Apen en Aids, herkomst van Aids

Nee hoor, Dave Chappelle mag ik wel.

Misschien zien de meeste dit echter als forum-vervuiling, ik eigenlijk ook wel een beetje. :roll:

Maar om te laten zien dat hij de mensen wel aan het denken probeert te zetten tussen het lachen door, de 1e minuut:

&feature=related

 
Zelf vond ik het geen forum vervuiling maar om het tegen te gaan heb ik het ook in 'de woonkamer' gezet en niet onder 'gezondheid'. Volgens mij is de woonkamer juist voor dit soort dingen. Ook zag ik een link naar de absurditeit van de 'seks met apen' theorie.

Zelf had ik paar dagen geleden deze hele show weer even gekeken en het MJ stukje dat jij geplaatst hebt is 1 van de betere stukjes.

 
Standaard worden de "Recente discussies" getoond en dan zie ik niet in welke rubriek het bericht staat, ik vergeet vaak dat die rubrieken er zijn, nu net ook.

In de woonkamer moet dit wat mij betreft zeker kunnen.

 
No worries, heb ik ook wel eens. Om eerlijk te zijn zie ik de rubrieken alleen wanneer ik een topic open :)

 
Wow, wat een krachtige toespraak van Robert Willner in bovenstaand artikel.

Komt erg overtuigend over.



Bedankt voor het delen, naief.

 
http://theoptimist.nl/aids-bestaat-niet/

wel een beetje lang, maar een duidelijk artikel in het nederlands

 
Staat er ook in het artikel dat zwangere vrouwen vaak seropositief zijn (volgens de test dan)? Dat gaat vanzelf weer over. Die testen gaan ook nergens over, maar geven wel een uitslag, de arts moet die nog "interpreteren"dat staat in de bijsluiter! en vertelt aan zijn cliënt, die toch al onzeker is: U hebt AIDS! Zo, nu stort de wereld in, dat komt nooit meer goed. AIDS is ook niet te genezen, eenmaal dit stempel is levenslang, verdere testen worden dan vaak als vals-negatief gezien. En dan maar aan de medicijnen, om er na veel diarree achter te komen (of niet, als je de witte jassen als goden beschouwd) dat er toch iets niet klopt.
Quote:
Dat is toch absurd. Dat zou betekenen dat de overheid ons zonder enige bescherming uitlevert aan een niet te controleren wetenschap, waar men naar believen kan doen en laten. Bent u werkelijk van mening dat de overheid ons op een dergelijke manier uitlevert?



Staat in dit artikel:

http://anderekijk.net/hivirus/vogelgriep01.html

Quote:
Een ijverige Franse onderzoeker genaamd Luc Montagnier had in een van zijn laboratoriumsoepjes een enzymatische activiteit gevonden die tot dusver alleen toegeschreven werd aan retrovirussen. 'Reverse transcriptase' heet dat in de vakliteratuur. Later bleek dat dit enzym heel alledaags is, en in alle cellen bij de mens voorkomt, maar destijds wist men dit nog niet. Vol naieve trots stuurde Montagnier wat van zijn celcultuur op naar Robert Gallo, want daar in Amerika zaten toch de topdeskundigen... Helaas, hij had net zo goed zijn ziel aan de duivel kunnen verkopen, want het bleek al gauw dat zijn vinding in handen was gevallen van een doortrapte schurk. Gallo spoelde zijn eigen mislukte sapjes door de plee, eigende zich Montagnier's celcultuur toe en noemde het HTLV-3. Op 23 April 1984 stond hij onder de felle lampen op een persconferentie naast de Amerikaanse minister van Volksgezondheid om aan te kondigen dat hij de oorzaak van AIDS had gevonden. The rest is history.



staat in dit artikel:

http://anderekijk.net/hivirus/shitwetenschap.html

Veel leesplezier!

 
Ik ken iemand wiens vrouw een tropische parasitaire ziekte had en die tijdens het zoeken naar de oorzaak van haar klachten ook aids bleek te hebben. Ze is overleden aan die tropische ziekte. Haar man was natuurlijk helemaal in paniek vanwege het feit dat ze jarenlang onbeschermde seks hadden gehad en het zo goed als zeker zou zijn dat hij ook aids zou hebben. Weet je nog die horrorverhalen uit de jaren 80 en 90? 1 keer onbeschermde sex met een hiv positief persoon en je bent ten dode opgeschreven?

Ik kende de theorie die Naief hierboven aanhaalde toen al en ik stelde hem gerust en zei tegen hem, je hebt geen gezondheidsproblemen, eet goed etc, laat je gewoon testen, ik weet bijna zeker dat je niet positief bent.

En dat bleek ook zo te zijn.

Dus ik weet niet precies wat er met dat hiv en aids aan de hand is maar ook hier worden wij niet de hele waarheid verteld. Zoals gebruikelijk.

 
AID is een syndroom, geen ziekte. Dat HIV AIDS zou veroorzaken is helemaal niet gewezen, HIV voldoet niet eens aan de postulaten van Koch.

Maar het levert goed geld op, dat wel.

 
We weten toch allemaal dat de natuur ons straft, omdat we de aarde niet goed behandelen en omdat er veel te veel mensen zijn? AIDS en Ebola zijn gewoon bijbelse plagen omdat we de toorn van God hebben opgewekt. Was getekend: Partij voor de Dieren en andere woordvoerders van de Groene Kerk.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.873
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan