Beginnen met reiniging.

Noor

New member
Na het lezen van verschillende reinigingen wil er er nu ook mee beginnen. Ik heb last van zware constipatie. Dus denk dat ik moet beginnen om mijn darmen te reinigen en een leverreiniger lijkt me ook intressant.

Wie kan mij vertellen met wat ik het best kan beginnen.

Verder heb ik extreem donkere kringen rond mijn ogen. Vooal als ik een migrane aanval heb dan word het zwart rondom mijn ogen. Ik zag dat vroeger bij mijn moeder en dacht werkelijk dat ze per ongeluk daar inkt had ingewreven. Nu ik ouder word en hoofdpijn krijg, krijg ik ook te horen dat ik khol op mijn ogen heb. Wat dus niet het geval is.

Ik heb gelezen dat het iets met je nieren te maken heeft. Schijven is niet mijn sterkste kant dus hoop dat ik het duidelijk genoeg heb geschreven.

 
Lijkt me verstandig om idd met de darmen te beginnen, dus met de voeding. Daar is hier genoeg over te vinden. Zwarte randen kunnen duiden op slecht werkende nieren, of schildklier. Ook dan is het goed te beginnen met het reinigen van de darmen. Constipatie zorgt voor veel ellende, vergiftiging en zal al je organen belasten.

 
Ik heb in het verleden veel bloedonderzoeken gehad en daarbij kwam niet naar voren dat er iets met mijn nieren of schildklier aan de hand was.

Momenteel gebruik ik vaak een zoutwaterflush zoals dat staat op de site van poekie.

Alleen moet ik de hoeveelheden wel verdubbelen omdat er anders niets gebeurd.

Ik vraag me af tot hoe ver je dit zonder risio's kan doen.

 
Bijnieruitputting. Migraine is een typisch verschijnsel hiervan. Ga maar na: de oplossing is in een pikdonkere kamer op bed liggen, zonder enige licht- of geluidsprikkel. Oftewel: rust, absolute rust, ontspanning, geen stress. De Chinezen spreken vaak over verstoorde nierenergie, waarmee ze ook de bijnieren bedoelen, omdat deze op dezelfde merediaan liggen. In je voorsteltopic lees ik dat je chronisch vermoeidheidssyndroom hebt. Dat is een ander woord voor bijnieruitputting. Ook schrijf je dat je een zeer traumatische ervaring hebt gehad. Traumatische ervaringen werken bij uitstek acute bijnieruitputting in de hand. Heb je mijn ebook hierover al gelezen? Overigens raad ik sapvasten voor mensen met verzwakte bijnieren niet aan.

Mike

 
Bedankt dennis voor het mapje. Ik ga daar eens rustig voor zitten.

@Mike

Ik heb je e book gelezen en ook andere artikelen. Ik heb er veel aan gehad. Alleen al de rust die je ervaart als je weet wat er met je aan de hand is. Me/cvs word vooral als psychisch gezien. En de eerste jaren was dat ook zo maar na de verwerkingsperiode bleef ik door de hulpverleners er in hangen. Er werd mij aangepraat dat ik het had verdrongen. Ondanks dat ik zeker wist van niet. Wat was ik blij toen ik je artikels las en innerlijke rust terug kon vinden.Mijn dank is dan ook groot.

Als je het mij vraagt ben ik genezen van de bijnieruitputting. Ik heb nu voldoende energiek en geestelijke rust dat ik niet meer aan de beschrijving voldoet. Waar ik vroeger al paniek had als de telefoon ging en letterlijk de stress door mijn heen voelde. Kan ik nu heel goed tegen stress.

Ik word nog wel vaak ziek en dus een lage weerstand. Ik pik letterlijk alle virussen op (of bestonden die nou niet?) Ik ben laatst nog behandeld voor de verschrikkelijke mond en klauw zeer virus.

Ik heb last van dyslectie dus, schrijven is niet mijn favoriete bezigheid. Dus excusses voor de spellingsfouten.

 
Quote:
Als je het mij vraagt ben ik genezen van de bijnieruitputting.


Te vroeg gejuicht. Je bent er zeker nog niet, gezien je lage weerstand en andere klachten. Er is nog een hoop werk aan de winkel, maak jezelf daarover geen illusie!

Mike

 
juichen is mijn hobby. Ik weet dat ik er nog lang niet ben. Maar tegelijkertijd geniet ik elke dag volop van mijn energie. Dat is zo lang weg geweest. Wat ben ik blij dat ik positief en geduldig in het leven sta. Ik juich bij elke stapje vooruit. Daar haal ik mijn kracht vandaan.

 
er is hier pas gesproken over reinigen; en waar begin je dan..

vorige week naar een GVA over Hulda Clark geweest van Harm Valentein.

Wat ik van hem begreep als je je organen wilt schoonmaken je moet beginnen bij de nieren. Hij promoot natuurlijk de zapper vanuit zijn standpunt en dan heb je de reinigingskuren met diverse kruiden/thee preparaten als thee of capsules.

Dat zou je dus als eerste moeten doen volgens Harm V.

Hier op het forum heb ik ook begrepen je organen te helpen met dat orgaan wat belast is, dus bv. nieren eten.

Wat is nou het beste om te doen, nieren eten of thee drinken of helemaal niet met de nieren aan de slag. (het lijkt me wel logisch om dat te doen nu) of een combinatie van bovengenoemde?

Op het moment ben ik alweer een week of 3 bezig met de kleine lever reiniging. Elke dag beginnen met citroensap,rauw ei, olijfolie, kaneel, beetje honing en kefir-shake.

 
Nieren eten, nierthee drinken, als het jou logisch lijkt, waarom niet? Als ik zelf reinig ondersteun ik dat extra door geen koffie, alcohol en andere eventuele belastingen uit te schakelen, plus geen grote maaltijden (kleinere porties).

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan