50% korting bij De Groene Weg Eindhoven

Ja ik heb de bon ook al gekocht, mooie deal. Een paar keer per jaar komt er voor mij iets interessant voorbij op Groupon, maar dit is wel echt een knaller! Vooral omdat je het geld gewoon kunt besteden aan wat je normaal koopt, en geen speciaal goedkoop pakket of arrangement waar je niet per se op zit te wachten.

 
HERHALING AANBIEDING!!

Ik zie toevallig dat het vandaag nog een keer kan, maar dan staat de aanbieding wat meer onderaan in het mailtje van Groupon. Grijp je kans, biovlees met 50% korting!

Ik heb meteen mijn 2e bon gekocht. Binnenkort ga ik voor 100 euro spare-ribs kopen! :mrgreen:

 
Gisteren zat deze aanbieding er ook weer in. Toen heb ik ook mijn 2e bon gekocht. Betaling is goed gegaan, maar ik heb geen waardebon in de mail gehad na afloop?! Ben bang dat ze 1x per aanbieding doortellen, ook al komt hij nu voor de 3e keer als nieuwe groupon op de site. :cry:

Ik hoop dat het bij jou wel goed gaat Dennis! Ik ga in ieder geval morgen belllen! Of mijn geld terug, maar liever de coupon uiteraard.

 
Er stond wel maximaal 1 bon per klant, maar ik heb niet gezien of dit in zijn algemeenheid geldt of per keer dat de advertentie geplaatst wordt.

Wie het onderste uit de kan wil... :wink: ... op zijn neus. :(

Als je geen 2 bonnen had mogen kopen krijg je het geld wel terug denk ik. Ik heb wel eens het geld van een bon terug gekregen, alleen maar omdat ik die bon bij nader inzien toch liever niet had gekocht. Ik ben benieuwd of ik mijn bon toegemaild krijg.

 
Jeuh! Vanmorgen zar de groupon toch in de mail! Ik kan nu voor €100,- vlees gaan shoppen! :)

 
Ik heb de mijne ook ontvangen. 100 euro is wel genoeg voor voorlopig, maar ik weet niet of ik het zou kunnen laten om voor een 3e of 4e bon te gaan, mocht die zich aandienen. Mike wil in dat geval vast wel een banner op het forum plaatsen voor mijn handel in biologische vleespakketten. :mrgreen:

 
Mijn slager heeft jaren geleden gekapt met de groene weg, ik weet niet meer precies wat de reden was, maar had te maken met betrouwbaarheid, hij wilde als biologische slager dit vlees niet verkopen aan zijn klanten.

De groene weg zit bij ons, groenlo, ook in het zelfde pand als de vion(of zoiets).

 
Daar staat tegenover dat de Groene Weg-slager in Nijmegen nu al DRIE JAREN OP RIJ biologische slager van het jaar is. De kwaliteit die je daar koopt is echt absurd goed!

Mike

 
Ik zal mijn slager nog eens vragen wat het nu precies was, maar het zal ermee te maken hebben waar ze het vlees vandaan halen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.747
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan