Bilderberg gaat fuseren met Google

Hahahahahaha, arme wij! Uiteindelijk is het een illusie dat niemand weet wat we doen op internet. En dat komt niet alleen door Google. Maar als ze achter mij aan willen komen omdat ik de wereld rondsurf, prima. Dankzij dit zeer openbare forum heb ik weinig meer te verbergen.

 
'Hun' doel is toch ook dat er zo'n 1 miljard mensen overblijven?

Nou dat zijn mensen zoals 'wij' hier op het forum.

 
Nee hoor Wilma, dat zijn wij niet. Wij zijn dan degenen die ondergronds in groten leven. Die andere miljard dat zijn de slaven. Wij zijn verre van slaafs...

 
En grotten zijn ook niet ondergronds :wink:

Wat ik bedoel is, wij zullen in staat zijn om ons op een gezonde manier in leven te houden, terwijl de anderen dmv vulling onder controle worden gehouden. En dat zal bij ons niet meer lukken. Wij horen dus niet bij degenen die mogen overleven, maar dat dus wel zullen doen.

 
Hoe houden wij ons in leven dan? Gaan we zelf dieren voor de slacht en melk enz in de achtertuin houden of blijven de biologische boeren bestaan?

En, 'ze' zijn ons toch op het spoor?

Wij toch doen wat hun niet willen, wij lopen immers niet in het gareel.

 
Als er nog maar een miljard mensen wereldwijd bestaan, dan is de wereld die we nu kennen er echt niet meer. En dan is er dus weer genoeg wild voor handen. En ja, dan zal je je eigen koe moeten houden. Geen probleem, gras genoeg! Jagen krijgen we ook wel geleerd.

Ik ben niet belangrijk genoeg om verder iets mee te doen.

 
Of we eten elkaar op :D En dan zijn vrouwelijke rondingen toch weer een minpunt :wink: O nu haal ik twee topics door elkaar :mrgreen:

 
Ik vind de ontwikkeling van BitCoin behoorlijk lijken op 'proefdraaien' van de digitale munteenheid.

Ik vind de ontwikkeling van 'the cloud' behoorlijk lijken op het verschuiven van bereikbaarheid van je eigen data (voor een bedrijf is dat funest).

Als je zo om je heen kijkt sluiten de donkere wolken zich om al het licht weg te nemen. Natuurlijk weten we dit al tientallen jaren, maar het gaat zo hard, zo hard!

 
Gaan we weer, help me herinneren dat ik ver bij je uit de buurt blijf Henk! Jij bent te gerookt en ik heb veel te veel vrouwelijke rondingen. En die wil ik houden! :lol:

Vindt je vrysuyver? Ik zie het juist net andersom. Ik ontmoet steeds meer licht en zie het donker sterk afsteken. Ik loop nog te vaak in het grijze gebied naar mijn zin, maar dat wordt ook steeds lichter.

 
Alexandra, ja, vind je dat? Dat het lichter wordt voor de mensen die nog niet wakker zijn en nog niet bewuster zijn van wat er om zich heen gebeurd allemaal en waar het heen leidt?

Voor jezelf mogen er misschien nog uitwegen zijn, maar zoals we hier op dit forum weten reageert een mens die nog niet ontwaakt is in een vlucht of vecht gedrag. Hun hersenen zullen compleet blokkeren zodra ze in paniek raken om alles kwijt te raken.

Ik bereidt me er al 18 jaar op voor om alles kwijt te raken. En nog zal het een moeilijke stap zijn. Ja, het is heel licht. Voor de mensen die het willen en kunnen zien.

Voor de mensen die dat niet kunnen of willen is het een hel.

 
Maar daar richt ik me niet op. Ik richt me niet op helpt donkere stuk. Ik vindt dat iedereen die keuze mag maken. Maar ik ga er niet meer in mee. En ontmoet mondjesmaat mensen die op 1 lijn zitten met mij.

Ik ben alleen verantwoordelijk voor mezelf. Dat een ander ervoor kiest om in de aardse hel te leven, ik kies er niet voor.

Ik leef mijn leven, mijn verantwoordelijkheid en wil je meewandelen, prima, je bent van harte welkom. Sla je ergens af, ook prima maar ik ga niet (meer) mee.

Iemand die heel dicht bij me staat is voor de derde keer in dezelfde zeer gewelddadige relatie gestapt. Het is zoals het is. Ik doe er niet aan mee, maar ga erook niet meer over in gesprek. Alles is gezegd. Heb ooit tegen deze persoon gezegd, als je hem vermoord of jij wordt vermoord dan is dat jullie eigen keus geweest. Voorheen waren er nog thuiswonende kinderen bij betrokken en voelde ik me daar verantwoordelijk over. Nu zoeken ze het maar uit. Leef in de hel die je zelf creëert, keer op keer.

 
als je alles gelooft wat Micha Kat of anderen op de klokkenluiders site schrijven dan zou je op den duur zelfs je eigen kinderen niet eens meer kunnen vertrouwen.

ik heb een tijdje contact gehad met Micha Kat (we zijn volgers op twitter) en geloof me aan deze man zit een steekje los, hij vertelt alleen maar zijn eigen fantasieën, zijn eigen waarheid.

ik zal niet zeggen dat er niks klopt van wat hij allemaal vertelt maar 't meeste komt toch echt voort uit zijn eigen obsessie.

als ik met hem aan 't praten was had ik soms 't idee dat hij aan de "verkeerde natuur producten" zat.

dus mensen er wordt al jaren "hel en verdoemenis" verkondigt en er wordt al jaren gewag gemaakt van hele grote complot theorieën...

ga je mee in deze complot theorieën dan heb je echt geen leven meer, dan leef je echt in een "hel"

gr,

dick

 
@dick: ´meegaan' in de feiten bedoel je. Want hoe leg je het anders uit? Een theorie is het al lang niet meer.

Ik snap best dat mensen die bewust zijn geworden en weet hebben van wat speelt op het wereldtoneel daar niet dag in dag uit mee bezig willen zijn. Sommigen doen dat wel en dat kan tot een hel worden inderdaad.

Maar ik vind het nogal een verschil tussen je kop in het zand steken en lang leve de lol roepen en lekker blijven slapen en tussen je bewust worden maar er niet mee bezig blijven.

De groep mensen die lekker blijven slapen is helaas wel een stuk groter. Met wie win je liever de oorlog? Want we weten ook allemaal best dat er mensen genoeg zijn die een ander zullen verraden voor een kleine wederdienst. En dan heb ik liever zoveel mogelijk mensen aan de juiste zijde.

 
@Dick

Toevallig ken ik hem ook en ook gevolgd, ik ken hem persoonlijk niet echt goed... paar keer in het echt ontmoet. Ik ken voornamelijk de mensen die met hem hebben samen gewerkt, nu dus niet meer. Zij zijn nu zelf verder gegaan zonder micha, ze willen zich ook distantiëren van hem.

Verder zijn er 'grote complotten' gaande op deze wereld, alleen voor de meeste mensen is dit echt veel te bizar... zegt daarom ook niks over de waarheid hiervan.

Ik geloof zelf ook in genoeg grote helse complot theorieen maar ik leef er niet mee elke dag. Ik accepteer het als een realiteit, waar ik verder niks aan kan doen of direct kan veranderen... enige wat ik kan doen is er 'bewust' van zijn. Het is ook niet DE waarheid voor mij, maar zolang er geen andere feiten/argumenten komen en/of ik die zelf niet logisch vind dat blijf ik bij mijn eigen waarheid.... het is maar net hoe je er mee kan omgaan. Het gaat allemaal om acceptatie en leven in het nu.

De meeste mensen weten dit niet maar op dit moment is er een enorme zonnevlek die momenteel recht naar ons kijkt en al de afgelopen 4 dagen 2 X-flares heeft uitgespuwd en als hij er nu weer 1 uitgooit dan kan het nog wel is zo zijn dat dit behoorlijke gevolgen kan hebben op deze aardbol... zijn we meteen terug in de oertijd.

Ik maak me verder totaal niet druk om.... ik zie wel of het gebeurd of niet... kan er weinig aan veranderen.

 
@Caveman86: Ach kom op! Je kunt toch wel even voorkomen dat de zon over z'n nek gaat? Dat spul moeten we niet binnen onze dampkring hebben hoor.

 
Quote:
Dus de illuminatie bestaat niet?


tuurlijk bestaat de illuminatie wel, maar denk je niet dat als zij al deze complot theorieën bedenken en laten uitvoeren zij ook niet zelf op de duur aan hun eigen complotten ten onder zouden gaan?

er zijn natuurlijk heel veel complotten maar als je Micha Kat zou geloven is het hele huidige leven op aarde ontstaan uit één groot complot en worden we met z'n alle op dit moment aangestuurd vanuit dit complot...

ik zeg onzin...

ok er zijn complotten maar er moet heel veel met een korreltje zout genomen worden.

gr.

dick

 
@vrysuyver

hahaha, ik moet mezelf ook nog even corrigeren:

"X-FLARE THREAT CONTINUES: Sunspot AR1748 has already unleashed four X-class solar flares, but it might not be finished. The active region continues to grow beneath a delta-class magnetic field that harbors energy for powerful eruptions. NOAA puts the odds of another X-flare today at 60%. "

4 x-flares en de laatste was de grootste van dit jaar en we gaan nu richting solar maximum cycle van 11 jaar.... wordt echt wel interessant komend jaar, houdt de zon in de gaten ;-)

Moet je is op youtube zoeken naar x-flares, prachtige video's... sorry dat is mijn persoonlijke mening, elke keer als ik zoiets zie sta ik even stil bij hoe ontiegelijk klein wij zijn....

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.029
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan