'Terreur' in Amerika

Webmaster

New member
Het gonst op het internet van de kritische vragen rondom de 'terreuraanslag' in Boston van gisteren. Ik belicht 2 specifieke feiten over deze gebeurtenis.

Allereerst was er die dag een 'oefening' gepland met exact hetzelfde scenario (dit zagen we ook op 11 september 2001 en op 7 juli 2005 in Londen):

http://www.naturalnews.com/039926_Boston_marathon_bombing_terrorism.html

Daarnaast is er een persoon op het dak van een gebouw gesignaleerd toen de bommen afgingen:

http://www.nydailynews.com/news/nat...bombing-prompts-speculation-article-1.1317947

Wat deed die man daar?

Mike

 
Doe je altijd meerdere dingen tegelijk? :wink:

On topic: typische false flag inderdaad

Quote:
Allereerst was er die dag een 'oefening' gepland met exact hetzelfde scenario (dit zagen we ook op 11 september 2001 en op 7 juli 2005 in Londen):



En de aanslag in Noorwegen door die Breivik

 
Het gaat nu sneller, mensen zijn alerter en laten zich niet meer verrassen. Het zou mij niet verbazen als we al binnen enkele dagen of weken weten hoe het zit. Dit zou zich om die reden ook wel eens tegen de powers-that-be kunnen keren!

Mike

 
En alles om de publiek opinie achter hun voorstel te krijgen om de wapens in te leveren?

Makkelijk als de burgeropstanden komen

 
Family Guy - 1115 - Turban Cowboy

Is te downloaden, op het laatst wordt een brug opgeblazen, nadat de schuldigen gevonden zijn..

Dat herhalingen weg zijn, is verklaarbaar, wat zou je doen als je dit wel toevallig voorspeld had? Toch even offline halen, de reactie van de maker zegt wel wat.

De man op het dak heeft volgens mij geen zicht op de explosie, zie ik een hekje en plantenbakken? Gewoon iemand op een dakterras? Trek een trainingspak aan en je valt niet op met hartslagmeter als afstandsbediening. Wel een mooie afleidingsfoto.

Het zag er heftig uit, maar dit was een kleine bom en op het "verkeerde" moment, 2 uur eerder was het op die plek veel drukker.

Op het moment vind ik de "foutje van de FBI" verklaring de beste.

Hoe hebben de politici gereageerd? Was de president of burgemeester kinderen aan het voorlezen?

 
Quote:
Was de president of burgemeester kinderen aan het voorlezen?


Iedereen lachte om de beelden van George Bush die een boek over geitjes op z'n kop hield voor de klas. Niemand scheen door te hebben dat de geit staat voor Satan en dat op z'n kop slaat op een omkering. Omdat Bush zo'n kluns was, konden ze daar toen mee wegkomen, maar Obama is duidelijk intelligenter en dus zullen ze dat hem niet laten doen.

Mike

 
Uiteraard wordt nu in alle toonaarden ontkend dat de politie die dag oefende voor het exacte scenario dat zich in het echt afspeelde, maar er zijn ooggetuigen die gezien en gehoord hebben dat politie-agenten de mensen tot rust probeerden te manen dat het allemaal onderdeel van een oefening was:

http://www.naturalnews.com/039945_Boston_marathon_bomb_drill_Alastair_Stevenson.html

Trouwens ook een zieke toestand als dit wel een oefening was geweest, om de mensen dan op zo'n manier met nepbommen de stuipen op het lijf te jagen!

Mike

 
Stel, dit, 9/11 en 7/7 zijn false flag aanvallen, wat zou het belang zijn van de aanvallers om telkens een grootschalige oefening te organiseren?

 
Weer een knap staaltje van Mind control...Angst en tereur zaaien wisten de mensen maar wie de werkelijke aanslagplegers waren...

 
Quote:
Stel, dit, 9/11 en 7/7 zijn false flag aanvallen


Dit zijn FEITEN, geen veronderstelling! Het antwoord op je vraag is 'psy op'. Zoek dat woord maar eens op. Google bijv. eens op '911 psy op' of '7/7 psy op'.

Mike

 
@moondust

Essentieel. Er is altijd maar een zeer kleine groep die hier vanaf weet. Dat betekent: er zijn veel meer mensen op hoog niveau die hier niet vanaf weten.

Als je hen mee wilt krijgen in een bepaald scenario .. dan kan dat het beste als zij op dat moment in de waan zijn dat er een oefening aan de gang is. Tijdens een oefening gelden immers andere regels. Belangrijk is hoe functionarissen op dat moment zelf reageren.

Op 11 september waren er zelfs 46 oefeningen. Ik las ook dat Boston extreem zwaar beveiligd was, met voor het eerst bepaalde nieuwe apparatuur. Opnieuw: een testcase. En ja, dat maakt het echt ziek.

Ik heb net nog even geluisterd naar Webster Tarpley; hij noemt zowel Newton als Boston afleidingsmanoeuvres, omdat er gigantische bezuinigingen aankomen. Als Amerikanen al hun energie richten op Boston dan komt zo'n pakket er makkelijker door. Aanslag in Boston is oude stijl, en te klein om er een buitenlandse oorlog mee te ontketenen.

Het doet me ook een beetje denken aan Oklahoma 1995, allereerst vanwege de datum, maar ook omdat dat destijds allerlei vergaande maatregelen moest rechtvaardigen.

En het zou me niet verbazen als er een soort Timothy McVeigh uit de hoge hoed getoverd wordt. Een soort van 'rechtse' anti-government persoon, uiteraard blank en tegen het programma van Obama. Maar ik ben het met Mike eens: we gaan er steeds meer doorheen prikken.

 
@thijs

Ik ken dergelijke tactieken en ik snap ook dat het afleidingsmanoeuvres zijn. Maar welk voordeel levert an sich die oefening, d.w.z. zoveel beveiliging op straat, nu op voor die elitegroep? En hoe weten die gasten dat zo goed verborgen te houden? Je zou toch zeggen dat dergelijke grote geheimen toch wel zullen uitlekken. Even los van het feit dat meer en meer mensen beginnen te snappen hoe het werkt.

 
Enkele citaten :

’Er is een macht zo georganiseerd,

zo subtiel, zo compleet, zo alom aanwezig,

dat zij daar beter maar over kunnen fluisteren

wanneer ze die veroordelen.’’

Thomas Woodrow Wilson

was de 28e president van de Verenigde Staten

28 december 1856 – Washington D.C., 3 februari 1924)

’Het hoge ambt van president is misbruikt voor het bramen van

een samenzwering te om Amerika’s vrijheid te vernietigen.

En voordat ik aftreed, moet ik de burgers daarvan op de hoogte brengen.’’

President John Fitzgerald Kennedy, 12 november 1963

(10dagen voor hij werd vermoord)

In een speech voor de Columbia Universiteit

‘’Het individu is gehandicapt

wanneer hij oog in oog komt

met een samenzwering, zo monsterlijk,

dat hij niet kan geloven dat die bestaat”

John Edgar Hoover (Washington D.C., 1 januari 1895 – aldaar, 2 mei 1972) was een Amerikaans federaal veiligheidsambtenaar. Als zodanig was hij 48 jaar lang directeur van het Federal Bureau of Investigation(FBI)

‘’Er bestaat een Schaduw regering

met een eigen luchtmacht, een eigen marine,

een eigen mechanisme voor fondsenwerving,

en met het vermogen de eigen ideeën

van nationaal belang te volgen, buiten alle controle en beteugeling om,

en zelfs buiten de wet om.’’

Senator Daniel K. Inouye,

Voormalig Voorzitter van de U.S Senate MKULTRA-era hoorzittingen in 1977 tijdens hoorzittingen van Iran Contra

John Francis Hylan (April 20, 1868 – January 12, 1936),

burgermeester van New York, waarschuwde in 1911: “Het werkelijke gevaar van deze tijd is de onzichtbare regering, met aan het hoofd deze groep bankiers, die als een octopus onze stad, staat en natie in zijn greep heeft.”

president Eisenhower’s afscheidsrede, waarin hij de Amerikanen waarschuwt voor het militair-industrieel complex. Velen zullen zich misschien niet herinneren dat President Eisenhower een generaal was voordat hij President werd; hij sprak dus uit persoonlijke ervaring! Nadat in 1913 de Federal Reserve de Amerikanen hun munt had gestolen, door het monopolie op de US-dollar te verkrijgen, is het proces van de uitbuiting en onderdrukking van de Amerikanen doorgegaan. Hier onder de link van zijn speech , president Dwight Eisenhower, zijn vaarwel-speech van 17 Januari 1961: (HET SPECIFIEKE STUK BEGINT vanaf 8:00)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CWiIYW_fBfY

 
Een oefening maakt het mogelijk om het plan (terreur) uit te voeren. Zo krijg je een scenario waarin lokale onwetende functionarissen meewerken, niet tegenwerken.

De top, mensen die dit wel weten, dat zijn echt psychopaten. Zij vertonen geen redelijk gedrag, en zijn eigenlijk ziek. Ze hebben iets met het idee dat zij oneindig veel macht hebben over anderen. Denk aan hoe sadisten denken. Op termijn ontstaat natuurlijk een situatie waar geen enkel mens baat bij heeft, een elite ook niet, maar zo denken zij niet.

Om het te begrijpen, heb ik mijn focus verlegd naar krachten boven hen. Gnostische wijzen beschreven een kracht die de mensheid wil veranderen, zodat we voorspelbaar worden. Voorspelbaar en te programmeren. Alleen op die manier kan die kracht blijven bestaan (in een tijd van bewustwording). Het voedt zich met negatieve emoties van mensen: paniek, angst en wanhoop. Het zet zieke mensen in om dat te bewerkstelligen. Gezonde geesten zijn namelijk onbereikbaar. En het slaagt daar niet in, laten we dat niet vergeten. Het lijkt een laatste gevecht.

Voor wie moeite heeft met andere (gevoelloze) intelligenties.. er is deze week in Europa een boek uitgekomen van Paul Levy 'Dispelling Wetiko'. Wetiko is een Indiaans woord voor psychose. De Indianen waren ook meesterpsychologen, en beschreven hoe mensen ertoe kunnen komen om gedrag te vertonen waarmee ze zichzelf en hun omgeving vernietigen. Iets kruipt in hen. Levy laat verder in het midden waar dat dan vandaan komt, maar beschrijft dit als een soort virus van de menselijke geest.

 
@thijs

Erg interessant. Ik ben eigenlijk nooit verder gekomen dan de theorieën van David Icke, maar uiteindelijk haak ik af door een gevoel van gebrek aan bewijs. Het is nogal iets wat hij stelt: reptielenvolk uit 4D (astraal) wil mensheid onderwerpen en voedt zich met angst. Zelfs het hele rad van wedergeboorte zou hiervoor door hen ingericht zijn, zodat we op alle vlakken (ook na onze dood) nog worden misleid en bedonderd. Ik word er een beetje verdrietig van.

In feite zeg jij hetzelfde alleen vul je niet in welke kracht er achter de manipulatie zit.

 
De vraag is vaak:

Hoe ver wil (durf) je je ogen te openen voor een waarheid die je uit de comfortzone haalt?

 
Government = govern: heersen en ment = mentaal, geest. Mind control dus. Ze willen ons onze vrijheid van bewustzijn afnemen, de enige werkelijke vrijheid die er is en ons keus (vrije wil) geeft. Daarom gaan oorlogen ook altijd vergezeld van propaganda waarbij de 'vijand' ontmenselijkt wordt.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.332
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan