Blckbx

[ Foto ]
🔔NU ONLINE: ‘Uninformed Consent’ - Meest onthutsende docu over corona- en vaccinleugens ooit! 🎥🎬 (https://www.blckbx.tv/corona/docu-u...tsende-film-over-corona-en-vaccinleugens-ooit)

De docu Uninformed Consent ontleedt het corona-narratief tot op het bot: wie het controleert en hoe angst wordt gebruikt om een nieuwe, onbewezen gentherapie op te dringen aan mensen van alle leeftijden.

Genadeloos, maar uiterst secuur, legt de film alle leugens bloot die in koor werden herhaald door politici, big pharma, ‘experts’ en media.

De docu is ook een absolute aanrader voor familieleden en vrienden die ondanks alle reeds ontmaskerde onwaarheden nog altijd ten volle vertrouwen op het officiële verhaal.

Kijk en deel vooral deze video (juist met het oog op de nieuwe vaccinatierondes)!
➡️ https://www.blckbx.tv/corona/docu-u...tsende-film-over-corona-en-vaccinleugens-ooit
incl. Nederlandse ondertiteling

#UninformedConsent


Wel een hele lange, ruim 2 uur!
 
Ik heb de docu gisteravond bekeken omdat ik wilde zien of ik het naar wat slapers toe kon sturen, poe best wel een lange zit.
Denk eerlijk gezegd niet dat er ook maar iemand van mijn omgeving naar gaat kijken.
Ze nemen al geen moeite om 1 minuut ergens van te kijken, laat staan twee uur van het wappiekanaal Blckbx maar we zullen zien.
De ondertiteling werkte hier niet waardoor ik alles gewoon gevolgd heb in het Engels, gelukkig versta ik alles gewoon en was het goed te volgen.

De docu begint met het trieste verhaal van een man wiens vrouw zelfmoord heeft gepleegd door pesterijen en druk op haar werk.
Zij heeft uiteindelijk een eind aan haar leven gemaakt omdat ze het niet meer aan kon.

Er komen verschillende (bekende voor ons) sprekers voorbij zoals Robert Malone, Michael Yeadon en een klein stukje Reiner Füllmich op het eind.
En nog een paar namen waar ik even niet op kon komen en deze op wilde zoeken, om er vervolgens achter te komen dat er onder de docu gewoon info staat met wat de inhoud is van de hele docu. 😂
Dus misschien is het handiger dat ik die tekst hier maar plaats in plaats van mijn gebrabbel.
*********************************************************

De docu Uninformed Consent ontleedt het corona-narratief tot op het bot: wie het controleert en hoe angst wordt gebruikt om een nieuwe, onbewezen gentherapie op te dringen aan mensen van alle leeftijden.

Uninformed Consent is zonder twijfel de meest complete docu die er is over het ‘probleem’ corona en de daarvoor opgedrongen ‘oplossing’, experimentele mRNA-vaccins. Genadeloos, maar uiterst secuur, legt de film alle leugens bloot die in koor werden herhaald door politici, big pharma, ‘experts’ en media. De film is ook een absolute aanrader voor familieleden en vrienden die ondanks alle reeds ontmaskerde onwaarheden nog altijd ten volle vertrouwen op het officiële verhaal.

De fascinerende docu is geschreven en geregisseerd door Todd Michael Harris (Matador Films). Interviews met wetenschappers, beeldmateriaal uit de media en een aangrijpend persoonlijk verhaal wisselen elkaar af, waarmee Uninformed Consent de aandacht van begin tot eind vasthoudt.

‘Verdeel en heers’ is een eeuwenoude oorlogsstrategie om groepen tegen elkaar op te zetten. Degenen die plichtsgetrouw hun mondkap droegen en de prik namen, werden bejubeld als goede en morele burgers. De rest werd bestempeld als moordzuchtige, ziektedragende, immorele egoïsten, die hun recht op een ziekenhuisbed en een plekje in de trein hadden verspeeld. Irrationele haat tegen ‘anti-vaxxers’ werd vanaf het begin onophoudelijk aangewakkerd en genormaliseerd door regeringsleiders, gezondheidsautoriteiten en media. Familieleden werden tegen familieleden opgezet. Vrienden tegen vrienden. Collega's tegen collega's.

Verweven in de film is het persoonlijke verhaal van een man die zijn vrouw verloor, niet aan corona maar omdat ze zelfmoord pleegde. De pesterijen die ze als ‘ongevaccineerde’ op haar werk moest ondergaan, werden haar te veel.

In interviews met wetenschappers – zoals dr. Robert Malone en dr. Peter McCullough –, huisartsen en gezondheidsonderzoekers belicht Uninformed Consent de ongekende veronachtzaming van de eed van Hippocrates door de medische wereld. De film fileert de wetteloze cultuur van de farmaceutische industrie en haar greep op regelgevende instanties en de media. Verschillende medische schandalen uit het verleden worden uiteengezet om aan te tonen dat wantrouwen richting de vaccinmakers niet meer dan terecht is.

Als kers op de naargeestige taart bevat de film talloze compilaties van al lang en breed ontmaskerde media-leugens; haatzaaiende toespraken van regeringsleiders; beelden van demonstrerende ‘complotdenkers’ die lockdowns geen goed idee vonden; verbijsterend tegenstrijdige uitspraken van ‘experts’; beroemdheden die mRNA-injecties aanprijzen alsof het ijsjes zijn; en beelden van mensen die op TV ‘plotseling en onverwacht’ ter aarde storten. Daarmee biedt Uninformed Consent een meeslepend overzicht van de macabere poppenkast die de wereld in coronatijd is geworden. Verplichte kost voor zowel kritische als gezagsgetrouwe burgers!

De film is voorzien van Nederlandse ondertiteling.
 
Ik heb de docu gisteravond bekeken omdat ik wilde zien of ik het naar wat slapers toe kon sturen, poe best wel een lange zit.
Denk eerlijk gezegd niet dat er ook maar iemand van mijn omgeving naar gaat kijken.
Ze nemen al geen moeite om 1 minuut ergens van te kijken, laat staan twee uur van het wappiekanaal Blckbx maar we zullen zien.
De ondertiteling werkte hier niet waardoor ik alles gewoon gevolgd heb in het Engels, gelukkig versta ik alles gewoon en was het goed te volgen.

De docu begint met het trieste verhaal van een man wiens vrouw zelfmoord heeft gepleegd door pesterijen en druk op haar werk.
Zij heeft uiteindelijk een eind aan haar leven gemaakt omdat ze het niet meer aan kon.

Er komen verschillende (bekende voor ons) sprekers voorbij zoals Robert Malone, Michael Yeadon en een klein stukje Reiner Füllmich op het eind.
En nog een paar namen waar ik even niet op kon komen en deze op wilde zoeken, om er vervolgens achter te komen dat er onder de docu gewoon info staat met wat de inhoud is van de hele docu. 😂
Dus misschien is het handiger dat ik die tekst hier maar plaats in plaats van mijn gebrabbel.
*********************************************************

De docu Uninformed Consent ontleedt het corona-narratief tot op het bot: wie het controleert en hoe angst wordt gebruikt om een nieuwe, onbewezen gentherapie op te dringen aan mensen van alle leeftijden.

Uninformed Consent is zonder twijfel de meest complete docu die er is over het ‘probleem’ corona en de daarvoor opgedrongen ‘oplossing’, experimentele mRNA-vaccins. Genadeloos, maar uiterst secuur, legt de film alle leugens bloot die in koor werden herhaald door politici, big pharma, ‘experts’ en media. De film is ook een absolute aanrader voor familieleden en vrienden die ondanks alle reeds ontmaskerde onwaarheden nog altijd ten volle vertrouwen op het officiële verhaal.

De fascinerende docu is geschreven en geregisseerd door Todd Michael Harris (Matador Films). Interviews met wetenschappers, beeldmateriaal uit de media en een aangrijpend persoonlijk verhaal wisselen elkaar af, waarmee Uninformed Consent de aandacht van begin tot eind vasthoudt.

‘Verdeel en heers’ is een eeuwenoude oorlogsstrategie om groepen tegen elkaar op te zetten. Degenen die plichtsgetrouw hun mondkap droegen en de prik namen, werden bejubeld als goede en morele burgers. De rest werd bestempeld als moordzuchtige, ziektedragende, immorele egoïsten, die hun recht op een ziekenhuisbed en een plekje in de trein hadden verspeeld. Irrationele haat tegen ‘anti-vaxxers’ werd vanaf het begin onophoudelijk aangewakkerd en genormaliseerd door regeringsleiders, gezondheidsautoriteiten en media. Familieleden werden tegen familieleden opgezet. Vrienden tegen vrienden. Collega's tegen collega's.

Verweven in de film is het persoonlijke verhaal van een man die zijn vrouw verloor, niet aan corona maar omdat ze zelfmoord pleegde. De pesterijen die ze als ‘ongevaccineerde’ op haar werk moest ondergaan, werden haar te veel.

In interviews met wetenschappers – zoals dr. Robert Malone en dr. Peter McCullough –, huisartsen en gezondheidsonderzoekers belicht Uninformed Consent de ongekende veronachtzaming van de eed van Hippocrates door de medische wereld. De film fileert de wetteloze cultuur van de farmaceutische industrie en haar greep op regelgevende instanties en de media. Verschillende medische schandalen uit het verleden worden uiteengezet om aan te tonen dat wantrouwen richting de vaccinmakers niet meer dan terecht is.

Als kers op de naargeestige taart bevat de film talloze compilaties van al lang en breed ontmaskerde media-leugens; haatzaaiende toespraken van regeringsleiders; beelden van demonstrerende ‘complotdenkers’ die lockdowns geen goed idee vonden; verbijsterend tegenstrijdige uitspraken van ‘experts’; beroemdheden die mRNA-injecties aanprijzen alsof het ijsjes zijn; en beelden van mensen die op TV ‘plotseling en onverwacht’ ter aarde storten. Daarmee biedt Uninformed Consent een meeslepend overzicht van de macabere poppenkast die de wereld in coronatijd is geworden. Verplichte kost voor zowel kritische als gezagsgetrouwe burgers!

De film is voorzien van Nederlandse ondertiteling.
Dank voor je verslag! Als ze het hele weekend/avond kunnen bingewatchen op netflix, kunnen ze voor de verandering ook eens zoiets kijken toch? 🙃
 

De Wetenschappenlijke Raad voor het Regeringsbeleid (WRR) sluit verplichte vaccinaties niet uit en pleit voor de herinvoering van het coronapaspoort. Uit WOB-documenten blijkt wederom dat voormalig minister van VWS Hugo de Jonge niet de waarheid heeft gesproken. De gasprijs blijft maar stijgen en daarmee wordt steeds duidelijker hoe belangrijk Russisch gas voor ons is. Toch wil de EU van Russisch gas af, ondanks dat steeds meer burgers de effecten van het destructieve beleid voelen. Dat en meer in blckbx today.

Maandag 5 september 2022​

In de uitzending van vanavond onder andere:
  • De gasprijs blijft maar stijgen en daarmee wordt steeds duidelijker hoe belangrijk Russisch gas voor ons is. Toch wil de EU van Russisch gas af, ondanks dat steeds meer burgers de effecten van het destructieve beleid voelen. Onderzoeksjournalist Daan de Wit schijnt zijn licht op deze kwestie.
  • De Duitse overheid komt met een steunpakket van ongeveer 65 miljard euro tegen de toenemende inflatie in hun land. Volgens econoom Jelena Postuma is dit contraproductief, maar wat helpt wel? Of is er sprake van bewust afbraakbeleid?
  • De Wetenschappenlijke Raad voor het Regeringsbeleid (WRR) sluit verplichte vaccinaties niet uit en pleit voor de herinvoering van het coronapaspoort. Uit WOB-documenten blijkt wederom dat er niet de waarheid is gesproken over het betreffende coronatoegangsbewijs door toenmalig minister Hugo de Jonge. Redacteur David Boerstra ontcijfert de zwartgelakte documenten voor ons.

Dorothé
 
Ik heb de docu gisteravond bekeken omdat ik wilde zien of ik het naar wat slapers toe kon sturen, poe best wel een lange zit.
Denk eerlijk gezegd niet dat er ook maar iemand van mijn omgeving naar gaat kijken.
Ze nemen al geen moeite om 1 minuut ergens van te kijken, laat staan twee uur van het wappiekanaal Blckbx maar we zullen zien.
De ondertiteling werkte hier niet waardoor ik alles gewoon gevolgd heb in het Engels, gelukkig versta ik alles gewoon en was het goed te volgen.

De docu begint met het trieste verhaal van een man wiens vrouw zelfmoord heeft gepleegd door pesterijen en druk op haar werk.
Zij heeft uiteindelijk een eind aan haar leven gemaakt omdat ze het niet meer aan kon.

Er komen verschillende (bekende voor ons) sprekers voorbij zoals Robert Malone, Michael Yeadon en een klein stukje Reiner Füllmich op het eind.
En nog een paar namen waar ik even niet op kon komen en deze op wilde zoeken, om er vervolgens achter te komen dat er onder de docu gewoon info staat met wat de inhoud is van de hele docu. 😂
Dus misschien is het handiger dat ik die tekst hier maar plaats in plaats van mijn gebrabbel.
*********************************************************

De docu Uninformed Consent ontleedt het corona-narratief tot op het bot: wie het controleert en hoe angst wordt gebruikt om een nieuwe, onbewezen gentherapie op te dringen aan mensen van alle leeftijden.

Uninformed Consent is zonder twijfel de meest complete docu die er is over het ‘probleem’ corona en de daarvoor opgedrongen ‘oplossing’, experimentele mRNA-vaccins. Genadeloos, maar uiterst secuur, legt de film alle leugens bloot die in koor werden herhaald door politici, big pharma, ‘experts’ en media. De film is ook een absolute aanrader voor familieleden en vrienden die ondanks alle reeds ontmaskerde onwaarheden nog altijd ten volle vertrouwen op het officiële verhaal.

De fascinerende docu is geschreven en geregisseerd door Todd Michael Harris (Matador Films). Interviews met wetenschappers, beeldmateriaal uit de media en een aangrijpend persoonlijk verhaal wisselen elkaar af, waarmee Uninformed Consent de aandacht van begin tot eind vasthoudt.

‘Verdeel en heers’ is een eeuwenoude oorlogsstrategie om groepen tegen elkaar op te zetten. Degenen die plichtsgetrouw hun mondkap droegen en de prik namen, werden bejubeld als goede en morele burgers. De rest werd bestempeld als moordzuchtige, ziektedragende, immorele egoïsten, die hun recht op een ziekenhuisbed en een plekje in de trein hadden verspeeld. Irrationele haat tegen ‘anti-vaxxers’ werd vanaf het begin onophoudelijk aangewakkerd en genormaliseerd door regeringsleiders, gezondheidsautoriteiten en media. Familieleden werden tegen familieleden opgezet. Vrienden tegen vrienden. Collega's tegen collega's.

Verweven in de film is het persoonlijke verhaal van een man die zijn vrouw verloor, niet aan corona maar omdat ze zelfmoord pleegde. De pesterijen die ze als ‘ongevaccineerde’ op haar werk moest ondergaan, werden haar te veel.

In interviews met wetenschappers – zoals dr. Robert Malone en dr. Peter McCullough –, huisartsen en gezondheidsonderzoekers belicht Uninformed Consent de ongekende veronachtzaming van de eed van Hippocrates door de medische wereld. De film fileert de wetteloze cultuur van de farmaceutische industrie en haar greep op regelgevende instanties en de media. Verschillende medische schandalen uit het verleden worden uiteengezet om aan te tonen dat wantrouwen richting de vaccinmakers niet meer dan terecht is.

Als kers op de naargeestige taart bevat de film talloze compilaties van al lang en breed ontmaskerde media-leugens; haatzaaiende toespraken van regeringsleiders; beelden van demonstrerende ‘complotdenkers’ die lockdowns geen goed idee vonden; verbijsterend tegenstrijdige uitspraken van ‘experts’; beroemdheden die mRNA-injecties aanprijzen alsof het ijsjes zijn; en beelden van mensen die op TV ‘plotseling en onverwacht’ ter aarde storten. Daarmee biedt Uninformed Consent een meeslepend overzicht van de macabere poppenkast die de wereld in coronatijd is geworden. Verplichte kost voor zowel kritische als gezagsgetrouwe burgers!

De film is voorzien van Nederlandse ondertiteling.
Tittels moet je zelf inschakelen onderaan
 

blckbx today #71: Poetin slaat terug | Nieuwe tegenslag boeren | Asielwet onuitvoerbaar​

De Raad van State oordeelde vandaag dat zonder de zekerheid dat een emissie-arme stal tot een verlaging van de stikstofuitstoot leidt, er geen natuurvergunning mag worden afgegeven aan boeren. Vladimir Poetin gaf gisteren openlijk toe de gaskraan dicht te draaien als reactie op Europese sancties en daarmee zijn de messen geslepen. Dat en meer in blckbx today.

Woensdag 7 september 2022​

In de uitzending van vanavond onder andere:
  • De Raad van State oordeelde vandaag dat zonder de zekerheid dat een emissie-arme stal tot een verlaging van de stikstofuitstoot leidt, er geen natuurvergunning mag worden afgegeven aan boeren. En dat is een klap in het gezicht van innovatieve melkveehouders. Is er nog perspectief en welke precedentwerking gaat er uit van deze uitspraak. Siestke Bergsma zet haar juridische bril op praat ons zo meteen bij.
  • De kogel is door de kerk. Vladimir Poetin gaf gisteren openlijk toe de gaskraan dicht te draaien als reactie op Europese sancties en daarmee zijn de messen geslepen. Econoom Robert Valentijn voorziet een teloorgang van onze economie en welvaart nu we in de armen worden gedreven van China die de prijzen van veel producten heeft verlaagd.
  • Staatssecretaris Van den Burg bevestigde gisteren dat het Nederlandse asielbeleid zo lek is als een mandje. Pas nu wordt er gewerkt aan EU regulering om asielzoekers terug te kunnen brengen naar het land waar ze de EU grens binnenkwamen, conform het Dublin akkoord. Hoe kan het dat nu pas actie komt, terwijl het probleem al decennia bestaat? Bas Reijnierse dook in het dossier dat op z'n zachts gezegd onnavolgbaar is.
Dorothé
 

Vanmiddag vond in Driebergen het congres "Pandemische Paraatheid" plaats. Veel bekende sprekers debatteerden over de afgelopen twee jaar en de weg vooruit. De rol van een falende media kwam daarin duidelijk naar voren. De Universiteit Leiden publiceerde deze week een vernietigend onderzoek over de fundamentele problemen binnen de jeugdzorg. Hoogleraar en leider van het onderzoek Marielle Bruning stelde zelfs dat het überhaupt "niet langer te rechtvaardigen is dat de overheid zich bemoeit met het gezinsleven". Dat en meer in blckbx today.

Vrijdag 9 september 2022​

In de uitzending van vanavond onder andere:
  • Vanmiddag vond in Driebergen het congres "Pandemische Paraatheid" plaats. Veel bekende sprekers debatteerden over de afgelopen twee jaar en de weg vooruit. De rol van een falende media kwam daarin duidelijk naar voren. Thais-Amerikaanse microbioloog Dr. Sucharit Bhakdi kent het klappen van de zweep en vertelde Headwind & Tegenwindmaker Jakobien Huisman in een nieuwe documentaire alles over zijn ervaringen met censuur.
  • Ophef om een suicidegrap van Jort Kelder. De afgelopen dagen raakte de Op1 Presentator in opspraak vanwege een grap over Millenials en hun mentale gesteldheid. In zijn Jortcast noemde hij deze generatie kleinzerig en was het "misschien maar beter ook als ze er een einde aan maakten." De grappig bedoelde opmerking raakt de kern van een maatschappelijk probleem: Een overgevoelige samenleving waarbij kwetsbaarheid en angst domineren als gevolg van WOKE-identiteitspolitiek.
  • De Universiteit Leiden publiceerde deze week een vernietigend onderzoek over de fundamentele problemen binnen de jeugdzorg. Hoogleraar en leider van het onderzoek Marielle Bruning stelde zelfs dat het überhaupt "niet langer te rechtvaardigen is dat de overheid zich bemoeit met het gezinsleven". Zo stelt ook Kim Feenstra in een nieuwe ontluisterende documentaire "Taken", waarin de problemen voor gezinnen binnen de jeugdzorg pijnlijk bloot worden gelegd. Oud-journaliste en programmamaakster Viola Holt praat ons bij.
Dorothé
 

blckbx today #73: Oekraïne-hashtags voor 80% nep | Timmermans' toekomstbeeld | Nieuw hoofdstuk PCR-gate​

Gisteren schoof Frans Timmermans aan bij Buitenhof om te spreken over de toekomst van de Europese Unie. De vice-voorzitter van de Europese Commissie had op z'n zachtst gezegd een bijzondere kijk op de energiecrisis en het conflict tussen Rusland en Oekraïne. Uit onderzoek van de Australische universiteit van Adelaide blijkt dat in de informatieoorlog omtrent het Oekraïne-conflict een leger aan neppe Twitter-accounts is ingezet om de publieke opinie te beïnvloeden. Dat en meer in blckbx today.

Dorothé
 

Vladimir Poetin gaat 300.000 extra militairen naar Oekraïne sturen en Europa staat weer op scherp. Ernst Kuipers is een nieuwe vaccinatiecampagne gestart en het kabinet alloceerde 5,2 miljard euro in de miljoenennota voor nieuwe coronamaatregelen in 2023. Kunnen we de miljoenennota nog serieus nemen? Dat en meer in blckbx today.

Woensdag 21 september 2022​

In de uitzending van vanavond onder andere:
  • Vladimir Poetin gaat 300.000 extra militairen naar Oekraïne sturen en Europa staat weer op scherp. "Oekraïne móét winnen want Poetins oorlog is óók onze oorlog", aldus de EU en ons hele kabinet in koor. Maar is het wel onze oorlog? Psycholoog Huibrecht Boluijt analyseert de oorlogsretoriek die de Nederlandse burger meetrekt in een neerwaartse spiraal.
  • Tussen al het voorpaginanieuws over Prinsjesdag en Oekraine heeft minister Ernst Kuipers terloops de nieuwe vaccinatiecampagne gestart. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is alloceerde het kabinet 5,2 miljard euro in de miljoenennota voor nieuwe coronamaatregelen in 2023. Journalist en jurist Sietske Bergsma praat ons bij.
  • Daags na Prinsjesdag ligt de focus in Den Haag op de Algemene Politieke Beschouwingen die vandaag startten. Steunpakketten, de miljarden voor Oekraïne, voor Corona, Onderwijs en het klimaat springen in het zicht. Maar kunnen we de miljoenennota serieus nemen? Politicus Tom de Nooijer denkt van niet en legt uit waarom.
  • Desk: fractievoorzitter CVO Tom de Nooijer, publicist Sietske Bergsma en gezondheidspsycholoog Huibrecht Boluijt
Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.943
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan