Biden inside

Biden krijgt nu wel de schuld maar hij neemt natuurlijk niet alleen de beslissingen toch?
Dus er zit een plan achter.
Wat zei "Q" hierover.
 
Jordan Sather hierover:
Drama going down in D.C. and New York today with bomb threats. My, what coincidental timing. Wouldn’t be surprised at all if they claimed the perp was a Trump supporter or “Q believer” who “wanted to expose election fraud”.
 
Volgens mij is het echt een opblaasbaar vliegtuig🤣


Toen wij enkele dagen geleden een filmpje plaatsen van die mensen uit Afghanistan die aan het rennen waren bij het vliegtuig, werd niet geloofd dat dit een fake filmpje was.

Daarom nu toch even het bewijs dat dat filmpje nep was. Het was een fake vliegtuig. Je ziet het vrij duidelijk op het filmpje als je even goed let op de gele details. Kijk bijvoorbeeld even in de motoren. Die doen helemaal niets en zijn zelfs onzichtbaar: https://t.me/klokkenluiders/18265
 
Heeft Milley dan toch gelijk?
Die generaal heb ik nooit echt vertrouwd. Ook al is hij de hoogste militair in Amerika.

 
Volgens mij is het echt een opblaasbaar vliegtuig🤣


Toen wij enkele dagen geleden een filmpje plaatsen van die mensen uit Afghanistan die aan het rennen waren bij het vliegtuig, werd niet geloofd dat dit een fake filmpje was.

Daarom nu toch even het bewijs dat dat filmpje nep was. Het was een fake vliegtuig. Je ziet het vrij duidelijk op het filmpje als je even goed let op de gele details. Kijk bijvoorbeeld even in de motoren. Die doen helemaal niets en zijn zelfs onzichtbaar: https://t.me/klokkenluiders/18265
Zou inderdaad nep kunnen zijn, je loopt niet lekker achter een jet motor is wat winderig en warm, aan de voorzijde is niet te zien of de motoren draaien maar dat klopt ook waar burger toestellen altijd een worm hebben zodat rotatie zichtbaar is voor de veiligheid, het zijn net stofzuigers, hebben militaire vliegtuigen dat niet dus voor zie je niet of ze draaien, aan het geluid te horen draaien ze met mijns geen vermogen dus standje idle
 
Zou inderdaad nep kunnen zijn, je loopt niet lekker achter een jet motor is wat winderig en warm, aan de voorzijde is niet te zien of de motoren draaien maar dat klopt ook waar burger toestellen altijd een worm hebben zodat rotatie zichtbaar is voor de veiligheid, het zijn net stofzuigers, hebben militaire vliegtuigen dat niet dus voor zie je niet of ze draaien, aan het geluid te horen draaien ze met mijns geen vermogen dus standje idle
Kijk dit maar..
 

Bijlagen

  • IMG_20210819_214508_207.jpg
    IMG_20210819_214508_207.jpg
    68,6 KB · Weergaven: 18
Ik zei al kan nep zijn, maar ook photoshop doet wonderen, de berichten kloppen toch niet, deze vliegtuigen kunnen op deze snelheid niet taxiën dus gezien de begroeten de menigte kan het een aankomst zijn, sensatie van de pers om daar take-off van te maken.
Ik ga niet blind van telegram kanalen uit.
Daar heb je zeker gelijk in. Je weet niet meer wat je moet geloven tegenwoordig
 
Daar heb je zeker gelijk in. Je weet niet meer wat je moet geloven tegenwoordig
Er wordt zoveel nep zooi verspreid dat is niet te onderscheiden bijna, een voorbeeld Charlie Ward veel bronnen veel gelul Nooit waar, zelfs z'n weerbericht van gisteren klopt niet, maar ontzettend veel loonys die hem volgen, telegram is echt een rommeltje wat dat betreft niet te controleren wat klopt wat niet. Alles mag daar dus ook de ds heeft zo zijn mensen daar
 
Er wordt zoveel nep zooi verspreid dat is niet te onderscheiden bijna, een voorbeeld Charlie Ward veel bronnen veel gelul Nooit waar, zelfs z'n weerbericht van gisteren klopt niet, maar ontzettend veel loonys die hem volgen, telegram is echt een rommeltje wat dat betreft niet te controleren wat klopt wat niet. Alles mag daar dus ook de ds heeft zo zijn mensen daar
Helemaal mee eens!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.989
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan