Carnivoor eten

Wat denken jullie? Had gevraagd of hun vlees grasgevoerd en biologisch is, hieronder het antwoord.
Prijzen zijn wel erg aantrekkelijk!
ZIet er smakelijk uit 😋

Wat denken jullie? Had gevraagd of hun vlees grasgevoerd en biologisch is, hieronder het antwoord.
Prijzen zijn wel erg aantrekkelijk!
Ziet er goed uit, alleen een beetje karig aanbod qua orgaanvlees, alleen lever en die is wel duur hoor. En geen niervet of ossewit, ook geen reuzel, maarja ik ben wel erg verwend met een slager als van der Geer in Veenendaal

Ziet er goed uit, alleen een beetje karig aanbod qua orgaanvlees, alleen lever en die is wel duur hoor. En geen niervet of ossewit, ook geen reuzel, maarja ik ben wel erg verwend met een slager als van der Geer in Veenendaal
Ja, lever is daar idd loeiduur maar kan ik gelukkig gratis krijgen bij boer in de buurt.

Ik 'zat' meer met onderstaande:
In de laatste 6 tot 8 weken worden ze bijgevoerd met een graan- en maisrantsoen.
Maar misschien is dit wel heel gebruikelijk en gebeurt dat ook bij de koeien van de eerlijk-eten boeren?

Ja, lever is daar idd loeiduur maar kan ik gelukkig gratis krijgen bij boer in de buurt.

Ik 'zat' meer met onderstaande:

Maar misschien is dit wel heel gebruikelijk en gebeurt dat ook bij de koeien van de eerlijk-eten boeren?
Ik zou dat vlees niet kopen, dan kan je beter vlees bestellen bij bijvoorbeeld Boeren in het bos of bij Free nature of bij van der Geer, die Koeien worden niet bijgevoerd, die lopen in de natuur.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.662
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan