5 Monkeys experiment/mind controle

Frits2707

New member
Ik weet niet of dit al op het forum is verschenen.
Het is belangrijk te beseffen hoe indoctrinatie en manipulatie werkt en niet alleen onder apen.
5 monkeys
 


Het filmpje over de 5 apen dat Frits had gepost over Social conditioning hoort zeker ook bij bovenstaand filmpje. Ik vraag me serieus af of ik hieraan zou meedoen. Ik ken mezelf vrij goed en ik word recalcitrant als ik me ergens aan moet conformeren.
 
ik zat samen met mijn zoon even te kijken en die lachte zich helemaal stuk. Wij zouden niet gaan staan. Ik zou wel vragen waarom ze dat deden, en vervolgens zou ik nog niet gaan staan hahaha
 
Ik ken mezelf vrij goed en ik word recalcitrant als ik me ergens aan moet conformeren.
Heel herkenbaar. Een jaar of 4 geleden moest ik meedoen aan een verplichte cursus van het UWV genaamd 'succesvol naar werk'. Met een groep van zo'n 20 vijftigplussers en een juf van een jaar of 25. Haar advies was om toch echt een foto op je cv te zetten. Vond ik natuurlijk meteen al flauwekul omdat je dan beoordeeld wordt op je uiterlijk en niet op je vaardigheden. Een week later moesten we allemaal onze cv's op een grote tafel leggen en ik was dus de enige zonder pasfoto. Grappig genoeg kwam er vervolgens een 'cv-deskundige' langs die stomverbaasd reageerde omdat iedereen er een foto op had! Vond ze echt niet kunnen vanwege dezelfde gedachtegang als die van mij. Reactie van mijn medecursisten: 'maar het moest van haar!' (de juf dus). ???
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.050
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan