cannabis olie

Ik wil graag CBD nemen voor diverse klachten, maar ik geef ook de borst. Google geeft niet echt een antwoord op de vraag wel of niet doen. Weten jullie miss meer omtrent CBD?
Kijk eens bij stichtingmediwiet.nl if contact wernard bruining.. die weet alles van
 
  • Leuk
Waarderingen: muis

Nieuwsbrief van Leef Bewust Nederland gaat onder andere ook over cannabisolie tegen kanker
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
In het Joe Tippens protocol voor de behandeling van kanker met Fenbendazole wordt CBD-olie gebruikt. Weet iemand wat de juiste dosering hiervoor is?

Hier staat een halve druppel per dag, maar dat is natuurlijk maar afhankelijk van de sterkte van de olie. En een halve druppel, kan dat wel?


Dit ziet er wel uit als goede CBD-olie. Ik zie alleen niet wat de dosering is en hoeveel er nodig is.


Begrijpt iemand hier iets van?
 
In het Joe Tippens protocol voor de behandeling van kanker met Fenbendazole wordt CBD-olie gebruikt. Weet iemand wat de juiste dosering hiervoor is?

Hier staat een halve druppel per dag, maar dat is natuurlijk maar afhankelijk van de sterkte van de olie. En een halve druppel, kan dat wel?


Dit ziet er wel uit als goede CBD-olie. Ik zie alleen niet wat de dosering is en hoeveel er nodig is.


Begrijpt iemand hier iets van?
maakt niet uit met cbd olie, al drink je 10 ml. Bij sommige mensen die bepaalde medicatie gebruiken wordt wel gewaarschuwd. Maar al eens gezegd, bij stichting mediwiet kan je met je vragen terecht en die weten veel van.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan