Blij met dit forum!

Angela

New member
Ik vind dit forum ook echt een uitkomst.

Dank voor jullie bereidheid om jullie ervaringen en kennis over gezondheid en voeding met mij te willen delen.

Ik maak ook nog eens heel wat mee, terwijl ik veelal geen actief leven leid.

En natuurlijk dank aan Mike die dit forum heeft geopend en levend houdt.

 
Ookal reageer ik niet altijd, ik lees hier regelmatig!

Ik wil gewoon even zeggen dat ik heel blij ben met dit forum!

Dank allemaal voor jullie reacties, we kunnen veel van elkaar leren!

 
Hallo Angela,

mooi dat je zo reageert ...

ik sluit me bij je aan...ik lees zoveel mogelijk en reageer niet overal op maar het is boeiend en leerzaam :D

 
Ja dit zijn leuke berichten! Fijn te horen dat je hier zoveel aan hebt en het gevoel is geheel wederzijds. Ik miste echt een plek waar men kritisch naar voeding keek en niet alles klakkeloos overnam van een ander. Ik hou daar niet van, ieder mens is weer anders en dat gaat hier heel mooi op!

Keep it up guys!

 
Geen dank, mensen. Dank gaat ook uit naar Gerrit, die zowel deze site als dit forum technisch mogelijk heeft gemaakt.

Mike

 
Ik wil ook iedereen bedanken voor alles, het is echt een fijne forum waar iedereen zo veel van elkaar kan leren. De ene weet dit de andere dat en iedereen laat elkaar in hun waarde en respecteert elkaar. Net een grote famillie. Ben hier echt blij mee en steek hier echt veel van op.Mijn dank gaat ook uit naar Mike omdat hij me kennis heeft laten maken met deze forum.Trouwens altijd heel veel goede informatie die hij met ons allen deelt.Informatie is meer waard als welk schat dan ook vooral als het om onze gezondheid gaat.Respect.

 
Nogmaals wil ik benadrukken dat ook Gerrit dank verschuldigd is. Voor mij is een computer een typmachine met internet. Ik zou nooit deze website en dit forum gehad hebben zonder zijn hulp! 8)

Mike

 
Tot mijn grote verbazing hoorde ik afgelopen week van mijn zus dat ze blij is met de kennis over voeding en gezondheid die ze dankzij Mike en Gerrit sinds 2008 heeft opgedaan. Het heeft even geduurd! Als dit jullie verbaast.... dat komt omdat sommige dingen haar heel erg angstig hebben gemaakt. De codex bijvoorbeeld en de pharmacie. Nu is ze zover dat ze de vele voordelen ziet van 'het' weten. De schellen zijn van je ogen afgevallen. Je snapt ineens hoe het werkt, waarom je collega, vriend of familielid X mankeert. Dat kan toch ook voordelen hebben voor jezelf en voor wie luisteren wil!

 
Top Mike,

Dat je de alleen lezen fora onderaan apart hebt gezet, is een stuk overzichtelijker, zeker voor mensen die nieuw zijn op het forum.

Zien ze door de bomen het bos weer of te wel het oerbos.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan