boulimia

Ja, haha, die beruchte leverflush van jou..met een heel glas olijfolie :D

Heb je zuurdesembrood van menno gegeten?

 
heb niet een heel glas gedronken hoor hahaha ik had in een glas 2 eetlepels 2 eidooiers en de citroen gedaan. En dat gaf al de reaktie. voel me nu goed trouwens. Heb hele ochtend sole gedronken en toen maar een stukje brood met wat melk kefir. valt goed in de maag dus straks ga ik lekker soep maken.

Ik haal mijn zuurdesm bij de biologische winkel. ik had 2 sneetjes gemaakt maar had na 1 genoeg!!!! zo raar om weer een verzadigingsgevoel te hebben. en het vervolgens ook gewoon te kunnen laten staan. Heel fijn.

 
Lucy,

Het juiste recept voor de milde leverreiniging:

2 eidooiers

sap van 3 limoenen

1 eetlepel olijfolie

limoenen zijn kleiner dan citroenen

Wij doen sap van 1,5 citroen per persoon

 
En dan roeren met pollepel of zo, maar niet met metalen lepel. Geen idee waarom dit zo is, maar staat erbij.

Ik doe dit allemaal in een plastic geval van tupperware (kun je ook geweldig snel slagroom mee kloppen, met de hand dus) en daardoor wordt het allemaal heerlijk romig.

 
Mag je van te voren dierlijke vetten eten. Of moet je net zoals bij de reiniging van Hula Clarc deze vetten een week ( of minder) vermijden? En doe je deze reiniging in de ochtend, of voor het slapen?

 
Tot nu toe at ik gewoon als altijd, misschien ga ik het nog wel keer doen met eerst 2 dsgen appelsmoothie en melk.

Ik neem altijd 3 uur na laatste maaltijd het drankje, 2 eierdooiers, citroensap en olijfolie en beetje honing voor smaak.

Daarna slapen en 's morgens eerst water drinken/sole/H202, dan waterklysma en half uur daarna:koffieklysma.

Dit 3 dagen achter elkaar.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.434
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan