Candace Owens

Nieuwe Dotcom.

Ik geloof die Victor Marx voor geen meter. Ik denk dat hij een totale psychopaat is.

Mike

Laatst bewerkt:
Moedig van hem om zo openhartig te praten over zijn alcohol- en cocaineverslaving.

Mike
Ik heb wat korte clips gezien van dit interview. Opzich klopt het wat Hunter zegt over corruptie en Trump's inner circle. Wel vraag ik mij af waarom hij hier aan mee doet. Is dit om het straatje van hem en zijn vader schoon te vegen? Zelf zitten ze even diep in het verrotte systeem en zullen ook niet ongeschonden blijven als de boel in elkaar stort.

Ik heb wat korte clips gezien van dit interview. Opzich klopt het wat Hunter zegt over corruptie en Trump's inner circle. Wel vraag ik mij af waarom hij hier aan mee doet. Is dit om het straatje van hem en zijn vader schoon te vegen? Zelf zitten ze even diep in het verrotte systeem en zullen ook niet ongeschonden blijven als de boel in elkaar stort.

Ook Candace stelt hem bv geen enkele vraag waarom zij destijds niet de Epstein files openbaar hebben gemaakt.

Ook Candace stelt hem bv geen enkele vraag waarom zij destijds niet de Epstein files openbaar hebben gemaakt.
Dat is inderdaad jammer. Hunter zegt ook dat Biden niet tot de kliek behoort die door Israël wordt gecontroleerd. De oorlog daar is onder Biden begonnen....

Nieuwe Dotcom.

Ik geloof die Victor Marx voor geen meter. Ik denk dat hij een totale psychopaat is.

Mike

Kyle Kulinski kende Victor Marx niet en is ook niet op de hoogte van recente uitzendingen van Candace Owens. Toch voelt ook Kyle feilloos aan wat voor een vat met bullshit die Marx is. Hij beschuldigt Marx er zelfs van dat hij kinderen iets aandoet. Kyle weet niet hoe dicht hij bij de waarheid zit.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.689
Leden
8.704
Nieuwste lid
Freedomfighter2
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan