Bertje zegt hallo

Bertje

New member
Beste mensen, via diverse omwegen hier beland. Wakker geworden door de ernstige hersenbloeding van mijn jongste dochter vanwege het Astrazeneca vaccin, zoek ik informatie en steun voor in deze bizarre tijden.
Ben inmiddels twee jaar met pensioen, maar kan mijn draai nog niet vinden, maar zie ook op tegen de nog sombere tijden die eraan komen. Toch probeer ik moed en vertrouwen te houden voor de toekomst, mede geholpen door mijn geloof in God.
Hopelijk kan ik jullie ook van dienst zijn.
Hartelijke groeten.
 
Welkom hier. Wat afschuwelijk voor je zeg, veel sterkte en hopelijk kun je hier wat antwoorden vinden of je hart luchten.
 
Beste mensen, via diverse omwegen hier beland. Wakker geworden door de ernstige hersenbloeding van mijn jongste dochter vanwege het Astrazeneca vaccin, zoek ik informatie en steun voor in deze bizarre tijden.
Ben inmiddels twee jaar met pensioen, maar kan mijn draai nog niet vinden, maar zie ook op tegen de nog sombere tijden die eraan komen. Toch probeer ik moed en vertrouwen te houden voor de toekomst, mede geholpen door mijn geloof in God.
Hopelijk kan ik jullie ook van dienst zijn.
Hartelijke groeten.
Jeetje sterkte gewenst. Is je dochter er wel goed Bovenop gekomen? Ja steun is fijn in deze tijd. Hopelijk kun jd dat hier en daarbuiten vinden.
 
Dank jullie wel voor jullie reacties.
Met onze dochter gaat het redelijk. We zijn al gelukkig dat ze niet bij de pakken neer gaat zitten en bezig blijft om eruit te halen wat er nog in zit. Maar ze zal blijvend met beperkingen te maken hebben. Haar lopen gaat steeds beter, en ze wordt steeds handiger, ondanks dat zijn haar linkerhand maar zeer beperkt kan inzetten. 19 jan heeft ze een gesprek met het UWV. We zijn er dan bij.
Grt.
 
Dank jullie wel voor jullie reacties.
Met onze dochter gaat het redelijk. We zijn al gelukkig dat ze niet bij de pakken neer gaat zitten en bezig blijft om eruit te halen wat er nog in zit. Maar ze zal blijvend met beperkingen te maken hebben. Haar lopen gaat steeds beter, en ze wordt steeds handiger, ondanks dat zijn haar linkerhand maar zeer beperkt kan inzetten. 19 jan heeft ze een gesprek met het UWV. We zijn er dan bij.
Grt.
Toch fijn dat ze vooruit gaat met lopen en haar handigheid weet te vinden. Succes gewenst voor haar en jullie de 19e.
 
Bertje ik zet dit hier neer, misschien heb je er iets aan.


Ik ben voor mezelf aan het zoeken naar "hersenschade natuurlijk behandelen".
Ik heb 1x een langdurige narcose gehad (via een ruggeprik) en een korte narcose de 2x keer.
Zenuwschade vanuit de darm. Duizelig door een trage schildklier?

Extra enzymen gaven destijds veel verlichting in de darmen daarom vind ik dit artikel interessant. Ik moet nog verder zoeken naar genoemde enzymen. Geen idee of het interessant genoeg is ja of nee.
 

Samenstelling​

Wei-eiwit, Capsulehuls (Pullulan), L-Glutaminezuur, Antiklontermiddel (Magnesiumstearaat, Zetmeel), L-Leucine, L-Asparaginezuur, L-Lysine, Vulmiddel (Maiszetmeel), L-Alanine, L-Isoleucine, L-Proline, L-Threonine, L-Valine, L-Tyrosine, L-Serine, L-Arginine, L-Fenylalanine, L-Asparagine, L-Cysteine, L-Cystine, L-Glutamine, L-Glycine, L-Histidine, L-Methionine, L-Tryptofaan, L-Hydroxyproline, Vitamine B6.

Lucovitaal.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan