artiesten die er wel toe doen....

Friendly reminder that Spears was seen with Rachel Chandler (who helped Jeffrey Epstein procure child sex slaves)


Mike
 
tymoshchuk.png
De Oekraïense voetbalbond heeft recordinternational Anatoliy Tymoshchuk levenslang geschorst. Die beslissing nam de bond omdat Tymoshchuk vooralsnog heeft geweigerd de Russische inval in zijn geboorteland te veroordelen en nog altijd werkzaam is als assistent-trainer bij de Russische topclub Zenit Sint-Petersburg.
 
Ze heeft het over het bieden van oplossingen voor zelfgecreeerde problemen en over het halveren van de wereldbevolkimg.

Mike
 
Karin is ‘wakker’. Ze retweette eind vorige maand een bericht van Karin Metz over de echte coronacijfers in Australië. Ene Claz zegt daarnaast op Telegram: “Geweldig mens! Ik heb bij de heropening van het Olympisch Stadion met haar mogen samenwerken. Zij is echt – en geloof mij, gezien haar verleden – wakker. Ik heb dus het idee dat ze haar publiek in de maling neemt en probeert wakker te maken.”
 
Hmm Ik geef voordeel van de twijfel. Heb zelf ook wel eens dit soort gebaren gemaakt op foto’s etc. Wist niet beter toen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.047
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan