5G

Drie jaar na de introductie van 5G in Nederland kunnen we nog steeds niet optimaal gebruikmaken van het snellere mobiele internet. Wat we nu hebben is een 4G-verbinding in een 5G-jasje. Het duurt nog minimaal een jaar voordat we het échte 5G kunnen gebruiken.
 
Vergeet 5G, 6G komt eraan..
"De stap van 5G naar 6G is eerder vergelijkbaar met de overgang van 3G naar 4G: meer van hetzelfde, zonder echt diepgaande veranderingen. Het belangrijkste kenmerk van 6G is dat het om nog hogere frequenties gaat, wat zal toelaten om nog meer devices gelijktijdig op het netwerk te connecteren." :oops: (alsdus koekol)
..en.., ..met 'intelligente' netwerkmogelijkheden.. :rolleyes:
 
Update: Odido BV. voorheen T-Mobile vraagt uitstel gerechtelijke procedure naar 21 december a.s.
 
Suuuuiire. In al die rechtszaken van BTOZ wordt telkens uitstel aangevraagd zodat deze nooit plaatsvinden.

Mike
 
Vergeet 5G, 6G komt eraan..
"De stap van 5G naar 6G is eerder vergelijkbaar met de overgang van 3G naar 4G: meer van hetzelfde, zonder echt diepgaande veranderingen. Het belangrijkste kenmerk van 6G is dat het om nog hogere frequenties gaat, wat zal toelaten om nog meer devices gelijktijdig op het netwerk te connecteren." :oops: (alsdus koekol)
..en.., ..met 'intelligente' netwerkmogelijkheden.. :rolleyes:
Als het gaat met 6g zoals met 5g hoeven we ons geen zorgen te maken.
 
Vergeet 5G, 6G komt eraan..
"De stap van 5G naar 6G is eerder vergelijkbaar met de overgang van 3G naar 4G: meer van hetzelfde, zonder echt diepgaande veranderingen. Het belangrijkste kenmerk van 6G is dat het om nog hogere frequenties gaat, wat zal toelaten om nog meer devices gelijktijdig op het netwerk te connecteren." :oops: (alsdus koekol)
..en.., ..met 'intelligente' netwerkmogelijkheden.. :rolleyes:
Heb je ook een bron met de planning van de uitrol, die jaren zal duren?
Vooralsnog is 6g voor NL slechts een concept, hoe het in andere landen is, weet ik niet.
 
Als het gaat met 6g zoals met 5g hoeven we ons geen zorgen te maken.
Nou.., dat is nog maar de vraag.
In de specificaties van de laatste 'nog veiligere' modems van KPN blijkt dat deze 6G capiciteit bevatten.
Blijkt dan opeens dat de 5G/6G helemaal niet in de lantaarnpalen verborgen zit, maar gewoon bij de mensen zelf in de merterkast thuis en ook nog eens op eigen kosten ? :unsure:
Bij mij trek ik de stekker van die troep er 's nachts altijd uit en overdag ook regelmatig.
 
Laatst bewerkt:
Nou.., dat is nog maar de vraag.
In de specificaties van de laatste 'nog veiligere' modems van KPN blijkt dat deze 6G capiciteit bevatten.
Blijkt dan opeens dat de 5G/6G helemaal niet in de lantaarnpalen verborgen zit, maar gewoon bij de mensen zelf in de merterkast thuis en ook nog eens op eigen kosten ? :unsure:
Bij mij trek ik de stekker van die troep er 's nachts altijd uit en overdag ook regelmatig.
Als je angst laat gedijen, zit je op een lagere frequntie, waardoor je kwetsbaarder voor de stralingen.
Waarom reageer je niet op de vraag naar informatie die ik plaats?
Heb je ook een bron met de planning van de uitrol, die jaren zal duren?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan