Ben je wel gevaccineerd en heb je spijt?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JaspervdB
  • Startdatum Startdatum
J

JaspervdB

Guest
Ik heb 1 prik gehad maar zit er toch wel flink mee in mijn maag. Is het mogelijk deze te ontstoren? En zijn er hier meer mensen die door druk toch de prik hebben gehaald en nu met een dubbel gevoel zitten?

Ik heb 1 prik gehad maar zit er toch wel flink mee in mijn maag. Is het mogelijk deze te ontstoren? En zijn er hier meer mensen die door druk toch de prik hebben gehaald en nu met een dubbel gevoel zitten?
Overigens, ik ben benieuwd welk wetenschappelijk bewijs jou zo ver heeft weten te krijgen een experimentele injectie te nemen. Vooral gelet op het feit dat je alle bewijs voor Ivermectine als onwetenschappelijk bestempelt.

Overigens, ik ben benieuwd welk wetenschappelijk bewijs jou zo ver heeft weten te krijgen een experimentele injectie te nemen. Vooral gelet op het feit dat je alle bewijs voor Ivermectine als onwetenschappelijk bestempelt.
Wil ik best antwoord op geven: ik ben overgehaald. Ik hinkte enorm op twee benen en begreep in al mijn goedheid beide 'kampen' maar ik werk in een groot Universitair Medisch Centrum en daar was het eigenlijk een volkomen no-go om niet te vaccineren. Ik heb 1 Moderna gehad en nooit geen tweede gehaald. Ik haal mijn informatie als wetenschapper uit artikelen die niet 1,2,3 op het internet te vinden zijn. Voornamelijk onderzoeksmateriaal e.d
Wij hebben een immense bron aan informatie voor handen die niet door Jan met de pet te vinden is. Het is een heel groot deel van mijn werk ook deze informatie doorspitten. Maar ik heb behalve mijn wetenschappelijke brein ook nog een deel dat zelf kan denken. Die 2 zijn nogal eens in conflict zoals je begrijpt.

Geneeskrachtige kruiden worden synthetisch nagemaakt en er komt een patent op. Dan wordt het duur verkocht en de kruiden komen in het verdomhoekje. Men mag in ieder geval op verpakkingen niet vermelden hoe gezond die kruiden wel zijn.

Wil ik best antwoord op geven: ik ben overgehaald. Ik hinkte enorm op twee benen en begreep in al mijn goedheid beide 'kampen' maar ik werk in een groot Universitair Medisch Centrum en daar was het eigenlijk een volkomen no-go om niet te vaccineren. Ik heb 1 Moderna gehad en nooit geen tweede gehaald. Ik haal mijn informatie als wetenschapper uit artikelen die niet 1,2,3 op het internet te vinden zijn. Voornamelijk onderzoeksmateriaal e.d
Wij hebben een immense bron aan informatie voor handen die niet door Jan met de pet te vinden is. Het is een heel groot deel van mijn werk ook deze informatie doorspitten. Maar ik heb behalve mijn wetenschappelijke brein ook nog een deel dat zelf kan denken. Die 2 zijn nogal eens in conflict zoals je begrijpt.
Dus, je hebt je denkwerk ook al laten splijten door de indoctrinatiemachinerie. Jammer, zo ben je ver af van je natuurlijk aanvoelen wat deugt en wat niet deugt. Niets uitzonderlijks, een algemeen verspreidde psychische aandoening die de meeste mensen niet meer kwijtraken. Begin maar eens te ontdekken wat je als mens nu werkelijk bent, hoe je deel bent van de natuur die oneindig veel intelligenter is dan alle gepruts van wetenschappers bij elkaar. Oh ja, de natuur is ook meedogenloos......

Kennis hoort openbaar en gratis toegankelijk te zijn, zodat iedereen deze kritisch kan beschouwen.
Kennis achterhouden is arrogant en egoïstisch.
Nee hoor dit zijn vaak onderzoeken in ontwikkeling of afgebroken studies maar het is heel normaal dat bepaalde vakinhoudelijke kennis niet voor iedereen toegankelijk is. Het is vaak ook gewoon niet interpretabel voor iedereen. En dan krijg je misverstanden. En ik heb de regels niet bedacht he :)

Dus, je hebt je denkwerk ook al laten splijten door de indoctrinatiemachinerie. Jammer, zo ben je ver af van je natuurlijk aanvoelen wat deugt en wat niet deugt. Niets uitzonderlijks, een algemeen verspreidde psychische aandoening die de meeste mensen niet meer kwijtraken. Begin maar eens te ontdekken wat je als mens nu werkelijk bent, hoe je deel bent van de natuur die oneindig veel intelligenter is dan alle gepruts van wetenschappers bij elkaar. Oh ja, de natuur is ook meedogenloos......
Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp. Ik interpreteer het als: jij/jullie zijn de indoctrinatie voorbij en ik, als wetenschapper lijd aan een algemeen verspreidde psychische aandoening. Zeg ik het zo goed?

Ik denk dat er meerdere waarheden zijn en ik ben het met veel eens maar niet met alles. Dat houdt mij ook scherp in mijn werk. Maar ik ben in geen enkel geval ooit een klakkeloze meeloper geweest. Dat was ik op school al niet en dat ben ik nog steeds niet.

Wist je dat vrijwel alle medicijnen zoals we die nu kennen incl chemotherapie gemaakt is van wat de natuur ons te bieden heeft? We hebben de intelligentie gekregen om verder te ontwikkelen op dit gebied en in veelgevallen de natuur te verbeteren dan wel aan te passen. We hebben de hersenen gekregen om dit uit te breiden en om onszelf opnieuw uit te vinden. Het zou zonde zijn om altijd te blijven leven zoals de natuurvolkeren dit deden. We leven in 2021. De wereld verandert. Wij veranderen. En in veel gevallen ten goede.

Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp. Ik interpreteer het als: jij/jullie zijn de indoctrinatie voorbij en ik, als wetenschapper lijd aan een algemeen verspreidde psychische aandoening. Zeg ik het zo goed?

Ik denk dat er meerdere waarheden zijn en ik ben het met veel eens maar niet met alles. Dat houdt mij ook scherp in mijn werk. Maar ik ben in geen enkel geval ooit een klakkeloze meeloper geweest. Dat was ik op school al niet en dat ben ik nog steeds niet.

Wist je dat vrijwel alle medicijnen zoals we die nu kennen incl chemotherapie gemaakt is van wat de natuur ons te bieden heeft? We hebben de intelligentie gekregen om verder te ontwikkelen op dit gebied en in veelgevallen de natuur te verbeteren dan wel aan te passen. We hebben de hersenen gekregen om dit uit te breiden en om onszelf opnieuw uit te vinden. Het zou zonde zijn om altijd te blijven leven zoals de natuurvolkeren dit deden. We leven in 2021. De wereld verandert. Wij veranderen. En in veel gevallen ten goede.
Ik zie de indoctrinatie, daarmee wil ik niet zeggen dat het bij mij over is, maar er gaan wel toeters en bellen af inwendig als er onraad is. De indoctrinatie begint al vlak nadat je geboren bent, nee, zelfs ervoor al, o.a. trauma-ervaringen worden via de genen doorgegeven. Vervolgens gaan je ouders je zo boetseren, of ze willen of niet, dat je toch een beetje aangepast wordt aan hun gebruiken en gewoontes. Een paar jaar later neemt de school het over en dan begint het pas goed. Met studeren doe je kennis op, maar ondertussen krijg je meteen ook nog meer oogkleppen aangemeten waar je je niet eens van bewust bent. Nee, jou treft geen schuld, want er wordt -al dan niet bewust- misbruik gemaakt van ingebouwde sociale grondbeginselen die in ieder individu zijn meegegeven. Narcisten en psychopaten zijn er meesters in om deze natuurlijke zaken in hun voordeel bij anderen uit te buiten, slachtoffers achterlatend.
Niet voor alles zijn er meerdere waarheden, dat leer je maar al te goed als je echt met je handen kan werken, wat de natuurlijke manier van de ontwikkeling van het jonge brein is. Dat je geen meeloper bent is mooi, maar kijk eens diep in jezelf om onbekende gebieden te ontdekken. Voor de beginner is J Krishnamurti wel een aardig begin, hoewel hij ergens op een grens komt war het hem niet lukt uit te drukken waar geen woorden voor zijn, dag zag hij niet.
Die laatste alinea loopt over van de arrogantie die zo kenmerkend is voor de huidige staat van de priesters in witte jassen, ook wel chirugijnen genoemd. Ja, ik ben soms ook onder de indruk van wat er mogelijk is, maar wat komt daar in de praktijk op grote schaal van terrecht? Het draai alleen nog maar om geld, daar moet je niet aan mee willen doen, want ook op die manier worden mensen, de patienten, slachtoffers van het huidige systeem, hun rechten afgenomen.

Daar zie ik toch een paar flinke denkfouten.
De natuur verbeteren is niet aan de orde de rede dat een medicijn nagemaakt word is om te kunnen patenteren.
Zodat je iets uit de natuur voor een veelvoud kan verkopen ordinair winstbejag dus.
We zouden juist terug moeten naar hoe de natuurvolken leefden of wil je zeggen dat het nu zo lekker loopt met de gezondheid van de mens.

Ik benader onraad altijd wetenschappelijk en analytisch. Ik heb geleerd nooit enkel op onderbuik gevoelens af te gaan maar het feitelijk te benaderen. Ik ben dit een beetje aan het nuanceren de afgelopen tijd vandaar ook dat ik dit forum heb gevonden.

Ik vind wel dat de veroordelingen hier flink oplopen. Voor de volledigheid: Ik ben geen chirurg en al zeker niet arrogant. Ik voel me dus alvast niet aangesproken :) Maar veronderstel je nou dat ik een psychopaat of narcist ben? Dat gaat wel erg ver hoor moet ik zeggen.

En ja we worden allemaal gevormd door onze omgeving. Iedereen. Jij ook. We zijn allemaal kuddedieren en willen allemaal ergens bij horen. Dat zit namelijk ook in onze natuur. En daar is helemaal niks mis mee.

Verschillen in mensen onderling zullen er blijven en de discussie over het onderwijs wil ik best elders met je voeren. Ik kan daar inmiddels een boek over schrijven. Dat ik uiteindelijk met hangen en wurgen binnen de kaders ben afgestudeerd heeft veel stuk gemaakt in mij. Ik zie dit ook terug komen bij twee van mijn kinderen. Onze andere kinderen pasten wel in het stramien maar hebben ook totaal andere karakters.
Dat zullen ze ongetwijfeld van mijn vrouw hebben dan :-)

Daar zie ik toch een paar flinke denkfouten.
De natuur verbeteren is niet aan de orde de rede dat een medicijn nagemaakt word is om te kunnen patenteren.
Zodat je iets uit de natuur voor een veelvoud kan verkopen ordinair winstbejag dus.
We zouden juist terug moeten naar hoe de natuurvolken leefden of wil je zeggen dat het nu zo lekker loopt met de gezondheid van de mens.
Fair. Maar we leven in een kapitalistische wereld. Iedereen heeft winstbejag. Als je daar onderuit wil komen moet je al zeker niet bestellen bij webshops als aliexpress. Dan heb je wat mij betreft het niet helemaal goed begrepen.

Ik werk ook niet voor de kat zijn k*t. Ik wil ook gewoon pegels verdienen. Die pegels geven mij op hun beurt weer de vrijheid waar ik naar verlang. Het heeft alles te maken met keuzes maken. En concessies doen.

En die denkfout...tja....dat is ook maar een mening.

Fair. Maar we leven in een kapitalistische wereld. Iedereen heeft winstbejag. Als je daar onderuit wil komen moet je al zeker niet bestellen bij webshops als aliexpress. Dan heb je wat mij betreft het niet helemaal goed begrepen.

Ik werk ook niet voor de kat zijn k*t. Ik wil ook gewoon pegels verdienen. Die pegels geven mij op hun beurt weer de vrijheid waar ik naar verlang. Het heeft alles te maken met keuzes maken. En concessies doen.

Je heb broodwinning en geldwinning.:unsure:

Heeft deze ´wetenschapper´ vandaag zijn vrije dag ? Man. man, wat een l*l.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.572
Leden
8.673
Nieuwste lid
Hardloopgym
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan