LGBTQ+

I thought this was a right-wing conspiracy five years ago, but now it has become clear that they were correct

I don't believe most sexual perversions should be illegal but they should be kept in the shadows

Taking a month to celebrate a perversion shows a society is in decline







Mike
 
In Alkmaar is zaterdag de Pride week van start gegaan. Nu is dit, het promoten van de lhbtqia+-gemeenschap, zoals velen stellen/weten, een onderdeel van agenda 2030. Ik weet wel dat Thierry Baudet zich hier veel over uitlaat dat hij het belachelijk vindt dat jongere kinderen op school al van alles over dit onderwerp te zien krijgen.

Ik wilde net typen, ik kan helaas niet echt veel artikelen vinden hierover (verband WEF/LHBTQ). Maar nu zie ik dit draadje. Ik zal het eens doorlezen. Jullie hebben al veel gevonden zie ik. :)

Nu maakt het krantje waar ik voor schrijf vooral content, dus zitten ze vast niet te wachten op dergelijke informatie.

Zoals, maakt de (Alkmaar) Pride onderdeel uit van een duistere agenda..?
 
https://www.scientificamerican.com/article/the-forgotten-history-of-the-worlds-first-trans-clinic/

Magnus Hirschfeld (Colberg, 14 mei 1868 – Nice, 14 mei 1935) was een Duitse arts, schrijver en seksuoloog van Joodse komaf en een vroege voorvechter voor de emancipatie van homoseksuelen en transgender personen.
Volgens hem is deze diversiteit, het homo/lesbisch/trans zijn iets natuurlijks, en zo vond ook zijn voorganger Richard von Krafft-Ebing (een Duitse psychiater).
Begin 1919 kocht Hirschfield een villa in Berlijn en opende op 6 juli het Institut für Sexualwissenschaft (het Instituut voor Seksueel Onderzoek). Tegen 1930 zou het de eerste moderne geslachtsbevestigende operaties ter wereld uitvoeren.
Naast psychiaters voor therapie had hij Ludwig Levy-Lenz, een gynaecoloog, ingehuurd. Samen met chirurg Erwin Gohrbandt voerden ze man-naar-vrouw-chirurgie uit die Genitalumwandlung werd genoemd - letterlijk 'transformatie van geslachtsorganen'.
_________________________________________________________________
Adolf Hitler werd op 30 januari 1933 benoemd tot kanselier en voerde beleid uit om Duitsland te ontdoen van Lebensunwertes Leben, of 'levens die het niet waard zijn om geleefd te worden'. Wat begon als een sterilisatieprogramma leidde uiteindelijk tot de uitroeiing van miljoenen Joden, Roma, Sovjet- en Poolse burgers – en homoseksuelen en transgenders.
 
Ik krijg een beetje het gevoel dat als meer en meer mensen noch vrouw noch man zijn, dat mensen geen identiteit meer hebben? Waar gaat dit heen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.481
Berichten
508.030
Leden
8.641
Nieuwste lid
Sergiokef
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan