Apocalyps/doemscenario

Tijdens de oorlog 40-45 woonde ik in haarlem en vaak gingen we onder de trap zitten als er luchtalarm was. ik was te jong om me er veel van bewust te zijn maar ik denk dat Schiphol het doelwit was.
Waar moet je naartoe als je je huis uit moet? ook al heb je een tentje.
koud, nat, geen eten en drinken, geen WC.
Ik blijf wel onder de trap
 
Tijdens de oorlog 40-45 woonde ik in haarlem en vaak gingen we onder de trap zitten als er luchtalarm was. ik was te jong om me er veel van bewust te zijn maar ik denk dat Schiphol het doelwit was.
Waar moet je naartoe als je je huis uit moet? ook al heb je een tentje.
koud, nat, geen eten en drinken, geen WC.
Ik blijf wel onder de trap
Ja vraag me dat ook af,helemaal als je geen wapens hebt oid.
en dan is het hoogstwaarschijnlijk winter en erg koud. Met kinderen helemaal niet te doen, misschien de kruipruimte als je die hebt nog een idee.
 
Zijn er hier ook mensen die aan het oefenen zijn met strikjes zetten?
Ik vind het nog best wel lastig om op die manier wat te vangen
Nee dat niet, ik heb een sloot tegen mijn achtertuin vol met kreeften. Hiervoor heb ik kreeftenfuiken. Vis en eend zijn ook zo gevangen.
 
Ja vraag me dat ook af,helemaal als je geen wapens hebt oid.
en dan is het hoogstwaarschijnlijk winter en erg koud. Met kinderen helemaal niet te doen, misschien de kruipruimte als je die hebt nog een idee.
Ja dat is wel een ding voor mij met 2 kids en een zwangere vrouw. Zwaar bepakt en bewapend rondlopen valt ook op. Ik heb wel met een vrijgezelle vriend afgesproken voor als het zover komt, met ons mee te reizen. Ik hoop wel dat het bij een bug-in blijft
 
Een powerbank om je telefoon of laptop op te laden... wat heb je eraan ? ALS the grid uitvalt, doet je telefoon het niet, en op je computer kun je dan wat excel en word doen ofzo.

Tenzij misschien van tevoren een heleboel filmpjes van DIY op je laptop zetten ? heb je wel instructies bij de hand.
 
Een powerbank om je telefoon of laptop op te laden... wat heb je eraan ? ALS the grid uitvalt, doet je telefoon het niet, en op je computer kun je dan wat excel en word doen ofzo.

Tenzij misschien van tevoren een heleboel filmpjes van DIY op je laptop zetten ? heb je wel instructies bij de hand.
Gewoon een stapel boeken. Lezen als het licht is, slapen als het donker is. Nu al zin in :cool:
 

Hierin staat goed uitgelegd wat je nodig hebt voor een noodstroom voorziening in huis. Heel erg handig zijn omvormers/acculaders in een die aangesloten zijn op het electriciteitsnet, zodra de stroom uitvalt wordt er automatisch overgeschakeld op stroom uit de accu.
Ik heb gisteren deze site gevonden met omvormers/acculaders:

 
ik heb het ook wel eens geprobeerd en ook niks gevangen. pokke konijnen.
Het is heel simpel om te doen, een bewoond hol opzoeken ( nee niet die van Rutte) een lus van een gitaar snaar of zo, zo dun mogelijk opening een cm of 8 voor de opening andere kant ff vast zetten op een flinke haring of zo
Eind middag begin avond zetten volgende dag eten
 
Gewoon een stapel boeken. Lezen als het licht is, slapen als het donker is. Nu al zin in :cool:
Ja serieus zo kijk ik er ook naar tenminste als we wel met rust worden gelaten. Je weet natuurlijk niet hoe gek het kan lopen op ten duur( hongerige mensen, plunderen van woningen, criminelen etc) dan zit rustig lezen en slapen er niet in:oops:
 
Ja serieus zo kijk ik er ook naar tenminste als we wel met rust worden gelaten. Je weet natuurlijk niet hoe gek het kan lopen op ten duur( hongerige mensen, plunderen van woningen, criminelen etc) dan zit rustig lezen en slapen er niet in:oops:
Daarom moet je altijd zorgen voor "home defense"

Hoe je dat fixt, daar zijn diverse sites voor en diverse manieren. Maar je moet altijd rekening houden met de plunderenden horden.

Zorg dat de hut waar je zit veilig is om te zitten!!
 
Ik zou daar haast mee maken, als je dit nog niet hebt gedaan. Ze zijn nu false flags aan het creeren om de bevolking te ontwapenen.


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.746
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan