrijp dat er echt mensen bestaan die zich niet kunnen voorstellen dat roomboter gezonder is dan wit brood... maar met mate? Ook dat is een Nee.

WAPF legt de nadruk volledig op dierlijke producten. Als je vlees echt wilt beperken tot speciale gelegenheden, dan wel dagelijks bottenbouillon.



Ik zie dat over de melk en vetten nog hetzelfde op jouw site staat als 4 maanden geleden, heb je al andere inzichten gekregen?

In een ander topic schrijf je dat je yoghurt/kefir/slagroom gebruikt. Je bent dus 'overstag' gegaan, ga je het nog op je site aanpassen zodat mensen de juiste informatie bij jou lezen?

Lia

 
Ja zeker! Mij site wordt zeker aangepast Lia. Ben op dit moment niet heel actief op mijn site meer op Facebook maar goed dat je me er aan hebt herinnert! Dank je wel!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.513
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan