Apenpokken

Hier ook via Frontnieuws:


Mike
 
Wat ik niet goed snap is dat er vele wetenschappers hebben meegedaan met het aanprijzen van vaccins.
Als hij het wist waarom heeft hij zich dan laten vaccineren.
Ze zouden zich op zijn minst nu moeten verenigen en uitleg moeten geven. Waarom?
 
🤣🤣🤣🤣🤣

Eigen schuld Nick. Zorgvuldiger je vriendjes kiezen.

CD1D9710-C849-4C70-B95D-3AB8BD2EF3D0.jpeg
 
Het aantal gevallen van “blaasjes-ziektes” zoals herpes en gordelroos is flink toegenomen sinds de uitrol van de experimentele Covid-injectie. De prik vermindert de algehele weerstand, waardoor mensen vatbaarder worden voor andere virussen.12 13 Blaasjes zijn één van de symptomen van “apenpokken”. Maar blaasjes zijn ook één van de symptomen van herpes, gordelroos en meer. Dus iemand die gordelroos, of een andere blaasjesziekte heeft kan eindigen met een diagnose “apenpokken”. Alles zal afhangen van het testbeleid dat er gevoerd gaat worden.

Dat het werkt moet nog blijken, en gezien de vreselijke bijwerkingen die we hebben gezien bij het pokkenvaccin toen dat nog werd gebruikt tegen pokken – daarover gaan we het in een volgend artikel hebben – is het voor ons duidelijk dat de bijwerkingen van de ‘moneypox’-vaccins niet lang op zich zullen laten wachten.
Mijn moeder vertelde me laatst dat ik als kind doodziek was na de enting van de pokken.

 
Mijn tante heeft ineens weer eczeem na het alleen als kind zijnde te hebben gehad, en zowel zij als de artsen snappen er niks van en weten niet hoe het komt.
Uiteraard netjes alle prikjes gehad.
Ben benieuwd wanneer zij het stempel monkeypox gaat krijgen.
 
:ROFLMAO:🤡


WHO vindt naam apenpokken niet van deze tijd en vraagt om suggesties​

De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) vraagt burgers om mee te denken over nieuwe naam voor apenpokken. De huidige benaming kan volgens critici stigmatiserend of racistisch overkomen.

Moeten jullie de reacties onder de Tweet eens lezen :ROFLMAO:

 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan