AFN Europe

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Als tiener heb ik mijn Amerikaans-Engelse accent geperfectioneerd door o.a. te luisteren naar AFN (American Forces Network), de zender voor in Europe gestationeerde Amerikaanse soldaten. AFN is nu internet-radio en sinds kort heb ik de app (via Google Play Store) op mijn telefoon en luister ik weer naar AFN! Er zijn meerdere stations en ik luister naar Power Talk, het station waar AFN zowel linkse als rechtse talkshows uitzendt. Persoonlijk heb ik niets met linkse talkshow-hosts als Thom Hartmann en Stephanie Miller, maar Rush Limbaugh en Sean Hannity zijn ijzersterk!

Mike
 
Zit nu naar Michael Savage te luisteren op AFN Europe. Gisteren Lars Larson, ook super!

Mike
 
Voor wie de AFN Europe-app inmiddels ook op de telefoon heeft en regelmatig luistert naar Power Talk:

Luister voor je vermaak eens naar de uiterst linkse Stephanie Miller Show. Het zegt veel over de mindset van links, vooral bij de vrouwen (de talkshow van de eveneens linkse Thom Hartmann heeft nl. wel meer inhoud). Er wordt inhoudelijk niets gezegd, het is urenlange non-stop Trump-bashing. Ze denken werkelijk dat Trumps dagen zijn geteld nu het Huis van Afgevaardigden in Democratische handen is gevallen.

Vandaag hoorde ik Stephanie Miller smalend lachen om de gedachte dat Trump 2020 helemaal niet gaat halen en dus 100% zeker niet herverkozen zal worden. Sterker nog, volgens haar stapt Trump in januari volgend jaar al op! De reden? De 'onthulling' van Michael Cohen dat Trump nog voordat hij president werd een Trump Tower wilde bouwen in Moskou en Poetin een gratis kantoor wilde aanbieden als publiciteitsstunt. Allereerst is er niets illegaals aan het zakelijke voornemen om een gebouw in Moskou neer te willen zetten, maar uiteindelijk besloot Trump om het niet te doen. Dus Trump wordt nu in verband gebracht met meer 'Russische inmeninging' op basis van een zakenplan dat niet door is gegaan? En Stephanie Miller gelooft werkelijk dat dit de definitieve nekslag is voor Trump!

Zij beweert met droge ogen dat Trump op illegale wijze president is geworden en dat met de terugkeer naar het Witte Huis van 'Madam President' (Hillary) de democratie hersteld is. Dus een democratische verkiezingsuitslag is illegaal, maar d.m.v. leugens en achterklap iemand tot aftreden dwingen is volkomen geoorloofd. Zegt veel over de manier waarop de hersenen van linkse vrouwen bedraad zijn. Haar talkshow heeft geen enkele inhoud, noch humor en is uiterst chaotisch en negatief. Ik zal met veel plezier deze maand gaan genieten van haar reactie op de werkelijke schandalen die op het punt staan om onthuld te worden!

Mike
 
Ik zit nu net naar Hannity te luisteren op AFN Europe. Vanavond om 21.00 u Eastern (3 uur 's nachts bij ons) alsnog een baanbrekende uitzending over de FISA-rapporten, waarin namen en rugnummers worden gegeven!

Mike
 
Hij zegt dat er een reeks emails is 'ontdekt' waaruit 'FISA abuse' blijkt. Hannity noemt het een 'smoking gun'.

Mike
 
Dit is het breaking news-artikel van John Solomon van The Hill:

https://thehill.com/hilltv/rising/419901-fbi-email-chain-may-provide-most-damning-evidence-of-fisa-abuses-yet

Gepubliceerd op... D5!

Ik luister momenteel weer naar Hannity op AFN Europe en hij laat het hier niet bij zitten. Dit gaat nog weken duren en er zal alsmaar meer bekend worden!

Mike
 
Vanavond om 21u (EST, 3u CET) nieuwe info hierover, opnieuw met John Solomon, bij Hannity op FOX!

Mike
 
Terwijl extreem-linkse bitches als Stephanie Miller zich hooghartig en smalend lachend verheugen op de aanstaande en onvermijdelijke val van Trump heeft Sean Hannity het nu avond na avond over de werkelijke feiten. Dit is de uitzending van 10 december:



Mike
 
Ik luister nu naar Stephanie Miller, verreweg de meest irritante linkse radio-talkshowhost die er bestaat. Haar hele show bestaat uit het belachelijk maken van Trump en iedereen om hem heen. Ze heeft echter geen argumenten, alleen maar hooghartigheid en een smalend lachje, een vrouwelijke specialiteit. Vandaag wordt Flynn naar alle waarschijnlijkheid vrijgesproken, ben benieuwd hoe ze daar op gaat reageren. Ik ben nog veel benieuwder naar de reacties van Miller als er nog veel kwalijkere zaken onthuld gaan worden over haar progressieve helden!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.269
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan