artiesten die er wel toe doen....

Tom Cruise over Ritalin en drugging our children. Hij vertelt tegen journalist dat hij zich verantwoordelijker zou moeten gedragen hierover omdat hij met/tegen het publiek spreekt
 


Zwarte lage vlakten by Strydwolf.

Van de verre kusten
Waar de donk're wereld ligt,
Komen zij met open harten
En de hoofden opgericht
Hoort gij hunne zangen ruisen?
Door de luisterende nacht
Van de verre verre kusten
Stroomt een nieuw en schoon geslacht.

Niet van koningen geboren,
Doch in hutten grootgebracht.
Zijn ze sober als de berken
En de eenvoud is hun kracht.
Met hun jonge sterke armen
Vatten zij het leven aan.
Vrijheid, licht voor alle zielen
Om tot schoonheid op te gaan.

Uit de zwarte lage vlakte
Komen zij met liefste en kind,
door de stil verbaasde landen,
Door den vochten voorjaarswind.
Ziet gij hunnen ogen stralen?
Met een frisse zuiv'ren pracht
Uit de zwarte lage vlakte
Stroomt een nieuw en schoon geslacht.
Stroomt een nieuw en schoon geslacht!

https://pesni.guru
 
Nee ik vind niet snel iets heel erg, maar de dame is een wereldberoemde illuminati artiest. Katy Perry en ze is heeft al meer vreemde onnatuurlijke acties gehad. Op dit TicToc filmpje blijft haar ooglid vreemd hangen.
 
Nee ik vind niet snel iets heel erg, maar de dame is een wereldberoemde illuminati artiest. Katy Perry en ze is heeft al meer vreemde onnatuurlijke acties gehad. Op dit TicToc filmpje blijft haar ooglid vreemd hangen.
Blijkbaar zit er een knopje tussen oog en oor om het oog weer te openen? Raarrrrrrrr........
 
OK, dank. Er zijn in de loop der weken ook meerdere memes voorbij gekomen die ik voor geen meter begreep. Aan de reacties te zien ben ik kennelijk de enige. Het heeft voor mij weinig zin om voortdurend te vragen om uitleg, alsof ik 5 jaar oud ben.

Mike
 
OK, dank. Er zijn in de loop der weken ook meerdere memes voorbij gekomen die ik voor geen meter begreep. Aan de reacties te zien ben ik kennelijk de enige. Het heeft voor mij weinig zin om voortdurend te vragen om uitleg, alsof ik 5 jaar oud ben.

Mike
Neehoor niet de enige ik begreep deze ook niet, en kende deze dame ook niet.
 
Vind je het heel erg als ik het weer niet zie (plaatjesdyslexie en zo)? En who the fuck is dit?

Mike

Tja illuminati-artiesten laten zichzelf vaak met 1 oog afbeelden.
Alleen in de huidige tijd doet het ook denken aan Bell's Palsy, Bellse parese, halfzijdige gezichtsverlamming, zoals Justin Bieber ook had/heeft.
Gevolg van de jabs?
Als je naar de reacties op twitter kijkt, wordt ook geopperd dat het de lijm is van de wimpers misschien. Geen idee.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.747
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan