'Terreur' in Amerika

Ik heb alle drie de filmpjes gezien, dank voor het plaatsen. Ontegenzeglijk zit Trump tot over zijn oren verwikkeld in joods-Israelische belangen, zowel zakelijk als politiek als prive. Of hij desondanks daadwerkelijk een frisse wind zal laten waaien in het Witte Huis valt nog te bezien.

Het is eigenlijk dezelfde discussie als over Alex Jones, die ook gecompromitteerd is door joods-Israelische belangen. Persoonlijk ben ik niet van mening dat Alex Jones gecontroleerde oppositie is, maar hij is uiteraard wel politiek correct als het gaat over Israel, zoals uit de inmiddels beroemde uitzending met David Duke wel is gebleken.

Zo ook met Trump. Trump is zeer duidelijk over zijn trouw aan Israel en aan zionisten, dus op dat vlak hoeven we geen wezenlijke verandeing te verwachten. Als je, zoals hij, zo verwikkeld zit in het nationale en internationale zakenwezen ontkom je niet aan joodse zakenrelaties en kennissen.

Laten we hopen dat Trump zich zakelijk blijft opstellen en een goede verstandhouding met Rusland na zal streven. Dat is momenteel het allerbelangrijkst voor de wereld. We zijn kennelijk nog niet klaar voor het ontmaskeren van de allergrootste boosdoener op het wereldtoneel.

Veel rechtse populisten wereldwijd hebben de mond vol over de islamitische dreiging, maar zwijgen in alle talen over Israel. Zo heb ik ook veel gehad aan Alex Jones als het gaat om bewustwording over allerlei zaken, maar ik ben afgehaakt na de uitzending met David Duke. Overigens heb ik ook een probleem met sommige ideeen van Duke, maar ik ben blij dat hij Alex Jones alle hoeken van de kamer heeft laten zien. Het geeft aan hoe ingewikkeld het allemaal is vanwege de rechtse judeo-christelijke invloed in en buiten Amerika.

1 ding staat voor mij als een paal boven water: NEVER HILLARY! Nu het een keus is tussen Trump en Hillary is voor mij zonneklaar dat het in ieder geval niet Hillary moet worden. Trump is op z'n minst nog helder van geest en bereid om deals te maken op het wereldtoneel, Hillary zal de wereld in een allesvernietigende oorlog storten.

Mike
 
Ik heb vaak het idee dat Trump allang op de hoogte is en onderdeel is van de poppenkast oftewel de agenda, een soort side kick van Hillary. Het is toch te triest voor woorden dat dit de beste twee zijn waar Amerika mee aankomt? Elke verkiezing wordt een groter spektakel en dit zijn niet meer dan twee theaterspelers in de voorstelling genaamd The Elections. Het zou me dan ook niks verbazen als in 2020 Kanye West op die plek staat.
 
Zo staat Vigilant Citizen hier ook in:

http://vigilantcitizen.com/vigilantreport/trump-vs-clinton-election-complete-sham/

We zullen zien...

Mike
 
Hier een goede video van Morris over hoe 'democratie' buiten elke kritiek valt, terwijl het GECENTEALISEERDE 'democratie' is die traditionele samenlevingen wordt opgedrongen, waardoor de structuur van stamoudsten (patriarchie) wordt ondermijnd, omdat deze niet 'democratisch' zou zijn:



Hij heeft ook kritiek op Trump. Prima filmpje dit!

Mike
 
David Icke over hoe de Amerikaanse alternatieve media zich in de luren laat leggen door Donald Trump:



Mike
 
Alex Jones
SHOCKING Report Documents Massive Election Theft by the Democrats

 
Er lijkt iets in de planning te staan voor volgende week.

2016-07-13-18_25_23.png


https://letterstothebeast.com/2016/07/13/so-whats-up-with-hiring-crisis-actors-out-of-toronto-to-participate-in-a-video-in-colorado-in-november-2016/

Mark
 
Meer bewijs dat Sandy Hook een hoax/false flag was:

7 Sandy Hook ouders hadden een paar jaar voor de 'aanslag' een afspraak op het Witte Huis. 3 van de ouders zelfs op dezelfde dag. De meeste van die gezinnen kregen op 1e kerstdag van datzelfde jaar een gratis huis.

http://enterthestars.com/2016/12/10/7-sandy-hook-parents-white-house-3-day-shooting-homes-closed-christmas/

Mark
 
Hier meer info over de Fort Lauderdale shooting:

http://21stcenturywire.com/2017/01/07/another-american-known-wolf-fort-lauderdale-airport-shooter-evaluated-by-fbi-worked-for-security-amid-backdrop-of-mass-drills/

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
506.059
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan