Australië

Dat is een fragment uit de video die ik een bericht hierboven heb geplaatst.
Ik ben benieuwd wanneer we dit soort dingen hier gaan krijgen.
Ff Merkel vragen, die heeft waarschijnlijk de Polen gevraagd of ze de door de Duitsers gebouwde "werkkampen" Weer in gebruik kon nemen tegen een nette huur deze keer
 
Ff Merkel vragen, die heeft waarschijnlijk de Polen gevraagd of ze de door de Duitsers gebouwde "werkkampen" Weer in gebruik kon nemen tegen een nette huur deze keer
Goede omschrijving van die kampen van destijds. Over die oorlog is er ook veel misverstand.
 
Is deze video wel zo ? Dat die kampen gebouwd zijn ok, maar dat daar iemand in zit,is iets anders. Is zij geen crisisactrice ? Je ziet absoluut niemand in dat kamp op die video, enkel zij en die bewaarders. Verdeling, angst aan jagen, toch maar snel de vaxx want dat wil ik niet, ...
 
Is deze video wel zo ? Dat die kampen gebouwd zijn ok, maar dat daar iemand in zit,is iets anders. Is zij geen crisisactrice ? Je ziet absoluut niemand in dat kamp op die video, enkel zij en die bewaarders. Verdeling, angst aan jagen, toch maar snel de vaxx want dat wil ik niet, ...
Vraag ik me ook af. Lijkt me niet dat je in zulke kampen je telefoon tot je beschikking hebt om de buitenwereld te kunnen laten weten waar je zit en hoe erg het daar is.
 

Verpleegkundigen in Queensland stappen massaal op wegens injectieplicht.​

 
Ik hoop dat dit klopt, zag ik op telegram
Vanmiddag op FB een berichtje van Sofia, een Australische vriendin naar aanleiding van een oude post die ze nogmaals plaatste Vraag van ene Karl aan Sofia: "how is the covid-situation in Australia ? I have heard terrible things about. They put unvaxinated people into camps ??" Antwoord van Sofia "Hello Karl Camps?!!! I can’t say I’ve heard any such thing. (And thank goodness for that, right?) I don’t watch the news or read papers but I can report that everything is fine where I live". The weather is beautiful and our borders are about to open to all the other states. Op de vraag van Karl : do you still have Lockdowns any more is nog geen antwoord
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan