Canada


[Doorgestuurd van Mar Miller]
CTV news is niet echt te vertrouwen. Desalniettemin, ik heb groot vertrouwen dat de convoy aan zal komen in Ottawa, met of zonder GoFundMe. Er is enorm veel support van mensen onderweg; ze staan op bruggen, langs de weg - overal! In de vrieskou van -30 celsius (als je dat nog nooit gevoeld hebt, kan ik je verzekeren dat dat geen lolletje is - maar ze staan er!). Velen geven ook direct contant geld. Ook wordt eten aangeboden. Deze actie wordt breed gedragen in de samenleving en bijvoorbeeld de Mennoniten (niet de Amish) en de Sikhs, waarvan er velen truckers zijn, steunen de convoy. De Sikh temple in Nepean (Ottawa) heeft toegezegd om mensen onderdak te geven, eten te geven en wat ook maar nodig is. Ik betwijfel het of deze movement gesaboteerd kan worden. Het is werkelijk grassroots en brengt mensen in het land samen zoals dat nog niet gezien is.
 
 
Ik ben enorm onder den indruk van de Canadezen die nu hun eigen land gaan bevrijden.
Volgens de Canadese media gaat het slechts om een paar truckers die zouden protesteren voor hoger salaris. (Yeah right)

Zie vanaf 7 min. voor de beelden van de kilometers lange convooien.

 
Frank Ruesink schrijft ook over de truckers in Canada


FANTASTISCH THE CANADIAN FREEDOM CONVOY 2022

Lieve FB volger,

Na een onduidelijke ban van drie dagen op dit platform ben ik gelukkig weer terug om een prachtige actie onder de aandacht te brengen.

In de afgelopen 2,5 jaar heb ik voor het behoud van medische vrijheid vele acties bijgewoond en zelf georganiseerd.

Maar soms zie je acties voorbijkomen waar de saamhorigheid, de creativiteit, de massaliteit en de vastberadenheid van afspat.

Dit zijn de acties waar mijn hart sneller van gaat kloppen, zoals nu ook het geval is bij The Freedom Convoy 2022 in Canada.

Een vrijheidskonvooi met vele duizenden vrachtwagens en auto's is momenteel op weg naar Ottawa om de staat te dwingen een einde te maken aan deze waanzinnige medische apartheid.

Natuurlijk steun ik dit protest ook via de grootschalige Go Fund Me actie waar nu al bijna 5,5 miljoen Canadese Dollars zijn opgehaald om te benzinekosten voor de truckers te compenseren: https://lnkd.in/eZmUCV8s

Een prachtige actie met een heldere eis.

"We voeren onze strijd tot aan de drempel van onze federale regering en eisen dat ze alle mandaten tegen haar mensen stopzetten.

Kleine bedrijven worden vernietigd, huizen worden verwoest en mensen worden mishandeld en fundamentele levensbehoeften worden ontzegd. Het is onze plicht als Canadezen om een einde te maken aan deze mandaten.

Het is absoluut noodzakelijk dat dit gebeurt, want als we dat niet doen, zal ons land niet langer het land zijn waar we van zijn gaan houden. We doen dit voor onze toekomstige generaties en om ons leven terug te krijgen"

Dit soort internationale acties zijn voor mij een extra stimulans om me in Nederland te blijven verbinden met nieuwe mensen en groepen, die opstaan voor medische vrijheid en tegen de toenemende vaccinatiedwang en de uitsluitingsmaatschappij. Zo ook vanavond in Eindhoven en zaterdagavond in Friesland.

Dit alles net zolang totdat we als vrije Nederlanders zo krachtig zijn, dat de uitsluitingspas geen enkel bestaansrecht meer heeft.

Gezonde groet,
Frank Ruesink
Ps: en laten we beseffen dat een oprecht hart nooit te censureren valt. Uiteindelijk komt de waarheid, hoe pijnlijk ook, altijd aan het licht.
#canada #freedomconvoy #2022 #mandatefreedom

272774623_10224389904407223_8496409053563917255_n.jpg
 
🤡🤣
 
Geruchten dat Gofundme voor het truckerconvoy geblokkeerd wordt is niet waar:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan