Biden inside

Dat zagen wij natuurlijk ook al van mijlenver aankomen. Niet of maar wanneer die Kabbala Harris dat plekje zou inpikken.
Je ziet het net niet goed Harris komt niet op de POTUS stoel, Harris wordt gewipt en Killary komt op die plaats daarna wippen ze Sleepy Joe... Harris is binnen de dems al ongewenst, zover komt het niet, de dem States en steden hebben de Soros troepen al weer actief. Shit is coming
 
Ik zou niet weten hoe ze Hillary naar binnen moeten loodsen. Die is toch nergens voor gekozen ? Het is ook niet zo dat ze zomaar een burger plotseling een functie kunnen geven lijkt me.
 
Ik zou niet weten hoe ze Hillary naar binnen moeten loodsen. Die is toch nergens voor gekozen ? Het is ook niet zo dat ze zomaar een burger plotseling een functie kunnen geven lijkt me.
Als Harris gewipt wordt moeten ze een andere vice p hebben, daarna biden eruit en Killary is potus geen verkiezingen voor nodig
 
Pelosi staat eerst op de nominatie om vp te worden, dus dat drankorgel moet ook afstand doen
Nee die is derde in lijn mochten de president en vice Iers overkomen, niet als de vice gewipt wordt dan komt er een andere vice.
Pelosi is derde in lijn voor POTUS bij calamiteiten dwz vice en POTUS incapabele to run, dan zouden ze Biden en Harris moeten ver zelfmoorden
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.751
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan