Apocalyps/doemscenario


Hierin staat goed uitgelegd wat je nodig hebt voor een noodstroom voorziening in huis. Heel erg handig zijn omvormers/acculaders in een die aangesloten zijn op het electriciteitsnet, zodra de stroom uitvalt wordt er automatisch overgeschakeld op stroom uit de accu.
Ik heb gisteren deze site gevonden met omvormers/acculaders:



Mooi al die noodvoorzieningen, maar als Macron zijn zin had gekregen in de senaat gisteren dan hadden ze me eind januari mijn huis uitgesleept opgeborgen in de gevangenis en de hele boel verbeurd verklaard. Daar zit je dan met al je bedachte maatregelen. Helaas werkt het niet Jeroen, je eigen dood vechten in de deuropening is dan een optie, of gewillig meegaan naar je heropvoedingskamp
 
Mooi al die noodvoorzieningen, maar als Macron zijn zin had gekregen in de senaat gisteren dan hadden ze me eind januari mijn huis uitgesleept opgeborgen in de gevangenis en de hele boel verbeurd verklaard. Daar zit je dan met al je bedachte maatregelen. Helaas werkt het niet Jeroen, je eigen dood vechten in de deuropening is dan een optie, of gewillig meegaan naar je heropvoedingskamp
Ik ben niet zo van het fatalistische denken, ik denk in oplossingen, als mijn noodstroomvoorziening geen zin heeft dan heeft jou moestuin ook geen zin.
 
Ik ben niet zo van het fatalistische denken, ik denk in oplossingen, als mijn noodstroomvoorziening geen zin heeft dan heeft jou moestuin ook geen zin.
Jou nood stroom voorziening is perfect voor een uitval van een dag, op zich zinvol maar ik zou voor wat uitgebreider gaan
 
Misschien een zonnepaneel erbij of aggregaat om de accu bij te laden
Zonnepanelen is altijd handig natuurlijk voor een gemiddelde koelkast vriezer en licht rond de 1000 WP zonnepanelen en 500 Ah aan accu dan loopt het wel door incl CV mits je gas aanvoer hebt
 
fatalistische denken, ... ik moest het even opzoeken, Het fatalisme is de leer die aanneemt dat de mens geen enkele invloed heeft op zijn lot. (Dus dat moet je leren? Is dat geen aangeboren "talent"? Ik hoef niks te doen want, ... )

nee dat kan ik niet zeggen dat dit op mij slaat met een plan om 100 te worden. Maar soms zijn er zaken die de realiteit ineens 100% op zijn kop zetten zoals dat plan van Macron dat niet doorgaat gelukkig. Terug naar NL zit je zeker niet veiliger bij Rutte en Co. Ik denk dat er een burgeroorlog is afgewend door de senaat gisteren. Dat is geen negativiteit maar realiteit en daar heb ik ook al over nagedacht; "Wat zou ik doen als, ...?
 
Screenshot_20211014-112255.png

Gisteravond een lezing meegemaakt, daar kwam ook naar voren het volgende scenario. Als het het dit gaat lezen (heb ik niet gedaan) kun je zien dat er al bedrijven zijn opgericht. Dit staat ons te wachten.... Screenshot_20211014-112255.png
 
Bekijk bijlage 4638

Gisteravond een lezing meegemaakt, daar kwam ook naar voren het volgende scenario. Als het het dit gaat lezen (heb ik niet gedaan) kun je zien dat er al bedrijven zijn opgericht. Dit staat ons te wachten.... Bekijk bijlage 4638
We hebben een draadje voor SPARS Adreg:
 

Een Tajine is superhandig om maaltijden in te bereiden. Ik denk dat het naast dat het op houtskool, vuur, bbq, of een rocket stove ook wel op een kachel kan. Voor de prijs hoef je het niet te laten in elk geval.

 
Handige led lamp waarbij je geen batterijen, zonnepanelen, stroom nodig hebt. Alleen waxine lampjes. Wel wat aan de prijs wellicht. Joi Led lamp.


 
Update kacheltje:

Vandaag kwam er een grote doos binnen maar daar zat geen kacheltje in maar 50 teststrips voor bloedsuiker :) grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Blijkbaar iets verkeerd gegaan bij westfalia, afleverbon klopte wel. Nu maar weer hopen op een nieuwe.

1634210081640.png
 
We hebben een draadje voor SPARS Adreg:
Dank je, ik heb echt niet alles gelezen 🙄
 
Je kan er ook zelf 1 knutselen met een Peltier element waaraan je een paar LEDjes soldeert



Overigens kost dat element bij Conrad 22 euro en bij Aliexpress 2,13 :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan