BPOC 2020

De BPOC2020 gaat door met haar onderzoek.

Op dit moment benaderen wij mensen die genezen zijn van corona met behulp van Ivermectine om te komen getuigen.

Tevens publiceren wij binnenkort wetenschappelijke rapporten over de effectiviteit van Ivermectine.

#Ivermectine #COVID19
 
Blckbx en blue tiger spelen geen fraaie rol in het contact me BPOC, vlgs bpoc. Daarom geeft bpoc geen interviews meer aan alternatieve media, maar brengen zelf het politienieuws naar buiten
Dus dan weet je al dat de 2 genoemden 'controlled opposition' zijn toch😉 wat ik altijd al heb gezegd trouwens..
 
Het begint er steeds meer op te lijken dat Flavio en Tom zijn ingepalmd door geld en belangen. Zoals ik al eerder schreef, angst en ambitie zullen NIET de drijfveren worden achter de nieuwe media, alleen de naakte waarheid zal overwinnen.

Mike
 
Dus dan weet je al dat de 2 genoemden 'controlled opposition' zijn toch😉 wat ik altijd al heb gezegd trouwens..
Dat is de Martin Vrijland-benadering en is pure projectie. Zo zwart-wit is het niet. Dit zijn snel groeiende media-organisaties die geld nodig hebben om groter te kunnen worden. En zodra het grote geld een rol gaat spelen gaat het fout. Het is hun ambitie die hen nekt, niet een of ander onzichtbaar en oncontroleerbaar complot. We hebben in deze satanische realiteit allemaal een tik van de molen gekregen, er spelen nog talloze (onbewuste) angst- en egomechanismes. Daarom eerst je eigen huis op orde stellen alvorens anderen te beschuldigen van datgene wat ook nog in jezelf leeft.

Mike
 
Dat is de Martin Vrijland-benadering en is pure projectie. Zo zwart-wit is het niet. Dit zijn snel groeiende media-organisaties die geld nodig hebben om groter te kunnen worden. En zodra het grote geld een rol gaat spelen gaat het fout. Het is hun ambitie die hen nekt, niet een of ander onzichtbaar en oncontroleerbaar complot. We hebben in deze satanische realiteit allemaal een tik van de molen gekregen, er spelen nog talloze (onbewuste) angst- en egomechanismes. Daarom eerst je eigen huis op orde stellen alvorens anderen te beschuldigen van datgene wat ook nog in jezelf leeft.

Mike
Misschien wel. Maar ben je die telling vergeten bij de demo in Amsterdam? Ook Flavio toch? Ik vertrouw hem al heel lang niet!
 
Prima, gezond wantrouwen is OK. Maar gelijk die beschuldigingen van 'controlled opp', dat komt echt uit de koker van Vrijland. Zwaar onder druk gezet, angstig, te ambitieus, niets menselijks is Flavio vreemd. Ik heb mijn boosheid over die telling al uitgesproken, maar ik sta niet meteen met mijn oordeel klaar, uiteindelijk zal de waarheid hoe dan ook overwinnen en wie weet verzamelt Flavio nog een keer alle moed en ontpopt hij zich alsnog tot een held. Wat ik maar wil zeggen, geef NOOIT een medemens op door je eigen (voor)oordelen, we moeten allemaal dealen met oude shit die ons heeft gemaakt tot wat we nu zijn.

Mike
 
Laatst bewerkt:

"Geloofwaardigheid BPOC raakt ons allen" Gezamenlijke uitzending 3 platformen met een feitenrelaas.​

 
Ik heb de uitzending bekeken en beluisterd. Als Pieter Kuit ruzie maakt met de complete alternatieve media zegt dit volgens mij meer over Pieter dan over wie dan ook.

Mike
 
Ik heb de uitzending bekeken en beluisterd. Als Pieter Kuit ruzie maakt met de complete alternatieve media zegt dit volgens mij meer over Pieter dan over wie dan ook.

Mike
Ik heb het idee dat het hele gebeuren Pieter en Jade een beetje boven de pet groeit. Ze zien er beiden soms ook hondsmoe uit.
Misschien dat er toch ook agenten zijn die zich op de valreep terugtrekken en dat maakt het nog ingewikkelder. Speculatie van mijn kant...
 
Teveel hooi op hun vork. Maar ook teveel naar zich toetrekken en een controlerende persoonlijkheid. Het lijkt er op dat Pieter/Pedro een op hol geslagen ego heeft.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.817
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan