Biden inside

No, they are not, they are just misled. Ik weet.niet of ik nu weer een officiele waarschuwing moet uitdelen of niet. Ik laat het bij nogmaals de boodschap dat we als mensheid samen in hetzelfde schuitje zitten en we dus moeten STOPPEN met naar elkaar wijzen, elkaar uitlachen of minachten, etc. Terwijl wij elkaar in de haren vliegen zijn diegenen die ons dit aandoen de lachende derde. Graag beter nadenken voordat je iets 'lolligs' post.

MIke
 
No, they are not, they are just misled. Ik weet.niet of ik nu weer een officiele waarschuwing moet uitdelen of niet. Ik laat het bij nogmaals de boodschap dat we als mensheid samen in hetzelfde schuitje zitten en we dus moeten STOPPEN met naar elkaar wijzen, elkaar uitlachen of minachten, etc. Terwijl wij elkaar in de haren vliegen zijn diegenen die ons dit aandoen de lachende derde. Graag beter nadenken voordat je iets 'lolligs' post.

MIke
Dat account doet zo goed als niet anders als memes posten.
 
No, they are not, they are just misled. Ik weet.niet of ik nu weer een officiele waarschuwing moet uitdelen of niet. Ik laat het bij nogmaals de boodschap dat we als mensheid samen in hetzelfde schuitje zitten en we dus moeten STOPPEN met naar elkaar wijzen, elkaar uitlachen of minachten, etc. Terwijl wij elkaar in de haren vliegen zijn diegenen die ons dit aandoen de lachende derde. Graag beter nadenken voordat je iets 'lolligs' post.

MIke
Hij is anders wel grappig :)
 
Why is the most important/powerful man in entire world getting picked up at airport by the Uber/civilian?
Where is the security detail?
Where is the Secret Service why is he carrying his own bags?


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.691
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan