Weken ben ik aan het lezen over voeding. Ben via google(zoek opdracht was levertraaan ervaring) hier terecht gekomen.
Dus dan zal ik me ook netjes voortellen.
Ben huismama van 6 kinderen en getrouwd.
We wonen in Belgie sinds een jaar. Hiervoor woonden we in Nederland.
Ik heb zoveel te vertellen te vragen en te willen weten..
Ik ben iemand die ongekeerd is dus als ik een boek wil lezen dan begin bij het laatste bladzijde haha. Dus zo ook met de forum ben ik al weken aam het lezen vanaf pagina 176 dacht ik.
Maar goed ik heb dus tekort Vit D en Ijzer
en lage bloed druk
Dit is erger geworden na 3 x tandartsbezoek voor een zenuw behandeling.
De derde keer was de tandarts gerriteert dat ze mijn kies maar niet lukte om het te behandelen omdat de verdoving niet werkte dys bleef ze me 3 keer spuiten
En ik alles dor mijn lichaam voelde ook de vulling alsof een adertje klem zat. raar raar gevoel.
Na die b3zoek zelfde week werd ik beroerd ziek slap koortsig bloed druk was zooö laag ik rennen naar de doktor. kreeg ik aleen vit d ampulen en ijzer tabletten. 4 weken geleden was dat.
nu heb ik die ijzer tabletjes niet gebruikt ben bang.
altijd al geweest voor pillen en doktors.
Pfff lang verhaal geworden. Er zijn nog veel dingen maar dat was het.
Nu ben ik bang wat voor reacties die ik krijg betreft tandarts. wil het niet eens googlen zo bang ben ik.
Oh en ik ben 1.68 lan en weeg nu 44.5 kilo. ondergewicht en ik moet naar de kaakchrorug om een afgebroken wortelkanaalbehandelde kies eruit haoen en een kies ernaast die helemaal bijna al zwart is ook eruit halen.
Ok dat was het.
Trouwens echt leuk leuk forummmm dus leuke mensen die schrijven en die veel weten.
En oh ben Nederlandse turkse vrouw getrouwd met een nederlands man.
Ok groetjess...
Dus dan zal ik me ook netjes voortellen.
Ben huismama van 6 kinderen en getrouwd.
We wonen in Belgie sinds een jaar. Hiervoor woonden we in Nederland.
Ik heb zoveel te vertellen te vragen en te willen weten..
Ik ben iemand die ongekeerd is dus als ik een boek wil lezen dan begin bij het laatste bladzijde haha. Dus zo ook met de forum ben ik al weken aam het lezen vanaf pagina 176 dacht ik.
Maar goed ik heb dus tekort Vit D en Ijzer
en lage bloed druk
Dit is erger geworden na 3 x tandartsbezoek voor een zenuw behandeling.
De derde keer was de tandarts gerriteert dat ze mijn kies maar niet lukte om het te behandelen omdat de verdoving niet werkte dys bleef ze me 3 keer spuiten
En ik alles dor mijn lichaam voelde ook de vulling alsof een adertje klem zat. raar raar gevoel.
Na die b3zoek zelfde week werd ik beroerd ziek slap koortsig bloed druk was zooö laag ik rennen naar de doktor. kreeg ik aleen vit d ampulen en ijzer tabletten. 4 weken geleden was dat.
nu heb ik die ijzer tabletjes niet gebruikt ben bang.
altijd al geweest voor pillen en doktors.
Pfff lang verhaal geworden. Er zijn nog veel dingen maar dat was het.
Nu ben ik bang wat voor reacties die ik krijg betreft tandarts. wil het niet eens googlen zo bang ben ik.
Oh en ik ben 1.68 lan en weeg nu 44.5 kilo. ondergewicht en ik moet naar de kaakchrorug om een afgebroken wortelkanaalbehandelde kies eruit haoen en een kies ernaast die helemaal bijna al zwart is ook eruit halen.
Ok dat was het.
Trouwens echt leuk leuk forummmm dus leuke mensen die schrijven en die veel weten.
En oh ben Nederlandse turkse vrouw getrouwd met een nederlands man.
Ok groetjess...