Asaya stelt zich voor

dan maar even de lugol bestellen, ik lees inderdaad dat wie ik nu heb, van biotics, niet de juiste is. Eens zien hoe het dan gaat! Iemand een idee waar ik lugol en royal blue ice kan kopen in 1 winkel?

 
Yes, die had ik ook gezien maar dat is allemaal bij een aparte winkels. Ik dacht misschien weet iemand nog een winkel die beide verkoopt. Als dat niet zo is haal ik het straks hier inderdaad.

 
Dag Asaya,

Door het lezen van jouw artikelen valt er hier heel veel op zijn plaats :!:

Het is verontrustend dat er een verband gelegd wordt tussen een tekort aan jodium en groeiachterstand en een vertraging in de fysieke en neurologische ontwikkeling van kinderen.

Mijn zoontje wordt behandeld voor (motorische) dyspraxie. Aan de hand van het vertaalde artikel van Sally Fallon vraag ik me hier serieus af of een jodiumtekort tijdens mijn zwangerschap (en de periode van de borstvoeding) hiervan de oorzaak kan zijn. Gelukkig eet hij graag jodiumrijk voedsel en bieden we hem dit actief aan.

Tevens heb ik hier de afgelopen periode aangepast speelgoed voor hem aangeschaft en het is leuk om te zien hoe hij als leergierig jochie van 4 dingen oppikt en momenteel een inhaalslag aan het maken is.

Het concentratieverlies, de gewichtstoename en de spierpijnen, de droge huid en haren komen me bekend voor en liggen nu gelukkig achter me. De koude rillingen was het laatste probleem dat ik nu dankzij het aanbrengen van de progesteroncreme kan wegwerken. We zullen er moeten blijven over waken dat iedereen binnen en buiten ons gezin voldoende jodiumrijk voedsel tot zich neemt,....

 
Ja het is een product waar we nog veel over kunnen leren. In het verleden heb ik medicijnen gehad met fluor en uiteraard alle andere producten als tandpasta. Ik heb het idee dat dat zijn sporen heeft nagelaten en hoop dat met de jodium weer te kunnen wegwerken. Ik ben ook wel geinteresseerd in de progesteroncreme, weet er nog weinig van af. Ik wil ook niet teveel ineens aanpakken want dan raak ik het overzicht kwijt van wat wat doet. Goed te lezen dat je je zoontje nu zo kan helpen en dat hij die voeding ook graag eet. Scheelt een boel als kinderen het lekker vinden.

 
Ik heb er een beetje over gelezen inmiddels. Klopt het dat het hormoon van soja is gemaakt of heb je ook andere?

 
Dag Asaya,

Zelf gebruik ik de originele versie van Dr. Lee en heb ik de ingrediënten nader bekeken. Er komt niets op basis van soja in voor. Je kan dus gerust zijn.

Ik heb de creme ruim 2 weken aangebracht zoals omschreven en merk :

> geen aanvallen van extreme koude meer

> een normaal verlopende menstruatie (duurder vroeger enkele dagen te lang)

Wel nam ik waar dat :

> 1 dag voor de menstruatie, heviger PMS dan gebruikelijk : stijfheid en emotioneel

gevoeliger - dit kan samenhangen met de aanloopfase in het gebruik van de creme

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.526
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan