Australië

Sky News commentator Andrew Bolt has unleashed on the Victoria Police force for its unlawful arrests of Rebel News reporter Avi Yemini.

His comments come after Yemini's Supreme Court win in forcing Police to apologise for the arrests which prevented him from doing his job reporting at several protests in Melbourne in 2020 and 2021.






 
Kan ik de titel van dit topic misschien wijzigen in 'Australië en Nieuw Zeeland'? Vast niet .....🤔
Nou deze gaat dus over Nieuw Zeeland, Jacinda maakt een vreemde draai, indekken????
 

Geheime dienst Nieuw-Zeeland roept burgers op elkaar te verlinken​

Ook mensen die denken dat de werkelijkheid anders in elkaar steekt dan dat de reguliere media en politici beweren – zogenaamde ‘complotdenkers’ –, moeten voortaan goed nadenken over wat ze wel en niet zeggen op de buurtbarbecue, willen zij niet gebrandmerkt worden als potentiële terrorist. “Het gaat soms om een mix van overtuigingen en ideologieën, gevoed door complottheorieën,” zegt Kitteridge.

 
Dit is in Nieuw-Zeeland, maar het past misschien wel in dit topic. Het ligt niet ver van Australië.

Wat een criminelen. 🤬

 
Het is Nieuw-Zeeland maar ik zet hem ook maar hier neer.
Ik voor zie een levendige zwarte handel in sigaretten over een paar jaar.

 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan