App

crossrefsearch

New member
Mijn voorstel: samen een App bouwen voor het dagelijkse leven. Daar moet toch muziek in zitten! Met inname, opname en balans als digitale linken. Dit forum zorgt voor de inname, onze sociale interactiviteit ondersteunt de opname en de App functioneert als balans. Onder de naam 'crossrefsearch' groet ik jullie en doe ik een poging om te evolueren!
 
Ik ben wel te porren voor een app om in jouw buurt een boer te vinden voor je groente, fruit, vlees, melk en eieren. Als jij hem wil bouwen, graag!

Mike
 
Niet vergeten hoor, maar minder praktisch als de store locator. Bovendien liep deze steeds vast. In elk geval is de store locator aangevuld en up to date. Daarnaast hebben we daar vnl boeren op geplaatst en geen natuurwinkels etc. Die worden toch wel gevonden.
 
Eigenlijk is die er al, hoeft alleen maar in een andere vorm gegoten te worden, omgebouwd worden naar app:

Die is handig Tanja. Ik mis er nog een adres in die zal ik even mailen.
 
Ja dat is prima! Graag zelfs. Als er nog anderen zijn die aanvullingen hebben of juist een adres dat niet meer meedoet mail maar info at gezondgestel punt nl.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan