Belgie







De Belgische regeringspartijen hebben na eerder uitstel alsnog een wetsontwerp in de Kamer gebracht dat de verplichte coronavaccinatie in de zorg moet afdwingen.


Ondanks dat hun eigen experts het ‘niet meer nodig achten’, dreigen tienduizenden mensen hun baan te verliezen. Ongeveer 160.000 mensen uit de zorg hebben hun vaccinatie of boosterprik geweigerd. De regering is er nu op uit om deze mensen te straffen, schrijft de organisatie Samen voor vrijheid.

e organisatie roept samen met de zorg iedereen op om op 26 juni een witte mars te houden voor de zorg. Om 13.00 uur wordt er verzameld bij Brussel-Noord. “Draag of breng zoveel mogelijk de kleur wit mee uit solidariteit met de duizenden verpleegkundigen, artsen en andere zorgverleners die hun job zouden verliezen omdat deze tirannieke regering het wil,” stelt Samen voor vrijheid.


Op 29 juni wordt in België gedebatteerd over de vaccinatieplicht voor de zorg. “Als deze erdoor gestemd wordt voor de zorg, zullen snel de volgende beperkingen volgen.”


“Als deze mensen straks effectief hun werk en passie verliezen, heeft de regering het precedent om van een job een ‘recht’ te maken dat zij naar eigendunk kan afnemen,” schrijft de organisatie. “Wij wachten niet tot wat er nog zal komen in het najaar. Het is nu dat we hen moeten stoppen.”
 
Niks nieuws onder de zon. Toen mijn oudste dochter op het Middelbaar zat, gebruikte zij soms de bus. Das 20 jaar geleden. Vaak 'viel' er gewoon een dienstregeling weg, omdat er een chauffeur ziek was. 1 maal zelfs met 4 uur vertraging tot gevolg. 2 keer achter elkaar een uurregeling weggevallen (wegens ziekte; was de uitleg nadien). Na 3 uur verschijnt er eindelijk een bus en mijn dochter rent uit het buskot en zwaait. En wat doet de buschauffeur?? Die zwaaide terug (en reed door). En deze tiener droeg géén hoofddoek......
 
Deze man wist te veel zeker?!

Uit TG v Daniël the healthman:
Wijlen vriend Yannick Verdyck
De zoveelste onrechtvaardige moord op een laffe manier. Ik ken Yannick al enkele jaren en vorige zaterdag had ik nog een diepgaand gesprek met deze man. Wie is Yannick Verdyck? Hij is een intelligente liefdevolle man die in goud handelde, hij is vooruitziend (net als ik een prepper) en zijn laatste berichten op sociale media zijn in de trend van:
Feiten aanhalen die ongemakkelijk zijn…
Waarheden aanhalen die onze media onder de mat schuiven en negeren.
Dat maakt van mij geen slecht mens.
Dat maakt van mij een bezorgde mens en bezorgd zijn is een vorm van liefde.
Yannick was een wapenliefhebber en voorzitter van een schietclub. Hij had alle nodige vergunningen en zijn wapens lagen opgeslagen in een afgesloten wapenkamer geheel volgens het wapen wetboek. Merkwaardig dat de buurt twee schoten hoorde terwijl wapens ongeladen gestockeerd worden. Persoonlijk ken ik Yannick als een integere liefdevolle man die soeverein wilde denken als MENS, geboortetrust, niet als persoon met een contract aan de staat. Blijkbaar is de staat daar doodsbang voor vermits ze zomaar mensen neerknallen.

Er wordt op Yannick volop karaktermoord gepleegd door de mainstream media. De MMS laat uitschijnen dat Yannick een potentiële terrorist is en via sociale media een boodschap uitstuurde om de maatschappij te ontwrichten. Zijn prepdossier zodanig spinnen in een richting dat hij een aanslag zou willen plegen. Televisie = tell a vision. Gemakkelijk toch, een tweede Jurgen Conings in de media en de massa weer misleid. En ja, afkomst en huidskleur zal er ook mee te maken hebben waarmee ze nu sneller en ongestraft een mens zomaar neerschieten hoewel de gestuurde perceptie van de media jou iets anders wilt doen geloven.

Laten we even eerlijk zijn: In de vroege ochtend wordt er binnengevallen bij een goudhandelaar, gemaskerd, het is nog donker en ze spreken frans (echt waar franstalige politieagenten). Ze weten dat het slachtoffer een wapenvergunning heeft en voorzitter is van een wapenclub. Zou jij je niet trachten te verdedigen??? Te zot voor woorden, toch een normale reactie dat het slachtoffer ervan uitgaat dat er wordt ingebroken en zich dan wilt verdedigen. Dan zegt de politie dat het handelen is met voorbedachte rade, schande, want dit wisten ze. De media verdraait altijd de feiten, het echte verhaal komt nooit op televisie. JF Kennedy is ook vermoord geweest omdat hij vooruitziend was en opkwam voor zijn idealen om mensen te beschermen.

Blijkbaar is iedereen die waarheid spreekt vogelvrij en mag gewoon neergeschoten worden. Dat is België. Het hele verhaal in de media, het klopt van geen kanten. België en Europa gaan de dieperik in, ik denk toch dat je dit ziet aankomen. Niemand komt ons redden, redt uzelf. Eénieder die niet voor zichzelf kan zorgen, éénieder die geen reserves heeft en éénieder die geen sterk netwerk heeft zal het de komende 10 jaar het extra hard te verduren krijgen. Ik zie niets wat deze man verkeerd zou hebben gedaan of illegaal zou zijn, hij was met alles in orde. Yannick, soeverein willen denken, een soeverein persoon is iemand die zelfbedruipend is, dat is toch zo moeilijk niet om dit te begrijpen??? Het zoveelste trieste verhaal van puur onrecht door de machthebbers die zich bedreigd voelen door WAARHEID dat naar boven komt. Denk na lieve mensen, iemand monddood maken is altijd teneur. Ze hebben hem voor eeuwig “neergelegd”, straat afgezet en dan hun gang gaan. Het vermoorden van onschuldige mensen en dan alles de doofpot in.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan