Biden inside

Oh my goodness… did you see this today? Do you see where all of this is going?

The Autopen might just nullify every single action Joe Biden took as president.

His cognitive decline is going to be the end of many…

- Anthony Fauci
- Bennie Thompson
- Liz Cheney
- Adam Schiff
- Pete Aguilar
- Zoe Lofgren
- Jamie Raskin
- Adam Kinzinger
- Elaine Luria
- Stephanie Murphy
- Plus many many more…

You’re all FOOKED!

Remember what President Trump said before leaving office…? The 25th amendment is of ZERO risk to me, but will come back to haunt Joe Biden and the Biden administration.

The Autopen

Mike

Donald Trump’s ally Jason Miller, has now flirted with the "conspiracy theory" that Joe Biden is actually a clone.

Miller pointed to this video, insisting Biden is “clearly a clone.”

Mainstream media fact-checkers have debunked the clone conspiracy, confirming that Joe Biden is indeed very real.

Donald Trump’s ally Jason Miller, has now flirted with the "conspiracy theory" that Joe Biden is actually a clone.

Miller pointed to this video, insisting Biden is “clearly a clone.”

Mainstream media fact-checkers have debunked the clone conspiracy, confirming that Joe Biden is indeed very real.

Ziet een mens er z'n hele leven hetzelfde uit? Ik zie een mix van foto's van Biden 10-15 geleden en recente foto's. Volgens mij mag er wel een verschil wezen tussen de hoogbejaarde Biden van nu en hoe hij er vroeger uit zag.

Laatst bewerkt:
😅
New York Times running some big cover for Biden over the auto-pen scandal.

In a report published late last night, the NYT writes that yes, the auto-pen was used, but they got Biden to comment and say he "orally granted all the pardons and commutations".

What did Biden "orally" say to grant them? Probably went something like this: adkjghaldjgbaldjgbaljb

Jim Jordan, afgevaardigde uit Ohio: Joe Bidens massale gratieverleningen – meer dan 4.000 in zijn laatste week – werden ondertekend met een automatische pen.

@Jim_Jordan
wijst op een groter probleem:

• Biden zelf geeft toe dat hij slechts deel uitmaakte van “een team” dat de beslissingen nam.
• Volgens insiders wist hij niet eens wat hij tekende.
• Eén vergadering liet het personeel "verbijsterd" achter toen Biden zei: "Dat heb ik niet gedaan", over het pauzeren van de LNG-export - hoewel het zijn eigen uitvoerende bevel was.

Jordan noemt het een schoolvoorbeeld van een doofpotaffaire:

Links zal liegen. De mainstream media zullen de leugen rapporteren. Big Tech zal de leugen versterken. En als je de waarheid vertelt, schelden ze je uit.

Maar zonder klokkenluider, waarschuwt hij, zal het lastig zijn om Bidens cognitieve onvermogen achter gesloten deuren aan te tonen.

Biden ondertekende persoonlijk slechts één gratieverlening: die van Hunter.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.595
Leden
8.686
Nieuwste lid
Sophie G
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan