BioClandestine


1713768885498.png

Ik vind het hilarisch hoe links de aanhangers van Trump ervan beschuldigt ‘nazi’s’ te zijn, en vervolgens vieren dat we honderden miljarden van ons belastinggeld naar Oekraïne hebben gestuurd…

Het Oekraïense leger is het enige leger ter wereld met letterlijke nazi-regimenten… 😂

Het gebrek aan bewustzijn is verbazingwekkend.

Dorothé
 

1713809266741.png
Oekraïense propagandisten hebben zichzelf ervan overtuigd dat meer Amerikaanse financiering de oorlog zal redden en tot de nederlaag van Rusland zal leiden.

In werkelijkheid zal het alleen maar het lijden vergroten en Amerikaanse wapenleveranciers verrijken.

Het Oekraïense volk is de grootste verliezer van dit wetsvoorstel, omdat meer geld betekent dat meer mannen en vrouwen onnodig in de vleesmolen zullen worden afgeslacht. De VS en de NAVO weten dat de eerste 200 miljard dollar Rusland niet heeft tegengehouden, en dat geldt ook voor nog eens 61 miljard dollar.

De oorlog is niet bedoeld om gewonnen te worden, maar om continu te zijn. Het Westen stuurt het Oekraïense volk moedwillig de dood in, in ruil voor geld, in het besef dat Oekraïne geen kans heeft op de overwinning.

Dit is geen oorlog, het is racket. Het Amerikaanse volk betaalt ervoor met zijn arbeid, en het Oekraïense volk betaalt het met zijn leven.

Als u ervan overtuigd bent dat het financieren van oorlog over de hele wereld een goede zaak is, weet u nu aan welke kant u in het Duitsland van de jaren dertig zou hebben gestaan.

Dorothé
 

1713844067570.png
Als je gelooft dat de VS het laten vallen van kernbommen op burgersteden een ‘noodzaak’ was, ben je een slachtoffer van de Amerikaanse propaganda en de revisionistische geschiedenis.

Volgens deze logica zou Rusland kernwapens op Kiev moeten droppen, omdat dit de levens van Russische soldaten zou redden.

Regels voor jou...
 

⚠️SCHITTERENDE POLL⚠️

Ik weet dat peilingen niet 100% accuraat zijn, en dit is MSNBC, maar dit is het scenario waarvoor ik iedereen probeer te waarschuwen.

RFK Jr. doet vooral een beroep op centristen en libertariërs, die in confrontatie met Biden op Trump zouden stemmen.

RFK Jr. haalt meer uit Trump, wat betekent dat zijn aanwezigheid in de race schadelijk is voor de kansen van Trump om te winnen. Dit is ons worstcasescenario. RFK Jr. heeft geen legitieme kans om te winnen, maar hij heeft wel een legitieme kans om de stemmen te splitsen in een swing state en de Deep State nog eens vier jaar, en vrij letterlijk, WW3 te geven.

Trump heeft een betere kans om te winnen als RFK Jr. buiten het bestuur staat. Maar als RFK Jr. van gedachten verandert en ervoor kiest om de eerdere uitnodiging van Trump om vice-president te worden te accepteren, dan zouden ze samen een ticket creëren dat Joe Biden comfortabel zou kunnen verslaan, beter zou presteren dan stemfraude en ervoor zou zorgen dat de Deep State niet zou stoppen met stemmen. hun tirannieke heerschappij niet handhaven.

Ik begrijp dat de kans dat Trump en RFK Jr. hun krachten bundelen op dit moment onwaarschijnlijk lijkt, vooral gezien hun recente publiek heen en weer, maar als beide mannen de ernst van onze situatie serieus nemen, zullen ze hun meningsverschillen opzij moeten zetten. en iets bedenken vóór november.

Het is niet overdreven om te zeggen dat het lot van de wereld op het spel staat. We stevenen af op een directe oorlog met Rusland, China en Iran… Er is geen ruimte voor fouten.

Ik zal er voor blijven oproepen totdat het niet gebeurt, maar voor het welzijn van de mensheid moeten Trump en RFK Jr. op de een of andere manier hun krachten bundelen. We kunnen niet toestaan dat Biden wint.

Dorothé
 

1714016752502.png
Welnu, de gruwelijke uitgavenwet is officieel ondertekend door Biden.

Het enige positieve punt is dat misschien meer mensen de ernst van de situatie waarmee we worden geconfronteerd, zullen begrijpen.

Misschien zullen ze inzien dat onze heersende klasse corrupte megalomanen zijn, die vastbesloten zijn om de derde wereldoorlog te bewerkstelligen. Misschien zullen ze inzien dat wij belastingslaven zijn van de oorlogsmachine. Misschien zullen ze inzien dat ‘democratie’ een illusie is.

Het Biden-regime en hun handlangers in het Congres blijven stelen van het Amerikaanse volk en drijven ons dichter bij een grootschalige mondiale oorlog. Als dit de normen niet wakker schudt, zal niets dat doen.

Dorothé
 

Protesten en rellen tijdens een verkiezingsjaar?

Ik heb deze film eerder gezien 🤔

Het lijkt erop dat er weer een ‘zomer van de liefde’ voor de deur staat.

Bijna alsof het gepland was.

Dorothé
 

Ik voel me meestal politiek dakloos, maar dit Israëlisch-Palestijnse conflict houdt mij op een eiland.

Ik steun Israël of Hamas niet, ik steun eenvoudigweg de onschuldigen aan alle kanten.

Deze positie heeft ervoor gezorgd dat mensen mij zowel een zionist als een antisemiet noemen 😂

Is nuance dood?

Dorothé
 

Deze man is mijn geestdier.

Hij vertegenwoordigt hoe velen van ons zich voelen.

Het establishment keerde niet alleen de eerlijke, hardwerkende Amerikaan de rug toe... ze verklaarden de oorlog. Ze hebben ons tot slaaf gemaakt en de American Dream vernietigd.

Zij zullen ervoor betalen.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.189
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan