Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Autisme valt onder ASS ofwel autismespectrum stoornissen. Een neurocognitieve aandoening waarbij informatie op een andere manier wordt verwekt. Deze mensen hebben moeite met executieve functies zoals plannen en organiseren. Je wordt hiermee geboren. Medicatie werkt alleen voor secundaire symptomen zoals het verminderen van prikkels. Medicatie helpt niet om het te laten overgaan maar men kan door cognitieve gedragstherapie of training wel beter omgaan met zichzelf en de omgeving. Er bestaan vele vormen van autisme vandaar de naam spectrum stoornis. De communicatie met jou en deze persoon loopt gewoon door haar autisme anders. Het zijn vaak mensen die rigide zijn in hun gedrag en eenzijdig in hun denken en handelen. Repetitief gedrag komt voor.
Hoe is het trouwens met die mevrouw uit dit verhaal afgelopen? Je maakt een topic aan over Autisme, ik reageer erop en kan mijn kennis van Autisme wat laten zien zodat ik mijn ego wat kan opkrikken en vervolgens bloedt het topic dood. Heel jammer dit.