artiesten die er wel toe doen....

Luister hier naar:



Ik heb dit album uit 2020 van Busta Rhymes. Het hele album is ijzersterk, dit is het intro, track 1. Hij noemt hier Genesis 11, specifiek Nimrod en Gilgamesj, hoogst waarschijnlijk 1 en dezelfde persoon:


Nimrod rebelleerde tegen God en wierp zich op als een tiran die toen al 1 taal, 1 religie en 1 wereldorde in het leven riep. Busta Rhymes: WE HAVE LEARNED NOTHING! En nu zitten we opnieuw in de Days of Noah. Busta Rhymes: only He can save us - THIS IS THE SECOND COMING.

Andere juweeltjes van uitspraken in deze track:

"Make the keys to Heaven a gift to the Devil"

"CONSPIRACY IS REALITY"

"Fear is the weapon of thine enemy"

"Arrogance over God means annihilation"

En ja, dat is de stem van Chris Rock voordat de muziek begint.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Luister hier naar:



Ik heb dit album uit 2020 van Busta Rhymes. Het hele album is ijzersterk, dit is het intro, track 1. Hij noemt hier Genesis 11, specifiek Nimrod en Gilgamesj, hoogst waarschijnlijk 1 en dezelfde persoon:


Nimrod rebellerrde tegen God en wierp zich op als een tiran die toen al 1 taal, 1 religie en 1 wereldorde in het leven riep. Busta Rhymes: WE HAVE LEARNED NOTHING! En nu zitten we opnieuw in de Days of Noah. Busta Rhymes: only He can save us - THIS IS THE SECOND COMING.

Andere juweeltjes van uitspraken in deze track:

"Make the keys to Heaven a gift to the Devil "

"CONSPIRACY IS REALITY"

"Fear is the weapon of thine enemy"

"Arrigance over God mrans annihilation"

En ja, dat is de stem van Chris Rock voordat de muziek begint.

Mike

Toren van Babel
 

Bijlagen

  • image007.jpg
    image007.jpg
    12,9 KB · Weergaven: 1
Lyrics van ELE 2:

Luister hier naar:



Ik heb dit album uit 2020 van Busta Rhymes. Het hele album is ijzersterk, dit is het intro, track 1. Hij noemt hier Genesis 11, specifiek Nimrod en Gilgamesj, hoogst waarschijnlijk 1 en dezelfde persoon:


Nimrod rebellerrde tegen God en wierp zich op als een tiran die toen al 1 taal, 1 religie en 1 wereldorde in het leven riep. Busta Rhymes: WE HAVE LEARNED NOTHING! En nu zitten we opnieuw in de Days of Noah. Busta Rhymes: only He can save us - THIS IS THE SECOND COMING.

Andere juweeltjes van uitspraken in deze track:

"Make the keys to Heaven a gift to the Devil"

"CONSPIRACY IS REALITY"

"Fear is the weapon of thine enemy"

"Arrogance over God means annihilation"

En ja, dat is de stem van Chris Rock voordat de muziek begint.

Mike

Ijzersterk inderdaad🙏🏻
 
Guido Weijers, 31 december 2021

De theatertour en de TV opnamen had ik zelf al gecanceld. Maar online wil ik jullie toch graag erg bedanken voor het afgelopen jaar!
Daarom hier onverwacht een mini-conference. Met wat grapjes, oude beelden, overpeinzingen, een stil moment en wat mening en onzin. Ik hoop dat jullie er van genieten. Volgend jaar kom ik zeker terug!
 


Listen to the Hummingbird​

Leonard Cohen

Listen to the hummingbird
Whose wings you cannot see
Listen to the hummingbird
Don't listen to me
Listen to the butterfly
Whose days but number three
Listen to the butterfly
Don't listen to me
Listen to the mind of God
Which doesn't need to be
Listen to the mind of God
Don't listen to me
Listen to the hummingbird
Whose wings you cannot see
Listen to the hummingbird
Don't listen to me
 
Ok ze doen er niet toe, zijn mislukt artiest maar BN'ers (bedonder Nederlanders) beginnen zich te roeren.
Je moeten naar een theehater om om je te laten knippen, misschien krijg je een voorstelling cadeau.....
🤣🤣🤣🤣🤣
Iedere kapper die er aan meewerkt nooit meer bezoeken.....

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan