bilderberg feestje nadert zijn einde!

Toegankelijk voor de pers is een groot woord. Er is pers aanwezig in hetzelfde gebouw. En veel meer zal t ook wel niet zijn denk ik.

 
De schokkende agenda van de Bilderberg Conferentie

THE BILDERBERG GROUP

(Global Research | door Patrick Henningsen) Iets dat veel mensen graag zouden willen weten is wat er dit jaar op de agenda van de Bilderberg Conferentie staat.

Het antwoord is niets minder dan wereldschokkend en staart ons recht in het gezicht.

Vandaag over een week begint in het Engelse Grove Hotel net ten noorden van Londen, de jaarlijkse Bilderberg Conferentie waar de rijken en machtigen der aarde het lot van de wereld weer zullen gaan bepalen. Iedere deelnemer houdt zoals gewoonlijk de kaken stijf op elkaar, want wat ons bestemming ook zal worden, we komen het meestal pas te weten als het te laat is.

Nu wil het toeval dat er deze week nog een belangrijke bijeenkomst plaatsvindt in hetzelfde Grove hotel. Dat is een bijeenkomst georganiseerd door Google onder de naam “Big Tent”.

Nu heeft Google de afgelopen weken geweldig onder vuur gelegen in Engeland vanwege het feit dat de onderneming niet of nauwelijks belasting betaalt in de UK en dit heeft er weer voor gezorgd dat politici en criticasters nu roepen om een wereldbelasting.

Dit wordt dan ook het belangrijkste gespreksonderwerp op een aantal belangrijke bijeenkomsten dit jaar. Dit is het geval op de Google Big Tent bijeenkomst, de Bilderberg Conferentie en de G8 bijeenkomst enige tijd later.

Het is dan ook wederom niet toevallig dat je op de Google bijeenkomst ook mensen ziet die zullen aanschuiven bij de Bilderberg Conferentie zoals bijvoorbeeld Bill Clinton. Maar, ook de Engelse Minister van Financiën is aanwezig, George Osborne, en de Labour partijleider Ed Miliband. Het zijn de laatste twee die in het openbaar de laatste weken optraden als dé grote tegenstanders van Google in het belastingverhaal.

Ook voor de deelnemers van de Google bijeenkomst geldt “kaken stijf op elkaar” en ook hier worden zaken besproken die de hele wereld aangaan. Verder is het bijzonder te noemen dat deze summit van Google en die van de Bilderberg elkaar in veel opzichten overlappen. Een scala aan genodigden wonen dan ook beide bijeenkomsten bij.

Het is niet zo vreemd dat wereldzaken worden besproken en gepland door Google, want dat is tenslotte hét bedrijf dat wereldwijd in het leven van bijna iedereen is doorgedrongen. Onze communicatie, ons werk, ons sociale leven en onze geschiedenis zijn ermee gelardeerd. Het is dus ook niet vreemd dat de agenda van de Google bijeenkomst vlekkeloos overgaat in die van Bilderberg.

Wat er gebeurd is de afgelopen tijd in Engeland betreffende Google en het belastingverhaal is geen toevalligheid. Ongeveer twee weken geleden brak er een geweldige “ruzie” uit tussen Google en Downing Street over het ontwijken van belasting door Google. Zo betaalde Google niet meer dan 6 miljoen Pond belasting in Engeland in 2011, terwijl het een omzet maakte van 3 miljard Pond.

Terwijl voor het publiek de show werd opgevoerd dat Britse politici als Osborne en Milliband tekeer gingen tegen Google, dienden ze in werkelijkheid de Bilderberg agenda. Beide heren zijn regelmatige Bilderberg gasten en zijn ook bij de Google bijeenkomst aanwezig.

Om een heel lang verhaal kort te maken: De wereld wordt rijp gemaakt voor een wereldbelasting. Dit is dan ook het voornaamste agendapunt op de Bilderberg Conferentie dit jaar.

Voor het oog van de wereld wordt dit dan de manier om op te treden tegen grote ondernemingen die overal proberen belasting te ontwijken. Door het instellen van een wereldbelasting zal het niet meer uitmaken van waaruit ze officiëel opereren want iedere locatie op aarde valt onder deze wereldbelasting. De opbrengsten ervan zullen dan evenredig verdeeld worden tussen de landen (redatcie: evenredig volgens welke maatstaf?).

Als dit idee wordt goedgekeurd via de Bilderberg Conferentie, wat zal gebeuren, dan komt het later dit jaar op tafel bij de G8 die het ook zal goedkeuren. Als je een wereldbelasting invoert dan heb je ook het administratieve systeem/regering nodig om dat allemaal bij te houden. Daarom staat het invoeren van een wereldbelasting in feite gelijk met het installeren van een wereldregering.

Het is totaal naïef om te denken dat je een wereldbelasting kunt invoeren zonder het creëren van een lichaam dat daarop toeziet. En omdat het gaat over belasting is daar altijd een "overheid" aan gekoppeld.

Zo breidt het concept van overkoepelende organen zich steeds verder uit en worden binnenkort definitieve plannen gesmeed voor de laatste fase: een wereldbelasting met een wereldoverheid. Wat ons betreft kun je dus de komende agenda van de Bilderberg Conferentie niets anders noemen dan “wereldschokkend”.

Het smerige, geniepige en achterbakse van het geheel is dat het allemaal gebeurt zonder dat hier ook maar één wereldburger over mag meestemmen(!).

Bron:

globalresearch.ca

Vertaling:

niburu.co

Geplaatst door Natasja Depassé

 
Het is te gek voor woorden maar hele grote bedrijven met moederbedrijven in een ander land zoals Shell hoeven in NL zowiezo geen belasting te betalen. Nederland is net zoiets als de Kaaymaneilanden voor grote bedrijven in de wereld. Ik noem nu Shell, maar dat is niet toevallig omdat Oranje ook veel banden heeft met zowel Shell als met Bilderberg. Dus zelf in de wereld met het bedrijf geen belasting betalen maar wel alle burgers dus.

 
Of wat dacht je van een mooi vakantie villa in Mozambique, van ons belastinggeld!

Ziekelijke lui zijn het! Maar het meest trieste vind ik nog, dat met koningsdag, al

die armoedzaaiers speciaal naar de inhuldiging gaan, voor zo'n gedateerde ceremonie

bij te wonen! Dat soort geldverspilling zou eigenlijk verboden moeten worden! Wat

mij betreft mogen ze dat hele koningshuis afschaffen.

 
Ze trouwen ook wel hele rare mensen.... Of banden met nazi duitsland of banden met mensen die niet misplaats zouden zijn in nazi Duitsland.

 
Ik was altijd een fan van het koningshuis, maar sinds ik wakker ben geworden, vraag ik mij het volgende af:

Is willem-alexander nu slechter toneel gaan spelen? Of valt het me nu pas op?

Zoals het interview voor de kroning en wat beelden van de kids en met name Amalia. Wat houterig en wat een toneelspel van die Maxima als aanrecht vrouwtje. Die Amalia keek niet fris uit haar ogen.

Worden ze te gretig en kunnen ze niet meer alles binnen houden of is het mijn kritische blik en keek ik er altijd overheen?

O, en over die huldiging. Ik vond dat WA wel heel erg aan het kijken was naar al die handtekeningen. Alsof het een duivelsritueel was en hij een grotere macht hierdoor zou krijgen, of heb ik te veel Disney gekeken?

 
Of wat dachten jullie van dat smakeloze koningslied, dat door

ik weet niet hoeveel componisten is bedacht! Met de tekst, doe

drie vingers in de lucht voor Willem! Nou, 1 vinger zou ik nog wel willen doen,

maar drie...?!

 
Hahahahahaha, meen je niet, drie vingers in de lucht :D Het is me goed gelukt om heel weinig mee te krijgen van het hele kroningsgebeuren. Leek wel een massahysterie..... En dat net in de periode dat ik me verdiepte in Mind Control. Ik heb me ervoor afgesloten. Pure geldverspilling!

 
Ik begrijp niet dat je zo'n konings ceremonie met al die geld verspilling tegenwoordig nog

kan verkopen aan het volk.. Mensen die naar een voedselbank moeten, voor eten, of

op hun knieen moeten smeken voor een bijstandsuitkering, zou je toch zeggen, stel daar

prioriteit aan! Ook de salarissen van een minister vind ik erg storend. Die verdient (krijgt) al gauw

20 000 euro in de maand. Ik stoor me er nu helemaal aan, omdat ik net zoals velen nu ook werkloos

thuis zit, en hier met nog iemand in een huis zit, die al 2,5 maand wacht op zijn bijstandsuitkering! Het is allemaal oneerlijke verdeeldheid, maar de elite houdt het piramide spel in stand, en komen dus echt niet met een oplossing. Terwijl het probleem heel makkelijk op te lossen is! Geld moet alleen als functie hebben, als ruilmiddel, en niet om vette winsten te maken dmv speculeren, of rente te berekenen bij elke geldtransactie! Op die manier crieer je geld wat er niet, en inflatie, en krijg je dat de rijke mensen steeds rijker worden, en de arme mensen steeds armer!

 
Quote:
Ik begrijp niet dat je zo'n konings ceremonie met al die geld verspilling tegenwoordig nog

kan verkopen aan het volk.. Mensen die naar een voedselbank moeten, voor eten, of

op hun knieen moeten smeken voor een bijstandsuitkering, zou je toch zeggen, stel daar

prioriteit aan! Ook de salarissen van een minister vind ik erg storend. Die verdient (krijgt) al gauw

20 000 euro in de maand



Dat is allemaal niets vergeleken bij de astronomische bedragen die de centrale bankiers en de hedge funds binnen slepen met een hoop (illegale) voorkennis en doodgewoon manipuleren van de markt.

Quote:
Het is allemaal oneerlijke verdeeldheid, maar de elite houdt het piramide spel in stand, en komen dus echt niet met een oplossing.



nee ze zijn het probleem zoals je ongetwijfeld weet..

Quote:
Geld moet alleen als functie hebben, als ruilmiddel, en niet om vette winsten te maken dmv speculeren, of rente te berekenen bij elke geldtransactie! Op die manier crieer je geld wat er niet, en inflatie, en krijg je dat de rijke mensen steeds rijker worden, en de arme mensen steeds armer!



En daar sla je de spijker op zijn kop.

Geld uit het niets laten creëren door private ondernemingen die dat met rente terug willen hebben dat dus ook weer gecreëerd lees geleend moet worden is al eeuwen een recept voor een totale ineenstorting van het financiële stelsel.

Maar niet voordat de elite zo veel mogelijk echt waardevolle dingen heeft "gekocht" lees gestolen van de gewone burger.

Zie nu de financiële End Game die zich in de westerse wereld aan het voltrekken is, er wordt al 5 jaar geroepen dat het nu toch echt beter wordt maar dat kan natuurlijk helemaal niet. Je kan niet een probleem van teveel schuld oplossen met nog meer schuld.

Dit komt op deze manier 100% niet meer goed.

Het enige dat zal helpen is de financiële terroristen arresteren, de fake debt aan de bankiers en hedge funds met hun derivaten nietig verklaren en als soevereine staat der Nederlanden zelf rente vrij geld gaan uitgeven.

 
Interessant voor jou, zizou, omdat je religieus bent, is dat zowel de Bijbel als de Koran waarschuwen voor geld uitlenen met rente. De christenen noemden dit 'woeker'. Het woord betekende vroeger simpelweg 'rente', nu betekent het: buitensporige rente ('woekerrente'). Oorspronkelijk was ELKE vorm van rente (woeker) verboden. In de islam noemt men dit 'riba', het islamitische woord voor 'woeker' (rente).

Mike

 
Mike ik weet dat je niet religieus bent, maar ik wil je deze

youtube film even laten zien.

Dat gaat over de tekenen einde der tijden, en de rol die illuminatie

daarin speelt. De lezingen zijn allemaal in het nederlands.

Er zijn zes delen van allemaal ongeveer 10 minuten:

&list=UU1ZmeFpHBbZ6d7LndFHodMw&index=24

&list=UU1ZmeFpHBbZ6d7LndFHodMw&index=21

&list=UU1ZmeFpHBbZ6d7LndFHodMw&index=20

&list=UU1ZmeFpHBbZ6d7LndFHodMw&index=19

&list=UU1ZmeFpHBbZ6d7LndFHodMw&index=23

&list=UU1ZmeFpHBbZ6d7LndFHodMw&index=22

&list=UU1ZmeFpHBbZ6d7LndFHodMw&index=18

Ik ben benieuwd naar je mening.

zizou789

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan