Bloedgroep / Rhesus Negatief

S

sprout

Guest
Wat is de oorsprong van Rhesus negatief bloed?

Aangezien hier nog geen topic over was, bij deze.

12669437_1719115451645746_6506456705182858871_n.png


11138525_1719116754978949_3856076905569208053_n.jpg




Rh factors or ‘Rhesus factor’ was first discovered in the blood of Rhesus monkey. According to Sepehr, if mankind evolved from the same African ancestor their blood would be compatible, but it is not. Nearly 85% of all human beings have RH positive blood, yet ALL royal families have Rh negative blood.

http://beforeitsnews.com/alternative/2016/02/bloodtype-rh-negative-and-our-alien-dna-an-otherworldly-lineage-of-a-species-with-amnesia-3306476.html

7865985.jpg


https://en.wikipedia.org/wiki/Rh_blood_group_system
 
wat is de bedoeling van dit topic?
Ik ben ook Rhesus Negatief,beheers het Engels niet en zie foto's van aapjes.
Dien ik iets te weten wat ik nu nog niet weet?

Babbe
 
Dat had je inderdaad wel even kunnen inleiden, sprout. Babbe, sprout zit op een bepaald spoor, waaruit zou blijken dat er een apart ras zou bestaan dat blond of rood haar had en van een aparte bloedlijn afkomstig is. Ik ga op zoek naar een filmpje dat Marjan hier al eens heeft geplaatst, waarin dit ook al eens is vermeld.

Mike
 
Heb het filmpje bekeken. Op welke info doel je voornamelijk? De info dat Rh negatief een mutatie zou zijn?
- Vraag #1: waarom zou een mutatie/mankement (Rh negatief bloed) overgaan op Afrikanen bij menging tussen een Europese en Afrikaanse ouders? Waarom overrulen de Afrikaanse genen dit mankement niet? Volgens Wikipedia hebben Afrikanen minder dan 1% Rh negatief bloed en African Americans 7% Rh negatief bloed (African Americans hebben Europese menging).
- Vraag #2: als Rh negatief bloed een mutatie van Kaukasische personen zou zijn waarom draagt 40% van de Europeanen geen Rh negatieve genen/'alleles' met zich mee?
- Vraag #3: als de Kaukasische Rh negatieve mens Europa vanaf the Zwarte Zee regio zou zijn binnengevallen, waarom is het percentage Rh negative personen daar nu juist het laagste van Europa?
- Vraag #4: waarom is het percentage Rh negatieve personen juist bij de Basken het hoogst?


Bij sommige gepresenteerde info in het filmpje heb ik zo mijn twijfels. Bijv. de vergelijking tussen een Afrikaans en Kaukasisch kind. De vergelijking qua voeding gaat samen met een vergelijking tussen een traditioneel dieet en een geïndustrialiseerd eenzijdig modern dieet. Ook spreekt men over alkalische en zure voeding... Om nog maar niet te spreken over de "verschillen" tussen het begroeten van de ouders. Een Afrikaans kind klapt en lacht nog maar een Kaukasisch kind imiteert het doden van een prooi?? Kaukasische personen hebben en kortere penis dan Afrikanen? Een regelrecht vooroordeel. 'Gemelaneerde' Indiers samen met andere Aziaten hebben gemiddeld de kortste penissen ter wereld, Afrikanen en West-Europeanen zijn vergelijkbaar.
Kaukasische ouders slaan hun jonger dan 14 maanden oude kinderen??
En qua speelgoed, een Afrikaans kind heeft een knuffel maar een Kaukasisch kind ligt met een voltallig wapenarsenaal in de wieg. Sorry maar dit stuk van de "info" neem ik niet serieus.

29:20 Kannibalisme:
“Nearly all the tribes in the Congo Basin either are or have been cannibals; and among some of them the practice is on the increase. Races who until lately do not seem to have been cannibals, though situated in a country surrounded by cannibal races, have, from increased intercourse with their neighbors, learned to eat human flesh. There is not the slightest doubt in my mind that they prefer human flesh to any other.”

Sidney Langford Hinde (former captain of the Congo Free State Force), The Fall of the Congo Arabs, Methuen, 1897

Filmpje op 21:23 "There was a Black Jesus Christ in Europe" bij een afbeelding uit het Koptisch Museum in Caïro.


Ik ben bekend met Vlad the Impaler / Vlad Dracula en het verband met (koninklijke) bloedlijnen.

Obama is half Joods, dat verklaard waarschijnlijk zijn Rh negatief bloed.

Nogmaals, volgens Wikipedia hebben Afrikanen minder dan 1% Rh negatief bloed en African Americans 7% Rh negatief bloed (African Americans hebben Europese menging).

Obama is half Joods, net als zijn halfbroer met dezelfde vader maar andere OOK JOODSE moeder:
[URL]https://corruptico.com/2013/07/31/president-obama-is-half-jewish/[/URL]
http://www.timesofisrael.com/no-were-not-a-normal-family-says-obamas-jewish-half-brother/

OP het einde van het filmpje, zien we een paar frames van een korrelige lage resolutie video van Mike Dice die 'overduidelijk' moet aantonen dat hij een reptiel/incarnatie van Dracula is? Serieus?
 
Bedankt voor je reactie Sprout, dit filmpje is echt enorme bagger.
Ik snap ook niet dat je dit filmpje weer naar voren haalt Mike. Heb je het zelf wel gezien?

 
Ik sta niet achter de inhoud, maar het is wel de eerste keer dat ik hoorde van die Rh- bloedgroep. Het is destijds door Marjan geplaatst en ik schreef toen al:


Voor wat betreft dat filmpje: de maker zet uitsluitend bevindingen op een rij die hij links en rechts bij elkaar heeft verzameld, hij trekt hieruit geen conclusies en het is aan ons, de kijker, om dat zelf te doen. Ik ben het met je eens dat er dingen in zitten die niet kloppen, maar ik vind het desondanks wel interessant om zijn bevindingen eens netjes op een rijtje voorbij te zien komen, het zet je aan het denken.

Ik was toen kennelijk in een milde bui. Het grote probleem is dat het geen samenhang vertoont, hij zet van alles wat hij gevonden heeft kritiekloos op een rijtje en trekt geen conclusies. Het gedeelte over Rh- vind ik persoonlijk echter niet zo verkeerd!

Mike
 
De video is ondermaats en grotendeels ook de aangehaalde info en veronderstellingen/meningen van anderen en de conclusie.

De conclusie van de video mbt Rh negatief is dat: Rh negatief zo ongeveer in dezelfde periode ontstaan is als de Kaukasische Europees mens ontstaan zou zijn en dus een mutatie moet zijn net als de Kaukasische mens zou zijn.
Daarmee is de kous schijnbaar af??

Mijn vragen blijven onbeantwoord, sterker nog mijn vragen halen de conclusie van deze video onderuit.

– Vraag #1: waarom zou een mutatie/mankement (Rh negatief bloed) overgaan op Afrikanen bij menging tussen een Europese en Afrikaanse ouders? Waarom overrulen de Afrikaanse genen dit mankement niet? Volgens Wikipedia hebben Afrikanen minder dan 1% Rh negatief bloed en African Americans 7% Rh negatief bloed (African Americans hebben Europese menging).
– Vraag #2: als Rh negatief bloed een mutatie van Kaukasische personen zou zijn waarom draagt 60% (!!!) van de Europeanen GEEN Rh negatieve genen/’alleles’ met zich mee?
– Vraag #3: als de Kaukasische Rh negatieve mens Europa vanaf the Zwarte Zee regio zou zijn binnengevallen, waarom is het percentage Rh negative personen in het Oosten nu juist het laagste van Europa? En juist in het Westen het hoogste?
– Vraag #4: en waarom is het percentage Rh negatieve personen bij de Basken het hoogst?
- Vraag #5: wat is het voordeel, met het oog op nageslacht, dat een Rh negatieve moeder een tweede Rh positief kind afstoot? Als het een mutatie zou zijn die voortplanting bemoeilijkt dan zou deze door Rh positieve inmenging direct de kop in zijn gedrukt. Het is zeer nadelig voor de voortplanting en zou nooit zo wijdverspreid zijn geworden als heden ten dagen in Europa.

Over sommige van deze vragen word niet eens nagedacht?? Ook belicht de video niet de eventuele invloed van het einde van de ijstijd met alle gevolgen van dien, o.a. zeespiegelstijging en klimaatverandering.


Het gedeelte over Rh- begint met:

Op 7:18 "RH stands for Rhesus Monkey Factor. The Rhesus is a very small monkey from India and miraculously has managed to get his little DNA into 93% of all human beings on planet earth."

Serieus? De Rhesus aap is toevallig de eerste soort waar de "Rhesus factor" werd aangetoond, vandaar de naam Rhesus, niet meer niet minder. NIEMAND heeft ooit beweerd dat deze apensoort zijn Rh factor op bijna alle mensen ter wereld heeft overgebracht.

Dit is tekenend oor deze video, informatie wordt verdraaid en uit zijn verband getrokken om een smeuïg verhaal naar eigen overtuiging te maken.
 
Ik vind het ook een zwakke video, maar was de enige beschikbare info over Rh- voordat jij het ter sprake bracht. Ik zal zien of ik antwoord kan geven op jouw 5 vragen.

Mike
 
Ik vind het ook zeer interessant.
Omdat ik zelf O RH negatief ben heb ik er ook wel eens op gezocht maar nooit een logische verklaring kunnen vinden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan