Apocalyps/doemscenario


Ik snap werkelijk helemaal niks van electronica maar ik begrijp dat je hiermee dus in principe een mobiel kunt opladen. Moet je hem dan op 5 volt zetten? En wat gebeurt er als hij per ongeluk op 12 staat, ontploft de boel dan?
 
Deze is ook handig. Eten heel kort verwarmen en dan gaar laten worden in dit ding, scheelt brandstof/gas. Overigens kun je je pan ook in je wollen dekbed of slaapzak doen.

 
Goede bug-in en bug-out tips van Mike Adams:


Mike
 
Mijn huis is niet zo groot. ik wil (en moet van mezelf) een hoop opruimen maar heb er moeite mee. Goede boeken heb ik niet zoveel (is allemaal al weggegaan tijdens verhuizing) maar het restant wordt eigenlijk ook niet meer gelezen.
Hele grote vazen (bv) nemen veel plaats in (kado gekregen) maar amper gebruikt, enz.
Gisteren wel een bak (op wielen) gekocht voor onder het bed. te groot om mee te fietsen (goede gymnastiek).
 
Mijn huis is niet zo groot. ik wil (en moet van mezelf) een hoop opruimen maar heb er moeite mee. Goede boeken heb ik niet zoveel (is allemaal al weggegaan tijdens verhuizing) maar het restant wordt eigenlijk ook niet meer gelezen.
Hele grote vazen (bv) nemen veel plaats in (kado gekregen) maar amper gebruikt, enz.
Gisteren wel een bak (op wielen) gekocht voor onder het bed. te groot om mee te fietsen (goede gymnastiek).
Opbergruimte onderin een kledingkast, of juist er bovenop, schuin wandje op een zoldertje, onder bed/keukenkast, andere kasten/bank etc.? Vazen evt. hergebruik voor wateropslag?
 
Iedereen heeft het over een doemscenario wat je allemaal kunt doen om in leven te blijven maar .... is er dan nog wel "leven" ?
En wat ik ook laatst op het forum las “je kunt wel je huis volstoppen met water en eten, maar wat voor leven heb je als je niet naar buiten kunt als het daar oorlog is”. Zit ook wel iets in.
 
Ja die tas lijkt me erg handig maar ....... ik heb nagemeten plus ... ik heb weinig kracht.
Ik heb een best wel grote boodschappentas op een karretje. karretje destijds gekocht voor de zware accordeon.
Was ik even vergeten dat ik dit nog heb.
Misschien mijn idee voor anderen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.823
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan