Apocalyps/doemscenario

Als geregistreed is wat je aan edelmetalen hebt gekocht en de overheid komt naar je huis om het op te halen, kun je altijd zeggen dat je het allemaal hebt opgemaakt aan illegale wapens... dan vragen ze niet door denk ik 😁

Op Zerohedge noemen ze dat altijd "Lost in a boating accident :)"
 
De BBC heeft geheime scripts opgesteld die voorgelezen kunnen worden als energietekorten deze winter leiden tot grootschalige stroomuitval, waardoor bijvoorbeeld telefoonnetwerken, internet en banksystemen wegvallen.
 
De BBC heeft geheime scripts opgesteld die voorgelezen kunnen worden als energietekorten deze winter leiden tot grootschalige stroomuitval, waardoor bijvoorbeeld telefoonnetwerken, internet en banksystemen wegvallen.
Gaat u maar rustig slapen ...
 

Wij hebben dit net bekeken ...de eerste 2 afleveringen... echt triest en ook wel beangstigend...wapens in huis zijn echt geen overbodige luxe..

Bij de npo..

 
Lijkt jullie een filter voor douche water handig?

Het kan handig zijn als er iets met ons water gebeurd en het niet meer veilig is. Alleen verwijdert het douche filter van berkey vooral chloor en vermindert het daarnaast ook wel waterstofsulfide, lood, ijzer en kwik en het wordt niet geadviseerd als drinkwater.

Over de filter methode van de douche filter lees ik dit:
De Berkey Douche Filter werkt werkt op basis van een mengsel van zuivere kalk, koper en zink die het douchewater omzet in een onschadelijk chloride. De wetenschappelijke benaming voor deze chemische reactie is oxidatie-reductie, ook wel Redox genoemd.
Ik weet niet of het zin heeft om zoiets voor een eventuele ramp te kopen of voor gewoon gebruikt (er wordt hier bij mij geen chloor aan het water toegevoegd).


 
Lijkt jullie een filter voor douche water handig?

Het kan handig zijn als er iets met ons water gebeurd en het niet meer veilig is. Alleen verwijdert het douche filter van berkey vooral chloor en vermindert het daarnaast ook wel waterstofsulfide, lood, ijzer en kwik en het wordt niet geadviseerd als drinkwater.

Over de filter methode van de douche filter lees ik dit:

Ik weet niet of het zin heeft om zoiets voor een eventuele ramp te kopen of voor gewoon gebruikt (er wordt hier bij mij geen chloor aan het water toegevoegd).


Ik vind het niet handig. Als het water zo slecht is dat dit nodig is, zou ik voor een filtering voor al het water in huis kiezen. Waarschijnlijk op de lange termijn zelfs goedkoper.

Ik ga er vanuit dat het water dat je drinkt wel van betere kwaliteit is, drink daarom voor het douchen/baden dit water. Je lichaam is dan verzadigt en zal geen "extra" water via de huid opnemen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan