Aangenaam; de naam is Gerard.

Ik ben geen tandarts. Ik heb wel amalgaamvullingen gehad en heb met kwik gewerkt bij een bedrijf in medische instrumenten.

Wateroplosbare vitamine C is nodig bij vetoplosbare, omdat het lichaam anders de vetoplosbare omzet in wateroplosbare, waardoor het de hersenbarriere niet meer kan passeren. De werking van vetoposbare vitamine C is beter als er ook voldoende vitamine D aanwezig is. Neem van de ascorbylpalmitaat hooguit 1/5e van de aanbevolen dosering, langzaam opbouwen en kijken wat het doet. dat geldt voor alles, vooral als je aan het overschakelen bent.

Het slapen zal het lichaam zelf moeten herstellen, dat kan best lang duren. Het beste wat je kunt doen is het lichaam de juiste voeding aan bieden, om zo de schade te herstellen. Supplementen kunnen daarbij heel goed helpen, maar overdosering kan juist tegenwerken.

Je zou advies in kunnen winnen bij iemand die bioresonantie o.i.d. doet, of zelf gaan pendelen, dat is niet moeilijk, je kan dan per keer kijken wat en hoeveel je nodig hebt. Succes!

 
hmm, dat pendelen is een leuk gereedschap maar als ik de pendel perse naar een ja of nee wil sturen lukt dat met gemak.

Je hoofd moet dus wel helemaal leeg zijn zonder ook maar een uitkomst te verwachten, oefen maar eens met vragen waar je het antwoord al op weet. Als een uitkomst bv een nee zou moeten zijn kan ik zo met mijn gedachten een ja pendelen. Dus wel iets om rekening mee te houden.

@ Gerard, ik weet niet of je dit een rare vraag vind maar vraag en vroeg me al meerdere keren af of jij ook een therapeut bent in "iets", jij geeft vaak zeer interessante adviezen en je lijkt in ieder geval ook van heel veel op de hoogte te te zijn.

Das geen nieuwsgierigheid hoor, ik wil gewoon graag alles weten :lol:

 
Grappig, Marijan, zojuist nog de volgende woorden geschreven in een antwoord via email aan iemand:

Quote:
Pendelen heeft een lange geschiedenis en ik ga dus zeer zeker niet zeggen dat het klinkklare onzin is. Wel zet ik zeer mijn vraagtekens bij iedere moderne mens die vandaag de dag meent te kunnen of moeten pendelen. Om goed te kunnen pendelen moet je niet alleen beschikken over een zeer vaste hand, maar ook over een zeer stabiele persoonlijkheid. Met je intenties kun je nl. ook het resultaat beinvloeden en je moet er absoluut 100% neutraal in staan als je pendelt. Alleen extreem goed geaarde mensen zijn tot een dergelijke mentale objectiviteit in staat. Hoeveel van dit soort mensen ken jij nog? Het lijkt wel of we allemaal chronisch gestresst zijn! Dit maakt iedere uitkomst van een moderne pendelaar potentieel verdacht!


Mike

 
@ Marijan, Ik heb hetzelfde als jij: ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig, maar ik weet ook graag alles. Ik ben in veel geïnteresseerd, met name in processen. De "levende" natuur bestaat bij de gratie van processen, het is een continue veranderend grootschalig en veelzijdig gebeuren. Daarbij onthou ik dingen die mij interesseren met het grootste gemak, dat was op school niet zo zichtbaar, want ik had weinig goede cijfers. Mijn brein werkt Het gezondheids- en medisch gebied valt bij mij onder dat wat ik snel opneem en niet meer vergeet. Tel daarbij op de affiniteit met processen, voeg er een tikje hoogbegaafdheid aan toe en zie daar het resultaat. Het is een gave, ik heb er mijn best niet voor gedaan, ik heb ook niet direct de behoefte er trots op te zijn. Ik help wel graag mensen, ook op technisch gebied.

Wil je nog meer weten, dan roep je maar;-)

 
Quote:
dat was op school niet zo zichtbaar, want ik had weinig goede cijfers.



:lol:

erg grappig! of was het niet zo bedoeld?

Fijn dat ik het weet nu, dank je voor delen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan