artiesten die er wel toe doen....

cham

New member
Wat zijn volgens jullie artiesten die er wel toe doen en wel iets te vertellen hebben?

(Dit naar aanleiding van wat er in de topic vrouwelijke rondingen naar voren kwam)



Zelf vind ik Xavier Rudd een hele toffe artiest, die echt iets te vertellen heeft!



Zie hier dit supermooie filmpje:





 
Ik was maar een beetje aan het aanklooien. Die gitaar is van Juglen en dit was voorafgaand aan een lezing in Heemstede.

Mike

 
Wat dachten jullie van deze tekst die ik heb geschreven? Het komt ook op m'n mixtape "Raw Milk"

Inject yourself with shit you don't know

Never ask questions, keep your fists down low

Look up at the sky, what's coming out those planes?

I don't know, but if you doubt, don't trace

Every hour, a wage

So keep working keep your mouths abstained

Where ever you go,

Every place that you at,

Try to do whatever you can to not face the facts,

Relax,

Us guys got it as long as you pay the tax,

Sad things happen on a fake man's road, when

Truth is something that remains untold.

Lees nu elke letter aan het begin van de zin van boven naar beneden achterelkaar. :)

 
Mike hou je soms van Albert King en Stevie Ray Vaughan? (vraagje van echtgenoot die ook gitaar speelt)

 
Ja leuk Mike, dat je een rocker bent! Ik las een tijdje terug je comment over Josh Homme in No Reservations. Dat was zeker een gave aflevering! Ik ben gek op stoner rock & QOTSA en het was erg leuk om Josh off stage te zien (alleen die rode kool salade was wat minder :p ).

 
Quote:
Mike hou je soms van Albert King en Stevie Ray Vaughan? (vraagje van echtgenoot die ook gitaar speelt)


Jaaaaaaa, 100 punten, helemaal correct!

Mike

 
Albert King en Stevie Ray Vaughan

De namen kende ik wel maar de muziek niet: Net eens even opgezocht en zit nu te luisteren naar een sessie van die twee: wat een genot om naar te luisteren!



 
Quote:
Ik las een tijdje terug je comment over Josh Homme in No Reservations. Dat was zeker een gave aflevering!


Wat mij betreft is Songs for the Deaf van QOTSA (de CD waar de single No One Knows op staat) een moderne rockklassieker. Ik heb hem laatst nog twee keer achter elkaar in de auto gedraaid, er staat geen slecht nummer op!

Mijn bluesvrienden kunnen mij niet volgen. Ik weet nog in de jaren '90 dat ik in een kroeg enthousiast reageerde toen Rage Against the Machine opstond met Killing in the Name of. Mijn bluesvrienden snapten er niets van! Hoe kun je zoiets nou goed vinden?

Gelukkig behoor ik niet tot de bekrompen 'bluespolitie'. Ik houd niet van hokjes. Iedereen die mijn reacties hier leest weet dat ik precies dezelfde mentaliteit erop na houd als het om voeding gaat.

Mike

 
Ineens herinnerde ik me dat ik op vigilantcitizen.com hier al eens iets over had gelezen. Ook hij is zeer te spreken over de waarheidsboodschap van Lupe Fiasco:

http://vigilantcitizen.com/latestnews/lupe-fiascos-words-i-never-said-speak-the-truth/

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan