artiesten die er wel toe doen....





Dit is ook voor mij een grote teleurstelling geweest. Ik zie mezelf nog ziedend van woede rond deze tijd in 2020 in discussie treden via een appgroep (die ik dan ook heb verlaten) van muzikanten die het C19-narratief uit pure lafheid en volgzaamheid volledig verdedigden, inclusief voor hen schadelijke lockdowns, ongelooflijk!

Mike
 
Op een scherm werden in de vorm van een kruisbeeld ook namen van overleden figuren getoond, waaronder George Floyd, de zwarte man wiens dood door toedoen van politieagenten uit Minnesota wereldwijd tot protest leidde en resulteerde in de vorming van Black Lives Matter. Heel controversieel was de
Aparte linkse snuiter.
 
Dit is ophef om niets. Waters doet dit al jaren als onderdeel van zijn show The Wall, tijdens het nummer In The Flesh. De show is 1 grote aanklacht tegen fascisme. In dat nummer heeft hij een nazi-achtig zwart uniform met een embleem van gekruisde hamers, zwarte leren laarzen en een zonnebril en richt hij zijn miltrailleur op iedereen die 'anders' is in het publiek. Als hier ophef over was geweest hadden we dit al veel eerder moeten zien, dit is pure selectieve verontwaardiging.

Mike
 

After expressing skepticism over any US media coverage of the pandemic, the former Pink Floyd visionary weighs in on how he thinks the US government is handling the crisis.
“The United States is without question he least prepared country anywhere on the globe to deal with Covid-19,” he contends. “It has a completely incompetent government led by Donald Trump.”

In the US, it’s been like living in a world peopled by the walking dead,” he laments, “The government doesn’t serve the people. The government serves the corporations and the politicrats. Everybody knows it, but nobody will say anything.”
Meneer zegt goeie en foute dingen tegelijk.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.677
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan