Canada

Waakzaam zijn is iets anders dan bang zijn, Henkie :)

Dat bedoel ik niet maar als je zegt; "Dat maakt ook dat we mogen oppassen"
Dan zeg je dus "Ik denk dat, .... "

Een daarmee programmeer je het onderbewustzijn met een negatieve gedachte

Je bent dan onbewust onbekwaam

Wat als je zegt; "Oppassen, jullie met van alles nog voor de dag komen, maar ik kom eraan, opzouten dus !!

Dat is een giga verschil
 
Dat bedoel ik niet maar als je zegt; "Dat maakt ook dat we mogen oppassen"
Dan zeg je dus "Ik denk dat, .... "

Een daarmee programmeer je het onderbewustzijn met een negatieve gedachte

Je bent dan onbewust onbekwaam

Wat als je zegt; "Oppassen, jullie met van alles nog voor de dag komen, maar ik kom eraan, opzouten dus !!

Dat is een giga verschil
Ik zie oppassen niet als negatief, Henk.
Ik vertrouw op een goede afloop.

Het is als
"Vertrouw op God, maar doe je deur op slot"
Een kwestie van het gezonde verstand gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
 
Ik zie oppassen niet als negatief, Henk.
Ik vertrouw op een goede afloop.

Het is als
"Vertrouw op God, maar doe je deur op slot"
Een kwestie van het gezonde verstand gebruiken.
je begrijpt me niet of je wilt me niet begrijpen. laat maar. misschien begrijpen de mee lezers het
 
Ik zie oppassen niet als negatief, Henk.
Ik vertrouw op een goede afloop.

Het is als
"Vertrouw op God, maar doe je deur op slot"
Een kwestie van het gezonde verstand gebruiken.
Oppassen krijgt een negatieve smaak, als iedereen die zogenaamd wakker is nu opstaat en zegt genoeg is genoeg zit die hele wef deep state bende vandaag nog achter de tralies, iedereen denkt aan inkomen gezin en weet ik veel wat voor onbelangrijke andere dingen.
Nu met zn allen naar den Haag Brussel Berlijn Parijs noem maar op en het is klaar
 
Justin Trudeau verbergt zich voor de Grote Truckers Opstand

Het is een massale arbeidersstaking, maar niet het soort waar links van droomt. Dit is een beweging van de “arbeidersklasse” die vierkant staat voor vrijheid tegen alle opleggingen van de afgelopen twee jaar, die werden opgelegd door een overklasse met bijna geen raadpleging van de wetgevende macht. Canada heeft een aantal van de ergste meegemaakt, tot grote schrik van zijn burgers. Het konvooi is een enorm machtsvertoon over wie het land echt draaiende houdt.

Het verzet openbaart zich altijd op onverwachte manieren. Terwijl ik aan het typen ben, maken duizenden vrachtwagenchauffeurs (het aantal fluctueert en wordt betwist) deel uit van een 80 kilometer lang konvooi in Canada, op weg naar de hoofdstad Ottawa uit protest tegen een onaanvaardbaar vaccinmandaat dat door premier Justin Trudeau is opgelegd. Bij hun aankomst zullen ze worden vergezeld door grote aantallen demonstranten die de restricties, lockdowns en mandaten van de afgelopen bijna twee jaar trotseren, schrijft Jeffrey A. Tucker.

De drievoudig gevaccineerde Trudeau heeft ondertussen besloten dat hij zich diep moet verstoppen omdat hij is blootgesteld aan Covid. Van een keurige, gezonde en modieuze linkse man als hij kan niet worden verwacht dat hij zo’n ziekteverwekker rechtstreeks onder ogen ziet. Als lid van de voorhoede van de lockdown elite mag hij nooit risico’s nemen (hoe klein ook) en moet hij zichzelf veilig houden. Het is slechts een kwestie van toeval dat hij in een schuilplaats zal worden verborgen als de truckers samen met honderdduizenden burgers aankomen die er genoeg van hebben om als laboratoriumratten te worden behandeld.

Ondertussen ben ik op zoek naar informatie hierover in de mainstream media. Ja, ik weet dat we allemaal gewend zijn geraakt aan het feit dat de mainstream media geen verslag doen van wat er werkelijk toe doet, en veel van wat ze wel doen, doen ze alleen met een sterke vooringenomenheid ten opzichte van vertelsels die zijn opgesteld door heersende elites. Toch lijkt het ongeloofwaardig dat de grote media doen alsof dit niet gebeurt. Het gebeurt wel degelijk en het heeft enorme gevolgen voor het heden en de toekomst.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.777
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan