Nieuwe Dotcom.
Ik geloof die Victor Marx voor geen meter. Ik denk dat hij een totale psychopaat is.
Mike
Ik geloof die Victor Marx voor geen meter. Ik denk dat hij een totale psychopaat is.
Mike
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nieuwe Dotcom.
Mike
Ik heb wat korte clips gezien van dit interview. Opzich klopt het wat Hunter zegt over corruptie en Trump's inner circle. Wel vraag ik mij af waarom hij hier aan mee doet. Is dit om het straatje van hem en zijn vader schoon te vegen? Zelf zitten ze even diep in het verrotte systeem en zullen ook niet ongeschonden blijven als de boel in elkaar stort.Moedig van hem om zo openhartig te praten over zijn alcohol- en cocaineverslaving.
Mike
Ik heb wat korte clips gezien van dit interview. Opzich klopt het wat Hunter zegt over corruptie en Trump's inner circle. Wel vraag ik mij af waarom hij hier aan mee doet. Is dit om het straatje van hem en zijn vader schoon te vegen? Zelf zitten ze even diep in het verrotte systeem en zullen ook niet ongeschonden blijven als de boel in elkaar stort.
Dat is inderdaad jammer. Hunter zegt ook dat Biden niet tot de kliek behoort die door Israël wordt gecontroleerd. De oorlog daar is onder Biden begonnen....Ook Candace stelt hem bv geen enkele vraag waarom zij destijds niet de Epstein files openbaar hebben gemaakt.
Kyle Kulinski laat Hunter hier niet mee wegkomen.Dat is inderdaad jammer. Hunter zegt ook dat Biden niet tot de kliek behoort die door Israël wordt gecontroleerd. De oorlog daar is onder Biden begonnen....
Nieuwe Dotcom.
Mike