Apenpokken

1653160406412.png


Claudia de Breij gaat de regeltjes aan haar laars lappen?

Claudia de Breij, de opperdeuger, Claudia die voorstander was van het hele coronabeleid, mensen zonder pardon liet buitensluiten, een hekel had aan wappies, die Claudia?
 
Bekijk bijlage 11523


Claudia de Breij gaat de regeltjes aan haar laars lappen?

Claudia de Breij, de opperdeuger, Claudia die voorstander was van het hele coronabeleid, mensen zonder pardon liet buitensluiten, een hekel had aan wappies, die Claudia?
Tja, de deugers durfden nog steeds niet, en de rest mocht niet. Als de kassa niet meer rinkelt, sneuvelen principes (of de betaalde influencer campagne) snel?
 
N.a.v. deze post van Willem: therapeutica, ook daar is aan gedacht. Tecovirimat is sinds januari 2022
ben ik even in de bijsluiter gedoken: Tecovirimat bijsluiter NL

Net als bij de vorige campagne, dit middel is onder voorwaarden toegelaten, aanvullende monitoring
- niet aanbevolen voor gebruik tijdens de zwangerschap
- Borstvoeding moet worden gestaakt tijdens behandeling met tecovirimat
- veroorzaakte een verminderde vruchtbaarheid als gevolg van testiculaire toxiciteit bij mannelijke muizen

Distributie
Tecovirimat wordt voor 77,3-82,2% gebonden aan humane plasma-eiwitten. Na een enkelvoudige dosis [14C]-tecovirimat van 600 mg bij gezonde proefpersonen waren de concentraties totale radioactiviteit in volbloed op elk meetpunt lager dan in plasma, met verhoudingen van volbloed tot plasma variërend tussen 0,62-0,90 voor alle meetpunten
 
We zijn verplicht te melden wanneer je pokken hebt.
Ze kunnen de pokken krijgen.

Meldplicht bij apenpokkenvirus, risicovolle contacten krijgen vaccinatie​

RTL Nieuws - Gisteren om 15:49

Ik heb vroeger gordelroos gehad. = herpes virus. Lijkt niet op pokken.
 
Hoor gisteren iemand zeggen, hebben ze daar al een medicijn voor dan?? Oftewel..hier met die spuit..
 
Op deze prachtige zondagmorgen heb ik opeens een prachtige ingeving...

Zou het niet een uitstekend idee zijn om gewoon alle ziektes op de A lijst te zetten?

Dan gaat er niemand meer dood lijkt me. Scheelt ook een hoop tijd voor het RIVM, hoeven ze niet in het weekend terug te komen. Win win lijkt me 🙊🙊🙊🙊
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.274
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan