BPOC 2020

Medusa

Well-known member
De BPOC verdient m.i toch ook wel een eigen topic. Hulde voor de inzet van deze mensen!
 

we halen de snoer even weg die hangt nu voor de camera, ....

Laat maar ik zet zelf de video wel uit

iemand die 1.11 uur van mijn tijd denkt te kunnen claimen en laat kijken naar de voorbereidingen van zijn programma die is al door het gootputje gespoeld. Zo doen we dat er staan nog 100 video's om mijn aandacht te schreeuwen
 
Getuigenis van Arie Paap, die een potentieel dodelijke klap met een wapenstok kreeg op zijn achterhoofd toegebracht door een politieman te paard:



Mike
 
Tim Verbij, op 14 maart 2021 werd hij gruwelijk toegetakeld op het Malieveld door Me-ers en een politiehond die bewust op hem werd gezet toen hij al uitgeschakeld was.
 
Ik ben nou zijn getuigenis aan het beluisteren, maar heb even de video stopgezet om het volgende op te schrijven:

WAAROM HAD HIJ IN GODSNAAM EEN STARTKABEL BIJ ZICH EN GOOIDE HIJ DEZE NAAR DE POLITIE?! Ik ga de reactie van de politie hierop niet vergoeilijken, want dat is gewoon poging tot doodslag, MAAR WAT BEZIELTT JE OM EEN STARTKABEL MEE TE NEMEN NAAR EEN DEMO?!

Mike
 
Hij verklaart dat hij daarvoor iemand had geholpen met het starten van een auto. Kennelijk is het niet bij hem opgekomen om de startkabel te verwijderen uit zijn tas voordat hij ging deelnemen aan een demo. Wat voor simpele ziel is die Tim?! En waarom dan die kabel uit zijn tas halen en naar de politie gooien?! Wat gaat er in het hoofd van zo'n gast om?! Ik wil nog net niet zeggen dat hij er om gevraagd heeft, want niets rechtvaardigt het potentieel.dodelijke politiegeweld dat hierop volgde, maar wat een simpele gasten lopen er toch rond op die demo's, om razend van te worden!

Mike
 
En dan zegt-ie ook nog naar de politie: jullie gaan dood. Ik word echt agressief van die Tim. HOE DOM KUN JE ZIJN?!

Mike
 
Eerst zegt hij dat hij zelf die doodsbedreiging heeft gedaan en later lijdt hij ineens aan 'Haags geheugenverlies', heeft Rutte ook vaak last van. Volgens mij liegt die Tim, zowel over de reden waarom hij die kabel bij zich had en zijn gebruik ervan als over zijn uitlatingen op dat moment naar de politie. Hij veegt zijn straatje schoon en heeft gewoon ordinair staan te provoceren. Nogmaals, geen reden om hem zo vreselijk toe te takelen, maar dit soort ongeleide projectielen verpesten het wel voor echt vreedzame demonstranten.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Petra Bakker, slachtoffer van politiegeweld in het Westerpark in Amsterdam op Koningsdag:



Kijk, deze vrouw treft werkelijk geen enkele blaam. Van die Tim Verbij krijg ik jeuk vanwege zijn leugens.

Mike
 
Getuigenis van David Kuipers, die voor de ogen van zijn kinderen werd ontvoerd door Romeo's:



Mike
 
Getuigenis van Meija Blok, gearresteerd wegens 'overtreden van coronaregels', een moedige vrouw die weigerde haar ID te verstrekken aan de politie:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan