25.000 berichten op dit mooie forum!

Ufo

New member
Prachtig!!!

Tel het lijstje berichten maar op, het zijn er nu echt 25.000!!!

Mijns inziens een veelbelovende prestatie!!!

Mijn complimenten gaan uit naar Mike, die hier zoveel kennis met ons deelt, ons als moderator ook heel veel vrijheid geeft en alleen ingrijpt, daar waar het echt nodig is.

Mijn complimenten gaan tevens uit naar Ahealthylife, die het forum technisch mogelijk maakt.

En natuurlijk mijn complimenten naar iedere deelnemer op het forum. Ergens zijn we ook een grote familie, en velen onder ons, vinden het leuk om anderen te helpen met goede raad.

Last, but not least, ook mijn complimenten voor Dennis, die mooie teksten op het forum heeft geplaatst onder zijn eigen topic.

25.000 berichten, een mooi resultaat, maar ook een mooie aanleiding om op deze manier door te gaan naar de 50.000 berichten op het forum.

Dus aan iedereen: Laten we vooral op deze manier doorgaan. Niet te veel regels, maar vrijheid met respect voor iedereen, en de mening van iedereen.

 
Leuk Ufo, erg attent van je. We hebben de laatste tijd ook veel extra nieuwe leden gekregen is me opgevallen. Ik kan het allemaal niet bijhouden.

Ik wil graag een compliment toevoegen aan enkele leden die de harde kern vormen en veel info van Mike aan de nieuwe leden brengen om ze wat in te leren. Ik denk aan Dirtsa die volgens mij alle nieuwe leden hun verhalen heeft gelezen en beantwoord en Poekie die ook nauw betrokken is bij het informeren van de nieuwe leden en veel info van het forum op haar site heeft staan. Jullie en ook anderen geven het forum een gastvrij karakter, TOP!

Natuurlijk verdienen ook anderen een compliment voor hun hulp en inbreng, maar dan weet ik niet meer waar te eindigen.... :)

 
Dank je Dennis, maar jij laat ook goed van je horen d.m.v. je leerzame teksten.

En weet je, gelukkig kunnen we allemaal van elkaar leren, dat is het mooie van dit forum.

Ik voel me hier prima thuis.

Lia

 
Super gaaf inderdaad. Ook google is een goede vriend van ons geworden omdat er zoveel op het forum staan. Wisten jullie dat we ontzettend veel "meelezers" hebben? Die lezen wel, maar posten niet. Dus de educatieve waarde is echt enorm!!!

 
De meelezers zijn natuurlijk ook hartstikke welkom.

Wil tot hen zeggen: heb je vragen, schroom niet en schrijf je in. Er is altijd een antwoord.

En zegt het voort. Hoe meer mensen weten hoe je jezelf 'moet' voeden des te beter.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, zal ik maar zeggen.

Lia

 
Dennis, dat wilde ik ook zeggen: speciale dank aan Mike uiteraard, maar ook aan Dirtsa en Poekie die veelvuldig schrijven en adviezen doorgeven. Geweldig. En dan wilde ik jou daar ook nog bij noemen Dennis. Als jij iets schrijft, dan wil ik het ook altijd even lezen. Erg leuk vind ik het om te lezen wat jij over iets te zeggen hebt.

Geweldig forum, dank allemaal!!!!

 
Het forum heeft de 35.000 berichten net niet gehaald in 2012.

De teller bleef op 31 december steken op 34.990.

Inmiddels zitten we op ruim 35.050 berichten.

(Voor wie het interesseert)

Denk dat we gemiddeld op zo`n 2500 berichten per maand zitten.

En dan zijn er natuurlijk ook nog heel veel lezers die zelf geen berichten plaatsen.

Ben benieuwd waar de teller eind van dit jaar zal uitkomen... Misschien 65.000 berichten?

 
Geweldig dat we zo goed 'gevonden' worden op internet. Hopen dat we zo door kunnen blijven gaan.

@Ufo,

Waar lees jij de tellerstand? Als ik nl. op je schrijven hierboven op het hekje klik staat er in de URL regel dat het bericht 36026 is en bovenin bij je eerste tekst van 25000 staat bij klikken op het hekje dat het bericht 25778 is.

Lia

 
@Poekie.

De tellerstand welke ik noemde, is voor mij de optelsom van het aantal berichten in de volgende categorieën:

Vragen over gezondheid

Alleen lezen

Voorstellen

Woonkamer

Teksten van Dennis

 
Ik wil even een leuk berichtje plaatsen voor Mike, het is een email die ik van iemand kreeg:
Quote:
Beste Co en Lia,

Ik wil jullie van harte bedanken voor de samenstelling van jullie prachtige informatieve site.

Ik heb hier zo ontzettend veel aan ben mijn leven compleet aan het omgooien op gezondheidsgebied, zit helaas nog in een koolhydratenverslaving ik merk dat aan mijn behoeftes. Mijn vraag is als je dat al heel lang doet en dan bedoel ik koolhydraten eten is er dan een snelle manier om van die koolhydraten af te blijven? Ik zou zo graag ook willen afvallen.

Ik hoop op een reactie van jullie kant.

Ps: en Mike wat een bijzondere goser is dat zeg geef hem aub mijn complimenten voor wat hij allemaal doet.



Dus bij deze doorgegeven.

Lia

 
Beste Mike en alle anderen westonprice aanhangers

Gefeliciteerd met dit mooie aantal berichten Ik kan niet zeggen dat ik ze allemaal gelezen heb maar wel ontzettend veel En met veel plezier!

ik heb ontzettend veel respect en waardering voor jullie ook omdat jullie zo ontzettend veel tijd hier in steken.

keep up the good work 8)

jullie zijn voor mij De Uitverkorene.

 
Naar aanleiding van dit mooie grote aantal berichten en lezers.

Is er een mogelijkheid om SNELLER naar een onderwerp te gaan dat al besproken is?

Bijv. ik las iets over een korte leverkuur : halve citroen, water en een theelepel olie (heb ik trouwens gedaan) maar kan dat dan niet meer terugvinden. Ik gebruik al een boekje met ABC om dingen die ik terug wil vinden te noteren, maar dit had ik niet opgeschreven. Ik wilde n.l. reageren op deze korte leverkuur. Nou ja, misschien vind ik het nog wel eens. Het zal wel niet makelijk zijn of misschien zelfs onmogelijk. Maar ja, vragen staat vrij toch?

Alvast bedankt.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan